Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 168/78 nainen auttamattomasti lihava?

Vierailija
09.02.2020 |

Vai pelkästään hieman ylipainoinen?

Kommentit (114)

Vierailija
41/114 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoinen, mutta et pahasti lihava. Riippuu aika pitkälti siitäkin, miten ne kilot on vartaloosi asettuneet, eli mitä vartalotyyppiä edustat. 

Vierailija
42/114 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin itse olin tuossa painossa ihan kamalan näköinen. Laihdutin vajaa 20kg.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/114 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla sellainen mehevä ja maukkaan oloinen.

Juicy.

Vierailija
44/114 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim kukaan heistä ei ollut lihava. https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000006130655.html

Kyllä tuo Laura aika tuhdilta näyttää ja siltä että selvästi on ylimääräistä rasvaa, tuo Petra taas on varsin lihaksikas naiseksi. Muut näyttävät mielestäni hyviltä ja terveiltä.

Vierailija
45/114 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 160 cm ja painoa 70 kg eli kutakuinkin samassa suhteessa. Vyötäröllä ei läskiä oikeastaan ole (paidoista menee M-koko), mutta esimerkiksi reisissä ja pepussa kyllä on liikaa...

Vierailija
46/114 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan hölön pöppöö. ihmiset ovat turhamaisia. jos on itseensä tyytyväinen niin se kyllä näkyy.

monet pullukat ovat niin murheelisen näköisiä aina. laihat läskit ovat olevinaan niin että mutta kun vaatteet riisutaan niin putoaa naamari heti.

täysin höpötystä jonkun paino. ole sen kokoinen kun olet ja kanna itsesi ylpeästi.

tänä päivänä ihannoidaan alipainoisia ihmisiä. normaalipainenoinen ihminen on jo kauhistus.

ei ihme kun ihmiset ovat niin kiukkuisia toisilleen kun on koko ajan kova nälkä. laihana ei pysy muuten kuin olla syömättä  muutama pv viikossa. näinhän nämät missit ym ovat kertoneet. vetäneet kaiken maailman pillerieita että ovat pysyneet hoikkina. mitäs elämää se on. karmeata.

Vierailija
47/114 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen saman pituinen mutta painoa 54 kg. En voi kuvitellakaan että painaisin 24 kg enemmän! Tuntisin taatusti itseni mursuksi. 

Vierailija
48/114 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä oon 174cm pitkä ja painoin syksyllä tuon 78kg. Kaikki ihaili mua, miten hoikka olin ja olin itsekin sitä mieltä, olin just laihduttanut 15kg ja täysin tyytyväinen itseeni. Nyt painan 69kg ja ero tuohon 78 kiloon ei musta oo valtava, mut vaatteet putoaa päältä. Olin jo tuohon 78kg tyytyväinen ja niin olivat muutkin, paino on sen jälkeen tippunut vähän vahingossa lisää.

Olen tosin vähän pidempi kuin sinä.

Hoikka verrattuna laihdutusta edeltävään aikaan, varmasti kyllä. Hoikka mitoilla 78kg/174cm, ei todellakaan. En rehellisesti sanottuna oikein ymmärrä, millaiset ihmiset sinua ovat ihailleet hoikaksi. Numeroiden perusteella et nimittäin menisi vieläkään hoikasta. Hienoa kuitenkin, että olet laihduttanut itsesi normaalipainoiseksi.

Vierailija
49/114 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ton kokonen mies on läskipallo, mutta naisella ok paino jos rasva ei ole tullut pelkkään vatsaan.

Vierailija
50/114 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEI HALOO.Olen suunnilleen tuon kokoinen nykyään.Olen ollut tukevampikin,pahimmillaan 85.

Silloinkin ei vaatekokoni mennyt yli 44 enkä ikinä ole tarvinnut mitään jumbo-sukkiksia enkä ole asioinut "isojen tyttöjen" liikkeissä.

Nyt painan 73-76 ja pituus on just tuo 168.

Mulle mahtuu 40-44 v vaatteet,tyypistä riippuen,sukkahousut 40-42,että se siitä.

Mutta tietysti kaikki on suhteellista.Jos täytyy muistuttaa anorektikkoa,niin sitten olen varmaan lihava.

Mutta ihan näin tavallinen vanhempi nainen,tietysti tässä yritän jos vielä joku kilo putois,mutta paras oli se,kun lääkäri luokitteli minut(siis näissä mitoissa) sanalla :hoikkarakenteinen.

Vierailija
51/114 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 167cm ja 57kg ja tämä on mukava paino ja hyvä paino/pituussuhde. Kymmenen kiloakin tähän ois aika huh, liikaa, saati 20kg. Kiität itseäsi myöhemmin kun aloitat terveellisemmän elämän.

Vierailija
52/114 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan melkein 20 kiloa vähemmän, enkä minäkään ole laiha, vaan varsin muodokas. Laihduttaisin 78-kiloisena vähintään 10-15 kg.

Vierailija
53/114 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita se 5 litran ämpäreihin, niin sulla on läskiä neljä 5 kg ämpärillistä. 

