Kun mies ei halua.
Meillä on muuten hyvä ja tasapainoinen suhde,
mutta mies ei halua minua. Ei ole kymmeneen vuoteen tehnyt aloitetta ja minun aloitteet torjuu. Kerran olen viime vuosien aikana saanut, olimme lomalla netin ulottumattomissa pari viikkoa, niin jo alkoi oma vaimokin kelpaamaan.
Mitä tässä pitäisi tehdä?
Kommentit (34)
Onko ulkomuotosi muuttunut?
Onko miehellä fyysisesti ongelmia saada se toimimaan? Käykö usein pissalla?
Tahtooko mies enemmän? Tai erilaista? Onko seksiä jos sinä teet aloitteen? Vai onko 10 vuotta mennyt vähällä seksillä ja nyt kiinnostaa syyt.
Äkkiä voisi tulkita niin että teillä on ollut pieniä lapsia ja seksiä ollut vähän mutta se ei ole ollut selvä ongelma. Ehkä mies on antanut sinun tehdä aloitteet jos olet torjunut ja se tuntunut miehestä pahalta?
Jos sinä tahtoisit aloitteita mieheltä niin oletko kertonut? Tilanne saattaa olla ok kumppanille, kysyminen kannattaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan jaksa 10v ilman seksiä.
Oma apu auttaa, mutta kyllähän sitä kaipaa. Olen myös altis muiden miesten huomiolle, mutta olen pysynyt vahvana.
Vierailija kirjoitti:
Tahtooko mies enemmän? Tai erilaista? Onko seksiä jos sinä teet aloitteen? Vai onko 10 vuotta mennyt vähällä seksillä ja nyt kiinnostaa syyt.Äkkiä voisi tulkita niin että teillä on ollut pieniä lapsia ja seksiä ollut vähän mutta se ei ole ollut selvä ongelma. Ehkä mies on antanut sinun tehdä aloitteet jos olet torjunut ja se tuntunut miehestä pahalta?
Jos sinä tahtoisit aloitteita mieheltä niin oletko kertonut? Tilanne saattaa olla ok kumppanille, kysyminen kannattaa.
Kiitos rakentavista kysymyksistä ja neuvoista. En näytä enää samalta kuin kaksikymppisinä kun tapasimme, en kuitenkaa ole epäviehättävä kai, koska monet miehet vielä ihastuvat ja flirttailevat. Meillä on ollut äärettömän raskas pikkulapsiaika kyllä, nyt on kuitenkin helpottanut.
Mies ei oikein koskaan ole ollut erityisen aloitteellinen, lapsien jälkeen itsekin lopetin aloitteiden teon, koska ne eivät tuottaneet tulosta.
Tahtoisin aloitteita ja olen kertonut, en usein koska ymmärrän että se tuntuisi painostavalta, ja mies on ollut nuoteissa mukana ja sanonut ikävöivänsä minua, mutta kuitenkaan ei sitten mitään tapahdu.
Miehellä on joitakin erikoispreferenssejä, jotka ovat minulle ok mausteina, mutta tosiaan vain mausteena, en halua syödä pelkkää mustaapippuria pääateriaksi aina.
Fyysisiä ongelmia ei ole.
LoVe kirjoitti:
Nää haamu aloittajat on rektumista.
Aloitus jo täyttä pas...aa
Haamu? Valitettavasti täyttä totta 😢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tahtooko mies enemmän? Tai erilaista? Onko seksiä jos sinä teet aloitteen? Vai onko 10 vuotta mennyt vähällä seksillä ja nyt kiinnostaa syyt.Äkkiä voisi tulkita niin että teillä on ollut pieniä lapsia ja seksiä ollut vähän mutta se ei ole ollut selvä ongelma. Ehkä mies on antanut sinun tehdä aloitteet jos olet torjunut ja se tuntunut miehestä pahalta?
Jos sinä tahtoisit aloitteita mieheltä niin oletko kertonut? Tilanne saattaa olla ok kumppanille, kysyminen kannattaa.Kiitos rakentavista kysymyksistä ja neuvoista. En näytä enää samalta kuin kaksikymppisinä kun tapasimme, en kuitenkaa ole epäviehättävä kai, koska monet miehet vielä ihastuvat ja flirttailevat. Meillä on ollut äärettömän raskas pikkulapsiaika kyllä, nyt on kuitenkin helpottanut.
Mies ei oikein koskaan ole ollut erityisen aloitteellinen, lapsien jälkeen itsekin lopetin aloitteiden teon, koska ne eivät tuottaneet tulosta.
Tahtoisin aloitteita ja olen kertonut, en usein koska ymmärrän että se tuntuisi painostavalta, ja mies on ollut nuoteissa mukana ja sanonut ikävöivänsä minua, mutta kuitenkaan ei sitten mitään tapahdu.
Miehellä on joitakin erikoispreferenssejä, jotka ovat minulle ok mausteina, mutta tosiaan vain mausteena, en halua syödä pelkkää mustaapippuria pääateriaksi aina.
