Minua ahdistaa nämä miehen suvun sunnuntailounaat :(
Taas on 14 henkeä pöydän ääressä, kolme tai neljä ruokalajia, kaikkien pitäisi tuoda jotain, sitten istutaan pöydässä ja syödään ja juodaan monta tuntia, kaikki mukana: lapset ja teinitkin ja kissaat & koirat. Anoppi sitten häärii tuolla kuin mikäkin ja appiukko kaataa viiniä.
Mä valitin migreenia ja tulin alakertaan lepään ja selaan nettiä. Sitäkään ei saa tuolla pöydässä tehdä. Oksettaa tollanen näytteleminen ja hehkutus miten ihanii me ollaankaan!
Huh haluun vaan vähän tuulettaa ajatuksia, ahistaa niin .... :(
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän täysin, been there. Pistin äijän sukuineen pihalle elämästäni. Ihana vapaus valita itse vklopputekemiset, suosittelen.
Miehessä ei ole sinänsä vikaa, mut miksi pitää seurustella sukulaisten kanssa? Ja oikeesti istua monta tuntia jossain pöydässä, tyyyyylsäää....
ApHelppoa. Ei tarvitse osallistua. Toteat vain, ettei kiinnosta ja pysyt kotona. Jos mies nillittää, toteat että tulet seuraavilla päivällisillä käyttäydyt erittäin ikävästi.
No yritin jo tota. Olin yksin kotona nälissään joka kolmas sunnuntai niin ei sekään ollut ok!
Ap
Etkö osaa pitsaa tilata tai tehdä itse ruokaa?
Onko oikeasti vastenmielistä mennä valmiiseen pöytään syömään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen metsäläinen. Pitäisi saada asua 500 m päässä lähimmästä naapurista ja olla tekemisissä vain omien ystävien ja suvun kanssa. Puolison suku on vihollisia ja välillä omakin. Huokaus tätä antisosiaalisuuden määrää.
Miksi pitäisi esittää muuta kuin on? Jos ei vaan viihdy seurassa.
Jos elämässä on vaikkapa viisi ihmistä, joiden seurassa viihtyy, pitää ehkä venyä epämukavuusalueelleen, jotta pärjäisi elämässä paremmin. Tietysti voi myös olla vaan itsekäs paskiainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen metsäläinen. Pitäisi saada asua 500 m päässä lähimmästä naapurista ja olla tekemisissä vain omien ystävien ja suvun kanssa. Puolison suku on vihollisia ja välillä omakin. Huokaus tätä antisosiaalisuuden määrää.
Miksi menee yhteen ihmisen kanssa, jonka tärkeitä ihmisiä ei kestä?
Oletusarvohan on, että on tekemisissä vain sen kumppaninsa kanssa. Muille laitetaan jouluisin tekstari. Tämä on se normaali tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos elämässä on vaikkapa viisi ihmistä, joiden seurassa viihtyy, pitää ehkä venyä epämukavuusalueelleen, jotta pärjäisi elämässä paremmin. Tietysti voi myös olla vaan itsekäs paskiainen.
Kerranhan tässä vain eletään, joten kannattaa elää tuhlaamatta aikaansa kaikkeen pskaan.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuossa pääse valmiiseen pöytään vaan jokaisen pitää tuoda jotain. Lisäksi tämä on apn kannalta täydellistä ajantuhlausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis joka sunnuntai??
Tee tosta loppu ajoissa.
Kuulostaa siltä, että sulla ei ole päätäntävaltaa omasta elämästäsi.Saanko arvata?
Miestäsi ei liikuta miltä susta tuntuu, ja hänestä käytäntö on normaali: ainahan niin on ollut perheen yhteinen su-lounas!No ei mut kerran kuussa. Sekin liikaa mulle. Ja pahin on et pitäis tehä sitä safkaa. Joo fckng nyyttärit anoppilassa :DDDDDDDDD
no jos joku mulle alkaa valittaa etten tee mitään, niin tilaan kaikille pitsat woltista :DDDDD
AP
Kieliasusta päätellen olet ilmeisesti teini.
Vierailija kirjoitti:
Tajusin itse vasta kolmekymppisenä, että olen aikuinen ihminen joka voi päättää itse menemisistään ja tulemisistaan. En enää osallistu sosiaalisiin kokoontumisiin, jotka eivät tuota minulle iloa. Enkä välitä pätkääkään siitä, mitä muut ajattelevat. Elämänlaatu on kohonnut huimasti, suosittelen.
Mitä nopeammin tämän tajuaa sen oarempi. Aikuisen ihmisen ei tarvitse muita nöyristellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletusarvohan on, että on tekemisissä vain sen kumppaninsa kanssa. Muille laitetaan jouluisin tekstari. Tämä on se normaali tapaus.
Missään Suomen ulkopuolella ei ole normaali eikä puolessa Suomessakaan ole normaalia.
Et halua jäädä pois, etkä haluaisi osallistuakaan? Mitä muita vaihtoehtoja edes on?
Oletko alemmasta sosiaaliluokasta kuin miehesi suku?
Vierailija kirjoitti:
On! En tykkää niistä ruuista yleensä. Ja koko ajan pitäis puhuu jotain. Ja kun kaikilla tuntuu olevan hauskaa mut itse ei tajuu sitä et miksi?
Ap
Puhut miehestäsi ja anopista, mutta onko kyse kuitenkin poikaystävästä? Vaikutat todella nuorelta, 15-18 vuotiaalta. Kasva vielä muutama vuosi ennen kuin aloitat vakavamnan seurustelun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis joka sunnuntai??
Tee tosta loppu ajoissa.
Kuulostaa siltä, että sulla ei ole päätäntävaltaa omasta elämästäsi.Saanko arvata?
Miestäsi ei liikuta miltä susta tuntuu, ja hänestä käytäntö on normaali: ainahan niin on ollut perheen yhteinen su-lounas!No ei mut kerran kuussa. Sekin liikaa mulle. Ja pahin on et pitäis tehä sitä safkaa. Joo fckng nyyttärit anoppilassa :DDDDDDDDD
no jos joku mulle alkaa valittaa etten tee mitään, niin tilaan kaikille pitsat woltista :DDDDD
APKieliasusta päätellen olet ilmeisesti teini.
Olen kyl 36 v!!!!! Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missään Suomen ulkopuolella ei ole normaali eikä puolessa Suomessakaan ole normaalia.
Suurin osa ihmisistä ei ole juuri sukulaistensa kanssa tekemisisissä säännöllisesti. Hyvin harvat edes asuu niin lähellä, että se olisi mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Et halua jäädä pois, etkä haluaisi osallistuakaan? Mitä muita vaihtoehtoja edes on?
No ensi kerralla jään kyllä kotiin!!! Mies saa tulla lapsen kanssa kahdestaan, kun kerran niin tykkäävät :(((((((
Ap
AP ei osaa keskustella toisten kanssa ja tuntee itsensä siksi ulkopuoliseksi. On tottunut olemaan vain netissä ja vauvapalstalla. Sääli.
Ero tulee pian, luulen. Uskon että mies osaa keskustella muidenkin kuin AP n kanssa.
Tai kenties AP on ujo ja tuntee alemmuutta sukulaisiin nähden.