Ihan tajuton määrä! Siinä saa kaataa ja pienen porsas tilan ne kerätäkseen, kun kyse on vain ylimääräisestä.

Ja vielä jää kroppaankin.

Zinc

Aika huono vertaus kun asia ei ole noin. Litra vettä painaa kilon. Ei litra mitä tahansa, esim läskiä.

Vierailija
54/114 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saman pituinen ja tajusin käydä laihduttamaan, kun vaaka näytti 68kg. Nyt paino pysynyt n.62kg enkä enää ikinä halua päätyä sen näköiseksi mitä olin lähes 70kg painavana. Ruumiinrakenne vaikuttaa paljon miltä näyttää, mutta ylipainoahan tuo ihan reippaasti on.

Vierailija
55/114 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

174-senttinen ja 78-kiloinen nainen ei ole läski,kuten ei ole sen kokoinen mieskään.

Mutta kun nyt naisista puhutaan,niin sanon että on komea ja näyttävä nainen.

Kun olin ihan nuori ja itsekin siis vähän ylipainoinen,ihailin kuorossa ollessani just tuon kokoluokan naista.

Itse olin nuori tyttö,hän oli silloin noin kolmekymppinen.Vaalea tuuheahiuksinen valkyyria,aina huoliteltu ja edustava ilmestys,vaikkaoli kehitysvammaisen lapsen äiti.Ja välillä oli varmaan väsynyt.

Eikä hänen ulkoinen habituksensa jäänyt kuoron miehiltä myöskään huomaamatta.Silloin sai vielä naisen ulkonäköä kehua,kyllä hän välillä sai kehuja tyylikkyydestään ja ryhdistään.

Nyt on jo yli 70,en tiedä,miten on vanhentunut.

Vierailija
56/114 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 169 ja painan 67 ja olen mielestäni lihava, vaikka miesystävä on kyllä eri mieltä. 63kg, kun painan, en häpeä vartaloani, mutta ihanne olis kyllä 58.

Onneks painoa lähtee kokoajan. En ymmärrä miten ihmiset voi elää lihavina, ite voin todella huonosti kilojeni takia nytkin.

Vierailija
57/114 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vyötäröllä niin auttamattomasti lihava. 

Vierailija
58/114 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisista naisista yli 60% on vähintään ylipainoisia (eli BMI vähintään yli 25), mutta täällä av:lla kaikki ovat aina hoikkia ja upeita eivätkä voi kuvitellakaan kuinka joku voi olla ylipainoinen 😏 Noilla luvuilla aloittajan BMI on 27,6 ja on varmasti hyvin keskivertosuomalaisen näköinen. Terveydellisistä syistä laihtumisesta voi toki olla hyötyä, mutta silmälle on todnäk ihan sopusuhtainen.

Vierailija
59/114 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse 173cm/85kg

Eli lähes sama suhde, pari kiloa itsellä enemmän. En koe olevani vielä lihava peilistä katsottuna, mutta olen silti ylipainoinen enkä ole hoikassa kunnossa kuitenkaan. Siitä ei pääse yli eikä ympäri. Ihan omista elintavoista johtuu, olen perso suolaisille ja rasvaiselle ruualle (pahimpia paheita ovat pizza ja sipsit). Toki syön sitä terveellistäkin ruokaa, mutta edellä mainittuja liikaa. En myöskään tällä hetkellä paljoa liiku vaikka se on ollut aikaisemmin iso osa elämää.

Olen malliltani kuitenkin enemmän raamikas kuin siro, minusta olisi erittäin vaikea saada 65 kiloista. 70 kg on minulle aika passeli. Pitäisi siis pudottaa noin 15 kiloa pois. Paino on itsellä aina ollut korkeampi mitä on esim. terkkarilla odotettu. Tiedän sen kun on sanottu ääneen että paino on yllättävän korkea, mutta vartalosta näkee ettei se ole rasva mikä painaa kehossa. Tällä hetkellä ärsyttää että olen itseni tähän jamaan saanut, mutta eipä tässä auta kuin hyväksyä tilanne ja tehdä asialle jotain tai vaihtoehtoisesti olla välittämättä.

Olen myös uimarikroppainen eli leveäharteinen ja muutenkin ”leveä”. Pituus 170 ja paino oli 78kg terkkarin mittaamana. Menin sen jälkeen lääkärille, joka ei uskonut tuota painoa vaan punnitsi uudelleen. Monikaan ei arvaisi oikeata painoani. Liikun kuusi kertaa viikossa tunnin kerrallaan ja rakastan myös kotiruokaa.

Vierailija
60/114 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Urheilen ja kasvatan lihasmassaa ja olen 170cm ja 57kg. Vertailun vuoksi.

Joo mutta kaikilla ei ole tavoitteena fitness. Itse harrastan tanssia, itämaista ja lattareita. Esiinnyn myös. Sinun painossasi näytin tosi kuivakalta ja tylsältä tanssiessani, pikkuisen pitää minun lajeissani olla muotoja ja sitä hyllyvää jota voi tärisyttää. Omassa lajissani näytän parhaimmalle 62-67 kiloisena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan