EMMA GAALA 2020
Noni. Tuisku avas komiasti. Gettomasa vuoden hiphop. Mitäs sitten
Kommentit (436)
Vierailija kirjoitti:
En ole kuullut ainoastakaan vuoden tulokkaasta mitään?
Enkä minä.
Siis mitä? Joku proteiinipatukan edustava jakaa palkintoja, OOKOO! ........mitääääää
Vierailija kirjoitti:
Onko Haber mestoilla?
On, pokkasi jo vienti-emman.
Vierailija kirjoitti:
En ole kuullut ainoastakaan vuoden tulokkaasta mitään?
En seuraa lähetystä, mutta anna kun arvaan: ne kaikki ovat rappareita?
Miksi JVG voi voittaa molemmat, pop-emman ja rap-emman???
Robin Packalenista tulisi ihan hyvä juontaja johonkin ohjelmaan. Toi kyllä myös tyyliä tähän gaalaan, kuten Jare Tiihonenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On vähän tyhmästi toi palkintojen jakajien lava, kun ovat selin yleisöön ...ja sanoiko paasonen jere tiihonen
Iteki kuulin Jere. Hetken mietin, että oonko aina luullu et sen nimi on Jare ja mä oon väärässä :D
Jaren kaksosveljen nimi on Jere.
Ville Galle näytti välinpitämättömältä ja tylsistyneeltä, kun voittivat Vuoden yhtye -kategoriassa.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä? Joku proteiinipatukan edustava jakaa palkintoja, OOKOO! ........mitääääää
Sehän oli raskaudestaan ylen onnellinen Maryam Razavi.
Vierailija kirjoitti:
Lauri Tähkä, elä huua.
Laurilla on upee kroppa! Mutta tuo naama :(
Tehosekoitin kiinnostaa minua eniten. Näistä räppäreistä ikinä kuullutkaan.
Harvinaisen typerän näköinen hattu sillä toisella JVG:n tyypillä. Sidottukin leuan alta ihan kun jollain lapsella. Miks nää tyypit ei vaan voi pukeutua tavallisemmin. Ihan pellen näköinen koko tyyppi. Ja juhlat on kyseessä=hattu pois päästä sisällä.
Heikki Paasonen on aina yhtä ihana ja ammattimainen :)
Vierailija kirjoitti:
Onko Haber mestoilla?
On. Sai vientiEmman.
Tämähän ei ole suora tänä vuonna
Gettomasan pisteet nousi punaisen maton haastattelussa, jossa sanoi mielipiteensä Pyhimyksen Emma-boikotista :D Arvostettavaa suorapuheisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauri Tähkä, elä huua.
Laurilla on upee kroppa! Mutta tuo naama :(
Hyvä kroppa ja komea naama :)
Oliko Tähkän taustaorkesterissa Jonne Aaron??? Vai näinkö mä väärin?
Lauri tietty paras esiintyjä tähän mennessä 😊
Miten tää ”gaala” tuntuu siltä ku seurais jonku yrityksen pikkujouluja tai muuta firman juhlaa, missä jengi pitää jotain kuivia puheita ja jaetaan firman työntekijöille vähän palkintoja. Aikas kaukana VIIHTEESTÄ. Grammyissä ja Brit awardseissa sun muissa tietty ihan eri skaalan budjetit, mutta ne sentään on viihdyttävää katsottavaa. Voi voi EMMA!