Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Läheisyyden kaipuu, ei vaan jaksaisi lähteä baariin

Vierailija
08.02.2020 |

Sieltähän sitä läheisyyttä saisi, vaan ei jaksaisi lähteä siihen hullunmyllyyn taas.
Tyhjä olokin jää noista yhden yön jutuista. Miten muut saa läheisyyden kaipuunsa tyydytettyä, kun ei sitä oikeaakaan tunnu löytyvän?
Vai pitääkö tässä alkaa taas paitaa silittämään iltaa varten...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vai nainen? Ikä? Sijainti? Ulkonäkö?

Vierailija
2/12 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan samat ajatukset täällä. En tosin ole koskaan yhden yön juttuja harrastanutkaan.

-M28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa Tinderistä.

Vierailija
4/12 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on siis mies ja baarista yleensä seuraa löydän, mutta sen mankelin läpikäynti ei aina niin nappaisi. Eikä se yhden yön juttu nyt hirveästi enää näillä kilometreillä kiksejä tarjoa. Mieluummin tutustuisi paremmin ja sitä läheisyyttä kaipaa enemmän, mutta eipä sitä tälle iltaa saa ilman tuota baaria.

Vierailija
5/12 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan kohta läheisyyttä. Tuore tyttöystävä tulossa illanviettoon. Kiehnäämme ja pussailemme koko illan

Vierailija
6/12 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä saan kohta läheisyyttä. Tuore tyttöystävä tulossa illanviettoon. Kiehnäämme ja pussailemme koko illan

Loistavaa! Ehkä minä lähden sinne baariin :)

Vierailija
7/12 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loistavaa! Ehkä minä lähden sinne baariin :)

Teeppä se kuomaseni. Hyvää iltaa ja onnea metsästykseen 😄👍

Vierailija
8/12 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on siis mies ja baarista yleensä seuraa löydän, mutta sen mankelin läpikäynti ei aina niin nappaisi. Eikä se yhden yön juttu nyt hirveästi enää näillä kilometreillä kiksejä tarjoa. Mieluummin tutustuisi paremmin ja sitä läheisyyttä kaipaa enemmän, mutta eipä sitä tälle iltaa saa ilman tuota baaria.

No minkä ikäinen? Millainen?

Vierailija
9/12 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minkä ikäinen? Millainen?

Ikää 41 ja normaali miekkonen.

Vierailija
10/12 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa sitä vasta yksinäiseksi tuntee.

Vierailija
11/12 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baarissa sitä vasta yksinäiseksi tuntee.

Ehkä sinne mennessä, mutta kyllä siellä aina seuraa löytyy kun on avoin eikä turhan ronkeli. Kannattaa myös varoa lukittautumatta johonkin tiettyyn, siinä menee moni hyvä ohi silmien kun piirittää unicorn-naista ja lopulta huomaa olevansa yksin taksijonossa.

Vierailija
12/12 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisyyttä? Sano suoraan että panettaa. Ei vieraan kanssa voi kokea läheisyyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme