Miks yli 40v naisilla on paljon luomia mahassa?
Nuoremmilla ei yleensä ole. Ihmetellyt vaan tuota, kun niin monella vähän vanhemmalla naisella niitä on paljon mahan iholla.
Kommentit (15)
Tarkistin vatsani, ei yhtään. Ne on varmaan varastettu.
Miksi ap haaskaa lauantaitaan typeryyteen? Eikö ole ystäviä, kotia siivottavana, harrastuksia?
Ei ole luomia mahassa, muualla kylläkin, ja olen vähän yli 50 vuotias.
Ei yhtään luomia kropassa, vaikka solariumissa käynyt vuosia, kesäisin merellä talvisin pari reissua etelään.
Uimahallissa käydezsä havainnut että joillain naisilla paljon luomia mm.selässä ja käsivarsissa. Geenit?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap haaskaa lauantaitaan typeryyteen? Eikö ole ystäviä, kotia siivottavana, harrastuksia?
Jaahas, siellä ollaan vielä eilisessä.
Mulla on kyllä paljon luomia mahassa ja ne vain lisääntyvät, kun ikää tulee. Enimmäkseen on sellaisia pienehköjä kirkkaanpunaisia, mutta on ihan tavallisia ruskeita pigmenttiluomiakin. Rasvaluomia ne eivät ole. En mä tiedä, miksi niitä on ja tulee lisää.
Mihin nollatutkimukseen väitteesi perustuu? Katsos nyt sillä kiikarillasi vähän tarkemmin! Mun luomet ei ole mahassa, vaan selässä. Olisi tietysti suotavaa, että ap. ymmärtäisi eron naisen etupuolen ja takapuolen välillä. Ehkä tää on liikaa vaadittu?
(huoks! ... toivotonta)
Heh heh joo...mulla yksi ainoa pieni luomi koko kropassa.
Olen 63v
Koska ainoat parikymppiset, joita ap pääsee katsomaan tarpeeksi läheltä likinäköisillä silmillään, ovat valokuvissa. Joista taas luomet on photoshopattu pois.
Onko? Ei mulla ole yhtään.