Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

EMMA GAALA 2020

Vierailija
08.02.2020 |

Noni. Tuisku avas komiasti. Gettomasa vuoden hiphop. Mitäs sitten

Kommentit (436)

Vierailija
281/436 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Tehareiden jäbillä peruukit? Ainakin Matilla. Otolla  on kyllä tuommoinen tumma kikkara ollut nuorena mutta oliko aito?

Vierailija
282/436 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä tumma tyttö sai laulaa eloveenasta ja se on vaan hienoa eikä kulttuurista omimista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/436 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä ne vaan bailaa nokka valkoisena niin kuin mitään ei olisi tapahtunut. Onkohan huomenna taas instassa kuvia missä poseerataan prätkäjengiläisten kanssa?

Vierailija
284/436 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko Tehareiden jäbillä peruukit? Ainakin Matilla. Otolla  on kyllä tuommoinen tumma kikkara ollut nuorena mutta oliko aito?

Oma väri Otolla on kai vaalea, oli ainakin tässä välissä blondi. Kai on paluun kunnikasi palauttanut tummat kiharatkin.

Vierailija
285/436 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko suomeen syntynyt musiikkihirviö?

https://www.iltalehti.fi/musiikki/a/ffbe5cd2-2bb7-4bf3-9837-e054044ee3ed

"Se, että mediayhtiö ja musiikkiyhtiö ovat nyt samaa perhettä, luo ainutlaatuisen pohjan artistitarinoiden rakentamiselle ja tuo suomalaiselle musiikin rakastajalle vielä monta hienoa hetkeä”

https://sanoma.com/fi/tiedote/sanoma-ostaa-osuuden-kaiku-entertainmenti…

Nelonen-Sanoma konserniin nykyisin mm. kuuluu, jotain voi puuttua listasta,mutta näin pääpiirteittäin:

Festarit:

-Finnhits-festivaali,

-Himos-juhannus,

-Jurassic Rock, RMJ,

-Tahko-juhannus, Tammerfest,

-Tammerkosken sillalla

-Wanaja Festival

Nelonen media:

-Nelonen ja Nelonen HD

-Jim

-Liv

-Hero

-Suoratoistopalvelu Ruutu

-Radio Suomipop

-Radio Rock

-Radio Aalto

-Helmiradio

-Loop

-HitMix

-Groove FM Business

-Aito Kajaus

-Aito Hitti

-Aito Iskelmä

-Nettiradio Business FM

Lehdet:

-Ilta-Sanomat

-Helsingin Sanomat

Lisäksi:

-Kaiku Entertainment

-Rähinä Records

Tällä konsernilla on ihan törkeästi vaikutusvaltaa suomen musiikkimarkkinoihin lähes monopoli. Emma Gaalakin tulee Neloselta.

Myös tämä palsta kuuluu Sanomaan

Harju Pöntisenkin ostivat pois ja lopettivat heti niin ei ole turhan monipuolista musiikki tässä maassa.

Vaikea arvata minkä konsernin artistit saavat eniten radiosoittoa ja siten palkitaan myös Emma Gaalassa...

Vierailija
286/436 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otollakin oli peruukki.

Vierailija
287/436 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en nykyään voi olla ajattelematta kun näitä gaaloja katson, että porukat jonottaa sinne vessaan vetään viivaa kuten Pyhimys on kertonut. Toi nuorten naisten sottainen ja epänaisellinen esim ellinoora tyyli on karseata, ovat kauneimmillaan nyt ikänsä puolesta ja tehdään rumia itsestä. Jvg taisi olla jossain aineissa.

Kestäisitkö sinä ilman päihteitä tuon kolmituntisen shown? Minä en ja olen päihteetön, siksi en olekaan yleisön joukossa (olisin päässyt frendin aveccina).

Vierailija
288/436 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Biisin viimeset hetket

Thanks.

Vierailija
289/436 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli vuoden rock-albumi tai yhtye? Eikö niitäkään tosiaankaan voitu suorassa lähetyksessä jakaa!

Vierailija
290/436 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl ois Ellinoora ansainnu Cisun pystin. Olen tosi pettynyt.

Vierailija
291/436 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erika Vikman voittaa Euroviisut  Cicciolinan kanssa ja uusi lehti suomalaisessa musiikkiteollisuudessa kääntyy. 

Vierailija
292/436 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime launataina naureskelin Suomilovea katsellessani, että kuka viitsii kuunnella jotain Turmion Kätilöitä. Tänään katsoin viisi minuuttia tätä paskaa ja tekee mieli kuunnella Turmion Kätilöiden koko tuotanto tämän koettelemuksen jälkeen. 

Mullekin jäi Kätilöt mieleen. Ja sellainen tämä pläjäys Likainen Etelä joka kuulosti hyvältä (oli sellainen tarina missä nuori jäbä oli joutunut autokolariin, jossa jäbän isä kuoli).

Vierailija
293/436 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto tuo hanhiniemi oli känässä..

Vierailija
294/436 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en nykyään voi olla ajattelematta kun näitä gaaloja katson, että porukat jonottaa sinne vessaan vetään viivaa kuten Pyhimys on kertonut. Toi nuorten naisten sottainen ja epänaisellinen esim ellinoora tyyli on karseata, ovat kauneimmillaan nyt ikänsä puolesta ja tehdään rumia itsestä. Jvg taisi olla jossain aineissa.

Kestäisitkö sinä ilman päihteitä tuon kolmituntisen shown? Minä en ja olen päihteetön, siksi en olekaan yleisön joukossa (olisin päässyt frendin aveccina).

Oisit menny ja kuvannu vessajonoja. Myyny ne lehdille. Kyllä mulle tuollaiset massit kelpais kun ei menis päihteisiin.

Vierailija
295/436 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä oli vuoden rock-albumi tai yhtye? Eikö niitäkään tosiaankaan voitu suorassa lähetyksessä jakaa!

Rock kuoli. Hautajaisetkkn oli jo.

Vierailija
296/436 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa genre jossa ollaan maailmallakin menestytty: metallimusiikki. Mutta mitäpä sitäkään palkintoa nyt suorassa lähetyksessä jakamaan...

Vierailija
297/436 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä ne vaan bailaa nokka valkoisena niin kuin mitään ei olisi tapahtunut. Onkohan huomenna taas instassa kuvia missä poseerataan prätkäjengiläisten kanssa?

Juhlikoon kun vielä ehtivät. Kohta on Korona-virus kunnolla vauhdissa, eikä nuokaan pääse sitä karkuun, vaikka imisivät kokkelia kilokaupalla.

Vierailija
298/436 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisit menny ja kuvannu vessajonoja. Myyny ne lehdille. Kyllä mulle tuollaiset massit kelpais kun ei menis päihteisiin.

Mulla on niin huono pokka. En kehtaa kuvata rock-tähteä, olen joskus kuvannut erästä saksalaista rock-muusikkoa joka loukkaantui todella syvästi. Häpesin ja muistan vieläkin sen häpeän. Tämä tapahtui ennen somea.

Vierailija
299/436 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa genre jossa ollaan maailmallakin menestytty: metallimusiikki. Mutta mitäpä sitäkään palkintoa nyt suorassa lähetyksessä jakamaan...

Metallijäbät on liian raittiita näihin vauhtikinkereihin.

Vierailija
300/436 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt eläköityneet Tehikset, viime vuonna hämmennystä herätti Ville valo ja uudet hampaat.

Ai niin. Ville esiintyi pitkin hampain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan