Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tommi Mäkinen ilmoitti tuloikseen poliisille 10000e/kk

Vierailija
08.02.2020 |

https://www.iltalehti.fi/ralli/a/1478aeef-ad0a-424c-b3b8-1fccc7f88f10

Toyotan rallitiimin päällikkö, 10000e/kk? Oikeesti?

Poliisille ilmeisesti menee kaikki läpi mitä huvittaa sanoa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poliisi katsoo automaattisesti sakotettavan verotustiedot. Ihan sama mitä sanot.

Mutta jos tulot ovat ulkomailla, se on voi voi poliiseille. Minulla on yksi ulkomailla pi.rusti tienaava suomalainen kaveri, joka ajelee minimipäiväsakon hinnalla Suomessa. Olikos se 9€/ päivä? 😂

Mäkinen oli erikseen toimittanut jonkun selvityksen asiasta ja tämän selvityksen mukaan hänen tulonsa ovat n. 10000e/kk. Tuo on tietysti suoranaista valehtelua, siitä ei pääse mihinkään.

Olen korkean moraalin omaava ihminen, mutta Suomen sakotussysteemi on niin mieletön että Mäkinen teki oikein ja kohtuullisesti kun kus.i silmään oikeutta.

Kymppitonnien sakkoja suhteellisen pienistä ylinopeuksista, ja tap.pajat pääsevät ehdonalaisella (Tampereen tapaus)... 🙄

Miten se muka mieletön on. Jos miljonäärillä ei ole mitään sakkoa niin sehän voi ajaa aina ylinopeutta miten huvittaa

Jos se on järkevä ja kohtuullinen, miksi muissa maissa ei ole samanlaista systeemiä? Aivan.

Vierailija
22/23 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poliisi katsoo automaattisesti sakotettavan verotustiedot. Ihan sama mitä sanot.

Mutta jos tulot ovat ulkomailla, se on voi voi poliiseille. Minulla on yksi ulkomailla pi.rusti tienaava suomalainen kaveri, joka ajelee minimipäiväsakon hinnalla Suomessa. Olikos se 9€/ päivä? 😂

Mäkinen oli erikseen toimittanut jonkun selvityksen asiasta ja tämän selvityksen mukaan hänen tulonsa ovat n. 10000e/kk. Tuo on tietysti suoranaista valehtelua, siitä ei pääse mihinkään.

Olen korkean moraalin omaava ihminen, mutta Suomen sakotussysteemi on niin mieletön että Mäkinen teki oikein ja kohtuullisesti kun kus.i silmään oikeutta.

Kymppitonnien sakkoja suhteellisen pienistä ylinopeuksista, ja tap.pajat pääsevät ehdonalaisella (Tampereen tapaus)... 🙄

Miten se muka mieletön on. Jos miljonäärillä ei ole mitään sakkoa niin sehän voi ajaa aina ylinopeutta miten huvittaa

Jos se on järkevä ja kohtuullinen, miksi muissa maissa ei ole samanlaista systeemiä? Aivan.

Niin 37 000 sakko ei ole mitään järkeä jos tulot 14 miljoonaa, pitäisi olla nolla perään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin 37 000 sakko ei ole mitään järkeä jos tulot 14 miljoonaa, pitäisi olla nolla perään

Sinun käyttövoimasi on ilmiselvästi myrkyllinen kateus.

Kyllä sakoissakin pitää olla joku tolkku. Ikäänkuin suhteellisuus sen teon vahingollisuuteen. Ylinopeushan on täysin uhriton rikos, ellei mitään satu. Ja yleensä ei satu.

Ainoastaan Dennis Pastersteinin kuvitelmissa ylinopeus on absoluuttisesti vaarallista. Todellisuudessa pelkkä ylinopeus ei aiheuta onnettomuutta lähes koskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi