Kohtauksia erään liiton normi la-illasta
Menen keittämään teetä, mies tulee hakemaan lisää kaljaa ja toteaa että ai laitat teetä. Juon teen hänen vieressään istuen. Kehoitan häntäkin ottamaan. Hän menee keittiöön ja takaisin tullessaan tärisee pyhää raivoa, siellä on ollut teetä ja hänelle ei ole sanottu mitään. Seisoo edessäni ja huutaa pelottavasti.
Yritin olla ärsyttämästä, mutta koko illan puhui sekoja tyyliin tykkää Tehosekoittimesta. Hetken kuluttua toteaa, että mitään sellaista ei sanonut, ei edes puhunut bändistä vuosiin, raivoaa että hourin ja puhun paskaa kuulemma.. Tolla nyt mitään väliä, mutta toi käytös.
Tää oli meidän kohtauksia meidän la-illasta.
En uskaltaisi ottaa tätä puheeksi tänään ,mutta en jaksa jaksaa enää, niin arvaamatonta ja pelottavaa käytös on. Tiedän vanhastaan, että hän raivostuu valtavasti, vaikka on selvinpäin. Ja sunnuntaikin on minulla piloille. Kertokaa pilailematta, miten otan tuon käytöksen/viinan oton puheeksi etten saa pelottavaa paskaa niskaan?
Hänen kanssaan en oo osannut millään tasolla noista keskustella. Pinna menee välittömästi, saan kuulla olevani hullu ja että erotaan samantien. Se on ollut vakiovastaus aina kaikkeen.
Kommentit (46)
Eroisitteko tuon takia että sua pidetään paskana? Etkö halusi selvittää? Ja saada toista lopettamaan ryyppääminen
Muuta pois, koska tilanne on pelottava. Ei sinun tarvitse elää uhkailtavana.
Miksi et haluaisi erota, koska elämäsi vaikuttaa erittäin ikävältä?
Kotona pitäisi olla turvallista.
Ei se tuosta muutu ellei itse sitä tajua ja hae hoitoa.
Ja mitä haluaisit että me asialle tehdään? Itse et tietenkään ilman av-neuvoja voi tehdä mitään 🙄
Rikosilmoitus. Uhkailee tykätä Tehosekoittimesta.
Huutaa ja raivoaa mitättömistä asioista... en jäisi katselemaan, kyllä se olisi syy eroon.
Mulla oli tuollanen raivopää mies, joka uhkaili suuttuessaan erolla. Ei sitä tarvinnu montaa kertaa mulle tehdä. Vikalla kerralla sanoin, että juu erotaan. Laitoin sormuksen pöydälle. Ukko muutti 3vkon päästä pois.
Mitä tekisit tänä aamuna kun mies herää? Sanotko että erotaan vai miten etenisi?
Vierailija kirjoitti:
Eroisitteko tuon takia että sua pidetään paskana? Etkö halusi selvittää? Ja saada toista lopettamaan ryyppääminen
Ai että saada toinen lopettamaan juominen??
Jos juoppo itse ei halua lopettaa, niin ei sitä kukaan mukaan saa loppumaan. Vuosia katselin ja odotin että mieheni olisi lopettanut, ei lopettanut. Voin sanoa että oli todella kauheeta elää siinä pelossa koko ajan että milloin tulee se viimeinen isku. Jätin hänet, enkä ole katunut. Juo itseänsä hautaan tälläkin hetkellä.
En usko, että,kukaan huolisi. Minkäänlaista kosketusta, ei ees hipaista, en oo harrastanut viiteen vuoteen kun mies on sanonut ettei kiinnosta. Itsetunto mennyt täysin
Skitsofrenia? En missään tapauksessa jäisi suhteeseen!
Vierailija kirjoitti:
En usko, että,kukaan huolisi. Minkäänlaista kosketusta, ei ees hipaista, en oo harrastanut viiteen vuoteen kun mies on sanonut ettei kiinnosta. Itsetunto mennyt täysin
Mitä saat siltä mieheltä? Ei hellyyttä ja pelottavaa hullua huutoa.
Mitä saat jos olet yksin? Ei hellyyttä mutta ei pelottavaa hullua huutoa.
Kyllä minusta olisi parempi olla yksin.
Ihan sama mitä täällä neuvotaan, niin et sinä siitä ota onkeesi. Jäät miehen luokse ja yrität miellyttää, vaikka tiedät sen mahdottomaksi.
Ei edes turpaan saanti tule herättämään sinua.
Ei varmaan tulekaan, kiitos kommentoijalle .
Lieneekö ukko itse?
Kauanko mies on juonut, ap?
Meillä oli samaa! Tuli niin paha olo tekstistäsi :( Mikään, mitä tein tai jätin tekemättä, ei auttanut. Lopulta olin henkisesti alistettu ja koitin olla näkymätön. Loppui siihen, kun mies joutui sairaalaan. Joi siis itsensä sekaisin! Alkoi nähdä harhoja, tuli syyttelyä yms
Siten pääsin irti tilanteesta, kun sain silmäni auki - ilman känniläisen manipulointia! Jätin hänet. Vaikka teki tiukkaa, se rakkaus...
Sain tilaa nähdä sairaan kuvion: ihminen, joka joi itsensä pilalle, eikä ollut OMA ITSENSÄ, määritteli elämämme. Oli henkisesti sairas.
Mies hoitoon tai ero. Muuta edes pois hetkeksi, saat näkökulmaa elämääsi kun pääset irti huonosta seurasta.
On elämä kärsimysnäytelmää, siinä sietäjä toiseksi jää.
Zinc
Miksi siedat tuota yhtaan? Jos mies on valmis pikaeroon, kiita luojaasi ja tartu tilaisuuteen.