Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun mies ei halua.

Vierailija
08.02.2020 |

Meillä on muuten hyvä ja tasapainoinen suhde,
mutta mies ei halua minua. Ei ole kymmeneen vuoteen tehnyt aloitetta ja minun aloitteet torjuu. Kerran olen viime vuosien aikana saanut, olimme lomalla netin ulottumattomissa pari viikkoa, niin jo alkoi oma vaimokin kelpaamaan.

Mitä tässä pitäisi tehdä?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin traagista että ihmiset ei edes usko että elämäni voisi edes olla totta. Onko tämä NIIN epätavallista? Ei ketään kohtalotoveria?

Mitä tekisitte minun kengissäni? Suhde on muuten hyvä, viihdymme yhdessä ja läheisyyttä on muuten. Pettäminen viehättää ajatuksen tasolla, mutta en pystyisi loukkaamaan rakasta puolisoa.

Olisin lähtenyt jo aikoja sitten. Miehellä on takuulla joku muu keneltä saa mieleistään seksiä tai on homo. Kai olet kysynyt, miksi ei seksi kanssasi halua?

Olen kysynyt, ei suoraa vastausta. Nauraa vain kun kysyn onko hänellä joku muu. Homo ei kai ole, kun netissä kuitenkin naiset kiinnostaa. Pitäisi kai kysyä saanko hakea itse muualta.

Jaa netissä naiset kiinnostaa. No sillä on varmaan joku toinen. Omituista, ettet ole sellaista ajatellut.

Luuletko? Olen vain pääasissa luullut miehen olevan riippuvainen nettiseksistä. Ehkä sillä on sitten joku, sydäntäsärkevää.

Vierailija
22/34 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja mikä idiootti olen ollut. Hoitanut lapset, kodin, työni ja masanut vähintään puolet talouden menoista sillä aikaa kun mies on keskittynyt kalliisiin harrastuksiinsa.

Paitsi että ne eivät edes olleet harrastuksia vaan toisia naisia. Tässä menee kyllä hetki tätä sulatellessa. Miten edes saa selville onko miehellä toisia? En halua tulla hulluksi mustasukkaiseksi akaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota yhteyttä Jamaliin.

?

Jamal = Usein muusuomalaista alkuperää oleva voimakkaan seksuaalinen rakastaja.

Jamali = Kylä Pohjois-Karjalassa.

Vierailija
24/34 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei 10 vuoteen ole muuttunut , ei muutukaan. Eroa tai sopeudu seksittömyyteen.

Vierailija
25/34 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde kuolee, sillon ku seksi loppuu.

Vierailija
26/34 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS

Vierailija
27/34 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kysyisin, että onko OK aloittaa sivusuhde. Eihän tuo teidän liitto mikään oikea suhde ole muutenkaan. Ehkä sitten pääsette keskusteluun, jossa vaihtoehtoina suhteenne korjaaminen, sivusuhde tai ero.

Vierailija
28/34 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei halua.

Vierailija
29/34 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen ettei mies suostu mihinkään sivusuhteeseen. Onko joillain tällaista järjestelyä?

Ap

Vierailija
30/34 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kymmenen vuotta vielä ole pitkä aika.

Vierailija
31/34 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä suhde voi olla "muuten täydellinen" jos näin isosta ongelmasta ei puhuta? Karmee virtahepo olohuoneessa mutta ollaan vaan että juu viihdytään ja ollaan hyvä tiimi?? Miten voi kymmenen vuotta hujahtaa ilman että asia nostetaan pöydälle (niin monta kertaa) että on puhuttu...? Enkä tarkoita ilkeillä en vaan näe itseäni tuossa tilanteessa enkä siis pysty ymmärtämään. Tai auttamaan, sori ..

Vierailija
32/34 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut seksiä harvakseltaan (muutama kerta vuodessa) tosi pitkään ja nyt viime vuosina ei ollenkaan. En edes muista milloin viimeksi. Sitä ennenkään seksi ei oikein tahtonut sujua monestakaan syystä ja se viimeinen kerta jäi vähän yrittämiseksi. Alkuun oli vaikeaa, mutta ajan kanssa olen tottunut ja liekö alkavat vaihdevuodet tehneet tehtävänsä kun en itsekään tunnu seksiä kaipaavan joka kuukausi. 

Mutta voisin kuvitella, että jos itsellä on kovasti haluja, niin on vaikeaa olla ilman. Minä olin ennen miehen tapaamista 3,5 vuotta selibaatissa, kai se tietämättäni valmisti minua tähän avioliittoon :-)

Vierailija
33/34 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
34/34 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peilin eteen = laihduta = ja ala saamaan. Muuta neuvoa ei tule !