Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohtauksia erään liiton normi la-illasta

Vierailija
09.02.2020 |

Menen keittämään teetä, mies tulee hakemaan lisää kaljaa ja toteaa että ai laitat teetä. Juon teen hänen vieressään istuen. Kehoitan häntäkin ottamaan. Hän menee keittiöön ja takaisin tullessaan tärisee pyhää raivoa, siellä on ollut teetä ja hänelle ei ole sanottu mitään. Seisoo edessäni ja huutaa pelottavasti.

Yritin olla ärsyttämästä, mutta koko illan puhui sekoja tyyliin tykkää Tehosekoittimesta. Hetken kuluttua toteaa, että mitään sellaista ei sanonut, ei edes puhunut bändistä vuosiin, raivoaa että hourin ja puhun paskaa kuulemma.. Tolla nyt mitään väliä, mutta toi käytös.
Tää oli meidän kohtauksia meidän la-illasta.

En uskaltaisi ottaa tätä puheeksi tänään ,mutta en jaksa jaksaa enää, niin arvaamatonta ja pelottavaa käytös on. Tiedän vanhastaan, että hän raivostuu valtavasti, vaikka on selvinpäin. Ja sunnuntaikin on minulla piloille. Kertokaa pilailematta, miten otan tuon käytöksen/viinan oton puheeksi etten saa pelottavaa paskaa niskaan?
Hänen kanssaan en oo osannut millään tasolla noista keskustella. Pinna menee välittömästi, saan kuulla olevani hullu ja että erotaan samantien. Se on ollut vakiovastaus aina kaikkeen.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyötyä ja helvetin kiva lyödä. Hitto että tuntee itsensä vahvaksi 💪

Vierailija
42/46 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eihän tuo terveeltä kuullosta. Joku skitsohan tuo on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteesi on, että syystä tai toisesta et löydä itsestäsi rohkeutta lähteä. Tarvitset tukea ja voit aloittaa soittamalla tukipuhelimeen. Saat konkreettisia neuvoja ja sinua KUUNNELLAAN ja uskotaan.

Vierailija
44/46 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten minua hämää se, että välillä on hyviä aikoja. Mutta kun ei koskaan tiedä, milloin aggressio iskee. Enkä uskalla puhua että pelkään niitä. Hän raivostuu saman tien ja pelkään niitä hetkiä. Hän huutaa täyttä kurkkua puheeni päälle.

Js myös se, että ajattelen kaikilla olevan sanomisia. Onko tuo sitten normaalia sanomista. Ehkä oon vain herkkähipiäisen, mietin.

Vierailija
45/46 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eroisitteko tuon takia että sua pidetään paskana? Etkö halusi selvittää? Ja saada toista lopettamaan ryyppääminen

Ja mitenköhän se kuvittelet saavasi toisen lopettamaan dokailun? Luetko ylipäätään mitään mistään, seuraatko mitään uutisia tai dokumentteja? Kun et siis selvästi ymmärrä, että toisen ihmisen riippuvuudelle sä et voi mitään. Sä et rakasta tuollaista tyyppiä eheäksi, et vaikka sietäisit mitä. Mutta koska sä et selvästikään ole penaalin terävin kynä, niin jatka vaan tuolla meiningillä ja ota turpaasi kerta toisensa jälkeen. Sulle voidaan sitten postuumisti myöntää Darwin award.

Vierailija
46/46 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä tällaisia ap:n kaltaisia tossukoita. Vinkuu vaan ongelmiaan, mutta ei ole valmis tekemään mitään niiden eteen ja aina on joku tekosyy miksi ei kykene lähtemään. Kavereiden tehtäväkö on muka korjata elämäsi, kun et siihen edes itse pysty?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme