Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua ahdistaa nämä miehen suvun sunnuntailounaat :(

Vierailija
09.02.2020 |

Taas on 14 henkeä pöydän ääressä, kolme tai neljä ruokalajia, kaikkien pitäisi tuoda jotain, sitten istutaan pöydässä ja syödään ja juodaan monta tuntia, kaikki mukana: lapset ja teinitkin ja kissaat & koirat. Anoppi sitten häärii tuolla kuin mikäkin ja appiukko kaataa viiniä.

Mä valitin migreenia ja tulin alakertaan lepään ja selaan nettiä. Sitäkään ei saa tuolla pöydässä tehdä. Oksettaa tollanen näytteleminen ja hehkutus miten ihanii me ollaankaan!

Huh haluun vaan vähän tuulettaa ajatuksia, ahistaa niin .... :(

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän täysin, been there. Pistin äijän sukuineen pihalle elämästäni. Ihana vapaus valita itse vklopputekemiset, suosittelen.

Vierailija
2/66 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kulaan tähän aikaan syö lounasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka pakottaa osallistumaan? Menet vaan mäkkärin autokaistan kautta kotiin kaivamaan napaa kuten normaalistikin.

Vierailija
4/66 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mukavalta. Mä voin kyllä tulla syömään sun puolesta.

Vierailija
5/66 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tosi kivalta! En ehkä joka viikko jaksaisi, mutta vaikka kerran kuussa. Ja kuka juntti selaa nettiä pöydässä kesken aterian?

Vierailija
6/66 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joka sunnuntai??

Tee tosta loppu ajoissa.

Kuulostaa siltä, että sulla ei ole päätäntävaltaa omasta elämästäsi.

Saanko arvata?

Miestäsi ei liikuta miltä susta tuntuu, ja hänestä käytäntö on normaali: ainahan niin on ollut perheen yhteinen su-lounas!

Vierailija
7/66 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suku on parempi ilman sinua. Oletko ankeuttaja!

Vierailija
8/66 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän täysin, been there. Pistin äijän sukuineen pihalle elämästäni. Ihana vapaus valita itse vklopputekemiset, suosittelen.

Miehessä ei ole sinänsä vikaa, mut miksi pitää seurustella sukulaisten kanssa? Ja oikeesti istua monta tuntia jossain pöydässä, tyyyyylsäää....

Ap

Vierailija
9/66 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin itse vasta kolmekymppisenä, että olen aikuinen ihminen joka voi päättää itse menemisistään ja tulemisistaan. En enää osallistu sosiaalisiin kokoontumisiin, jotka eivät tuota minulle iloa. Enkä välitä pätkääkään siitä, mitä muut ajattelevat. Elämänlaatu on kohonnut huimasti, suosittelen.

Vierailija
10/66 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi ruotsinkielinen? Eikös ne harrasta noita näyteltyjä pönötysjuttuja.

Vierailija
11/66 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kulaan tähän aikaan syö lounasta.

Alkoi kolmelta. Mikä ihan jees, koska heräsin klo 12.30 :)))))))

Mut kun tää jatkuu ja jatkuuuuuuu....

Ap

Vierailija
12/66 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen metsäläinen. Pitäisi saada asua 500 m päässä lähimmästä naapurista ja olla tekemisissä vain omien ystävien ja suvun kanssa.  Puolison suku on vihollisia ja välillä omakin. Huokaus tätä antisosiaalisuuden määrää. 

Vierailija
13/66 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa tosi kivalta! En ehkä joka viikko jaksaisi, mutta vaikka kerran kuussa. Ja kuka juntti selaa nettiä pöydässä kesken aterian?

No nää on noin kerran kuussa mut sekin on ihan liikaa. Joskus kahden kolmen viikon väleinkin jos on synttärit ym.

Ja mä selaan nettiä ja esim katson netflixii kotona kun syön. Mut ei meillä oo ees ruokapöytää et.... :DDDDD

AP

Vierailija
14/66 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehessä ei ole sinänsä vikaa, mut miksi pitää seurustella sukulaisten kanssa? Ja oikeesti istua monta tuntia jossain pöydässä, tyyyyylsäää....

Ap

Helppoa. Ei tarvitse osallistua. Toteat vain, ettei kiinnosta ja pysyt kotona. Jos mies nillittää, toteat että tulet seuraavilla päivällisillä käyttäydyt erittäin ikävästi.

Vierailija
15/66 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis joka sunnuntai??

Tee tosta loppu ajoissa.

Kuulostaa siltä, että sulla ei ole päätäntävaltaa omasta elämästäsi.

Saanko arvata?

Miestäsi ei liikuta miltä susta tuntuu, ja hänestä käytäntö on normaali: ainahan niin on ollut perheen yhteinen su-lounas!

No ei mut kerran kuussa. Sekin liikaa mulle. Ja pahin on et pitäis tehä sitä safkaa. Joo fckng nyyttärit anoppilassa :DDDDDDDDD

no jos joku mulle alkaa valittaa etten tee mitään, niin tilaan kaikille pitsat woltista :DDDDD

AP

Vierailija
16/66 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi varmaan rakastaa ap:ta. Tai siis luultavasti rakastaakin, pientä ap-peikkoreppanaa. Mutta olisi ehkä toivonut toisenlaista miniää. 

Vierailija
17/66 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Helppoa. Ei tarvitse osallistua. Toteat vain, ettei kiinnosta ja pysyt kotona. Jos mies nillittää, toteat että tulet seuraavilla päivällisillä käyttäydyt erittäin ikävästi.

No yritin jo tota. Olin yksin kotona nälissään joka kolmas sunnuntai niin ei sekään ollut ok!

Ap

Vierailija
18/66 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa epämiellyttävältä, en itsekään tykkäisi. Vihaan pakotettua sosiaalisuutta ja ruokailua isolla porukalla. Ehkä kestäisi tuota muutaman kerran vuodessa mutta ei joka viikko tai joka kuukausi.

Vierailija
19/66 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen metsäläinen. Pitäisi saada asua 500 m päässä lähimmästä naapurista ja olla tekemisissä vain omien ystävien ja suvun kanssa.  Puolison suku on vihollisia ja välillä omakin. Huokaus tätä antisosiaalisuuden määrää. 

Mitä huokailua siinä on. Kai jokainen saa elää niinkuin haluaa. Tuollainen pakkososiaalisuus on pe@rceestä. Kannattaa se selkäranka viimeistään tässä vaiheessa kasvattaa ja joko kieltäytyä ystävällisesti tai vaihtoehtoisesti olla sen verran teräväkielinen, että kaikkien mielestä on mukavempi kun tämä porukka ei osallistu.

Vierailija
20/66 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi esittää muuta kuin on? Jos ei vaan viihdy seurassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä