Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä kauppojen painostuksesta ladata mobiilisovellus?

Ex-asiakas
09.02.2020 |

Monilla kaupoilla tuntuu olevan mobiilisovelluksia ja olen sellaisia ladannutkin. Osa toimii hyvin ja osa on vähemmän toimivia ja olen niitä sitten poistanut.

Tänään tuli eteen sellainen tilanne, että olin tavaratalossa kiertelemässä ja näin silmääni miellyttävän laukun. Sitten kuulin kuulutuksen etuseteleistä, joilla saa alennusta. Olin itse asiassa ko. kaupan mobiilisovellusta yrittänyt ladata jo kolme kertaa aiemmin, mutta aina latauksessa oli tapahtunut virhe. Fiilis oli mennyt ladata koko sovellus. Koska olin kuitenkin kanta-asiakas, päätin käydä kysäisemässä asiakaspalvelusta, olisiko heillä vielä perinteisiä etuseteleitä. Päästyäni tiskille pyysin etuseteleitä ja minulta kysyttiin, miksi minulla ei ole sovellusta. Kerroin, etten ollut saanut yrityksistä huolimatta ladattua, jolloin sanottiin että pitäisi yrittää uudelleen. Sanoin harkitsevani asiaa ja kysyin uudestaan, olisiko paperisia etuseteleitä. Vihdoin asiakaspalvelija haki minulle setelit ja sanoin, että antaa nyt tämän kerran, mutta sovellus tulisi ladata. Kiitin ja lähdin pois. Tuli omituinen tunne, että minua kohdeltiin kuin olisin ollut kerjuulla enkä osaisi käyttää puhelinta. Etuseteleitä kuitenkin oli myös paperisena, niin miksi niitä ei sitten saisi. Olinhan kuitenkin aikeissa ostaa yli kahdensadan euron arvoisen laukun. Kävelin ulos ja laitoin etusetelit roskikseen. Sovelluksen lataamisen lisäksi fiilis oli mennyt ostaa mitään.

Onko sinulla vastaavia kokemuksia?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutos kohti dystopista valvontayhteiskuntaa etenee. Ihmiset eivät huomaa mitään kun näitä muutoksia ajetaan pikku hiljaa. Tärkeämpää on saada liittymisetuna vähän bonuksia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi