Mitä teette tänään?
Kommentit (24)
Itse olen viimein jotenkin saanut enemmän energiaa. Olin auttamassa vanhempiani muutossa ja koko se pakkaus ja muiden tavaroiden järjestely kesti kaksi viikkoa. Oli meillä yksi kuljetusporukka apuna yhtenä päivänä, mutta oikeastaan kannettiin kaikki laatikot ja pienemmät huonekalut itse. Samalla tuli syötyä aika huomasin juuri, että olen laihtunut monia kiloja ja tullut oikeasti lihaksiakin tuon prosessin jälkeen. Housutkin menevät taas päälle mitkä olivat aikaisemmin pienet. Nyt olen muutenkin ollut aika hyvällä mielellä ja aion jatkaa liikuntaa enemmänkin, vaikka kyllä aiemminkin olen liikkunut. Oikeastaan olisin halunnut itse mennä hiihtämään, kun on vielä lunta, mutta eihän niitä suksia sitten ollutkaan. Olen aiemmin hiihtänyt paljon. En tiedä sitten onko tämä kaikki hyvä juttu on oikeasti tuntuu, että viimeinen olo on aika hyvä muutenkin.
Koitan toipua eilisestä, aamukuuteen asti maistui iloliemi.
Nyt syön aamupalaa ja sen jälkeen ajetaan kissan kanssa muutama kilsa metsänlaitaan ulkoilemaan. Sitten kauppaan ja illalla saunaan.
Ja vois koittaa avata tenttikirjan.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen viimein jotenkin saanut enemmän energiaa. Olin auttamassa vanhempiani muutossa ja koko se pakkaus ja muiden tavaroiden järjestely kesti kaksi viikkoa. Oli meillä yksi kuljetusporukka apuna yhtenä päivänä, mutta oikeastaan kannettiin kaikki laatikot ja pienemmät huonekalut itse. Samalla tuli syötyä aika huomasin juuri, että olen laihtunut monia kiloja ja tullut oikeasti lihaksiakin tuon prosessin jälkeen. Housutkin menevät taas päälle mitkä olivat aikaisemmin pienet. Nyt olen muutenkin ollut aika hyvällä mielellä ja aion jatkaa liikuntaa enemmänkin, vaikka kyllä aiemminkin olen liikkunut. Oikeastaan olisin halunnut itse mennä hiihtämään, kun on vielä lunta, mutta eihän niitä suksia sitten ollutkaan. Olen aiemmin hiihtänyt paljon. En tiedä sitten onko tämä kaikki hyvä juttu on oikeasti tuntuu, että viimeinen olo on aika hyvä muutenkin.
Siis syötyä huonosti korjaus edelliseen. Muuten olen varmaan paljon ulkona tänään ja katson urheilua.
Oon käyny tunnin kävelylenkillä. Sen jälkeen ahkeroin kasviksista: porkkanaraastetta, haudutettua punakaalia ja tomaatti-kurkku-jäävuorisalaatti + punasipuli. Ai niin, teinpäs muuten waldorfinsalaattia myös, koska olin ostanut lehtiselleriä ens viikon kalakeittoa varten. Ei ollut kuin AB-jogurttia, mut sehän sopi siihen oikein hyvin. Nyt on perunat kiehumas ja niiden kans lihapullia kermakastikkeessa. Tein eilen -60% -löydön, kanan minuuttipihvejä. Paistoin ne myös ja laitoin -60% kermaan hautumaan...
Mitäs sitten? Pitäis aloittaa sukkien neulominen miehelle ja varmaankin pyörin tällä palstalla ja luen nettihesaria ja joitain blogeja. Ehkäpä myös kirjaa, nyt menossa Grace Goddingtonin (vogue) elämäkerta.