Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Vammalan aluesairaalassa synnyttäneitä??

22.06.2006 |

Kyselin jo tuolla vauvapuolella, mutta nyt vielä täällä, että saisin lukea mahd. monia eri kokemuksia...

Eli: Oon harkinnu, että josko synnyttäiskin Taysin sijasta Vammalassa. Nyt kaipailisin muiden kokemuksia päätöksen teon tueksi -> varsinkin sellasilta, jotka on synnyttäny molemmissa... mutta myös siis muiltakin!!

Burde ja Penni-Enni (25+4)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...josko esim. joku vammalassa synnyttänyt huomais tän. =)

Vierailija
2/3 |
24.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ole synnyttänyt kummassakin sairaalassa!Esikoisen v.02 Vammalassa ja toisen lapssista Taysissa v.04.

Tykkäsin enemmän Vammalan sairaalasta.Siellä oli rauhallista ja hoitajilla aikaa kysellä vointia ja jutella muutenkin.Toista oli Tampereella.En tiedä oliko poikkeuksellisen ruuhkaista vai mitä,mutta eipä ollut hoitajilla samalla tavalla aikaa.Tuli vielä sekaannuksia ja kaikkea juuri kiireen takia.

Seuraavan ,jos sellainen tulee,menen mielellään synnyttään Vammalaan,kun asutaan muutenkin lähempänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole synnyttänyt kummassakaan, enkä synnytä -sen verran kauempana asun. Olen kuitenkin entinen vammalalainen, joten saanen kehuaretostella kotiseutuni sairaalaa ihan estoitta? =D

Tiedän Vammalan synnäristä sen, että siellä käydään todella paljon synnyttämässä. Monet tamperelaiset käyvät siellä. Paitsi kesäisin, jolloin se taitaa olla kii kuukauden verran -itse olen syntynyt 26 vuotta sitten heinäkuussa Tayssissä, koska Vammalassa oli synnäri kesäpaussilla.

Itse valkkaisin myös tuon Vammalan synnärin, koska sairaala ja osasto on pieni. Tällöin potilaita on paaaaljon vähemmän kuin isossa sairaalassa. Ja tällöin taas hoitajilla on enemmän aikaa keskittyä äitien ja vauvojen hoitoon ja neuvontaan.

Vammalan synnäri tai se osasto on saanut jonkin sertifikaatinkin muutama vuosi sitten. Oliko kyseessä imetys vai joku muu, en muista enää.