Kun mies ei halua.
Meillä on muuten hyvä ja tasapainoinen suhde,
mutta mies ei halua minua. Ei ole kymmeneen vuoteen tehnyt aloitetta ja minun aloitteet torjuu. Kerran olen viime vuosien aikana saanut, olimme lomalla netin ulottumattomissa pari viikkoa, niin jo alkoi oma vaimokin kelpaamaan.
Mitä tässä pitäisi tehdä?
Kommentit (34)
Voi luoja mikä idiootti olen ollut. Hoitanut lapset, kodin, työni ja masanut vähintään puolet talouden menoista sillä aikaa kun mies on keskittynyt kalliisiin harrastuksiinsa.
Paitsi että ne eivät edes olleet harrastuksia vaan toisia naisia. Tässä menee kyllä hetki tätä sulatellessa. Miten edes saa selville onko miehellä toisia? En halua tulla hulluksi mustasukkaiseksi akaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota yhteyttä Jamaliin.
?
Jamal = Usein muusuomalaista alkuperää oleva voimakkaan seksuaalinen rakastaja.
Jamali = Kylä Pohjois-Karjalassa.
Jos ei 10 vuoteen ole muuttunut , ei muutukaan. Eroa tai sopeudu seksittömyyteen.
Suhde kuolee, sillon ku seksi loppuu.
Minä kysyisin, että onko OK aloittaa sivusuhde. Eihän tuo teidän liitto mikään oikea suhde ole muutenkaan. Ehkä sitten pääsette keskusteluun, jossa vaihtoehtoina suhteenne korjaaminen, sivusuhde tai ero.
Luulen ettei mies suostu mihinkään sivusuhteeseen. Onko joillain tällaista järjestelyä?
Ap
No ei kymmenen vuotta vielä ole pitkä aika.
Miten ihmeessä suhde voi olla "muuten täydellinen" jos näin isosta ongelmasta ei puhuta? Karmee virtahepo olohuoneessa mutta ollaan vaan että juu viihdytään ja ollaan hyvä tiimi?? Miten voi kymmenen vuotta hujahtaa ilman että asia nostetaan pöydälle (niin monta kertaa) että on puhuttu...? Enkä tarkoita ilkeillä en vaan näe itseäni tuossa tilanteessa enkä siis pysty ymmärtämään. Tai auttamaan, sori ..
Meillä on ollut seksiä harvakseltaan (muutama kerta vuodessa) tosi pitkään ja nyt viime vuosina ei ollenkaan. En edes muista milloin viimeksi. Sitä ennenkään seksi ei oikein tahtonut sujua monestakaan syystä ja se viimeinen kerta jäi vähän yrittämiseksi. Alkuun oli vaikeaa, mutta ajan kanssa olen tottunut ja liekö alkavat vaihdevuodet tehneet tehtävänsä kun en itsekään tunnu seksiä kaipaavan joka kuukausi.
Mutta voisin kuvitella, että jos itsellä on kovasti haluja, niin on vaikeaa olla ilman. Minä olin ennen miehen tapaamista 3,5 vuotta selibaatissa, kai se tietämättäni valmisti minua tähän avioliittoon :-)
Peilin eteen = laihduta = ja ala saamaan. Muuta neuvoa ei tule !
Luuletko? Olen vain pääasissa luullut miehen olevan riippuvainen nettiseksistä. Ehkä sillä on sitten joku, sydäntäsärkevää.