Eli mies on mielummin kokonaan ilman, kuin ottaa sulta pelkkiä "mausteita". Tai todennäköisemmin hankkii haluamansa kaltaista seksiä jostain muualta.
Mistä löytyy näitä ihania miehiä jotka pärjäävät ilman seksiä? Minua ei voisi seksi vähempää kiinnostaa, ex valitti ja vonkasi, no erohan siinä tuli. Ja kaikki miehet tuntuvat olevan vonkaajia. Toivottavasti löytyy joskus tällainen mies, muuten olen mieluummin yksin.
Jotenkin traagista että ihmiset ei edes usko että elämäni voisi edes olla totta. Onko tämä NIIN epätavallista? Ei ketään kohtalotoveria?
Mitä tekisitte minun kengissäni? Suhde on muuten hyvä, viihdymme yhdessä ja läheisyyttä on muuten. Pettäminen viehättää ajatuksen tasolla, mutta en pystyisi loukkaamaan rakasta puolisoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinä tahtoisit aloitteita mieheltä niin oletko kertonut? Tilanne saattaa olla ok kumppanille, kysyminen kannattaa.Kiitos rakentavista kysymyksistä ja neuvoista. En näytä enää samalta kuin kaksikymppisinä kun tapasimme, en kuitenkaa ole epäviehättävä kai, koska monet miehet vielä ihastuvat ja flirttailevat. Meillä on ollut äärettömän raskas pikkulapsiaika kyllä, nyt on kuitenkin helpottanut.
Eli mies on mielummin kokonaan ilman, kuin ottaa sulta pelkkiä "mausteita". Tai todennäköisemmin hankkii haluamansa kaltaista seksiä jostain muualta.
Niin ilmeisesti on mieluummin ilman kuin ilman sitä oma lempparimaustetta. Muita mausteita olisi kyllä tarjolla, ei siis mitään peiton alla pimeässä lahnailua.
Olisinkin itsekin ollut haluton, niin tänä suhde olisi ollut lähellä täydellisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin traagista että ihmiset ei edes usko että elämäni voisi edes olla totta. Onko tämä NIIN epätavallista? Ei ketään kohtalotoveria?
Mitä tekisitte minun kengissäni? Suhde on muuten hyvä, viihdymme yhdessä ja läheisyyttä on muuten. Pettäminen viehättää ajatuksen tasolla, mutta en pystyisi loukkaamaan rakasta puolisoa.
Olisin lähtenyt jo aikoja sitten. Miehellä on takuulla joku muu keneltä saa mieleistään seksiä tai on homo. Kai olet kysynyt, miksi ei seksi kanssasi halua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin lähtenyt jo aikoja sitten. Miehellä on takuulla joku muu keneltä saa mieleistään seksiä tai on homo. Kai olet kysynyt, miksi ei seksi kanssasi halua?
Olen kysynyt, ei suoraa vastausta. Nauraa vain kun kysyn onko hänellä joku muu. Homo ei kai ole, kun netissä kuitenkin naiset kiinnostaa. Pitäisi kai kysyä saanko hakea itse muualta.
Luulette että pettää? Ei tunnu petturityypiltä, mutta eivätpä ne kai yleensä.
Vierailija kirjoitti:
LoVe kirjoitti:
Nää haamu aloittajat on rektumista.
Aloitus jo täyttä pas...aaHaamu? Valitettavasti täyttä totta 😢
Voi toista ... otan osaa ... multa saisit kunnon kyydit aina kun haluaisisit..
Kysyt, että mitä voisit tehdä. Voisit avata suusi ja sanoa miehellesi kaiken tämän, mitä olet tähän ketjuun kirjoittanut.
Meillä on tiettävästi vain tämä yksi ainokainen elämä elettävänä. Menetettyjä vuosia ei saa takaisin. Mieti tarkkaan millaisen loppuelämän haluat elää. Tsemppiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kysynyt, ei suoraa vastausta. Nauraa vain kun kysyn onko hänellä joku muu. Homo ei kai ole, kun netissä kuitenkin naiset kiinnostaa. Pitäisi kai kysyä saanko hakea itse muualta.
Jaa netissä naiset kiinnostaa. No sillä on varmaan joku toinen. Omituista, ettet ole sellaista ajatellut.
Vierailija kirjoitti:
Kysyt, että mitä voisit tehdä. Voisit avata suusi ja sanoa miehellesi kaiken tämän, mitä olet tähän ketjuun kirjoittanut.
Meillä on tiettävästi vain tämä yksi ainokainen elämä elettävänä. Menetettyjä vuosia ei saa takaisin. Mieti tarkkaan millaisen loppuelämän haluat elää. Tsemppiä.
Kiitos! Yritin kesäisen lomaseksin jälkeen pyytää miestä jättämään nettiseksin vähemmälle ja yrittää vielä kanssani, mutta kotiin palattuamme halut olivat taas kokonaan hävinneet. Havahduin tänään siihen, että tästä sopimuksesta yrittää on jo taas yli puoli vuotta aikaa ja mies ei ole tehnyt ainuttakaan aloitetta.
Ota yhteyttä Jamaliin.