Ikävöin yhtä entistä suhdettani, mutta en voi mennä takaisin, tässä syyt
Sillä välin kun ei olla nähty (minun halustani) niin hänellä on varmaan ollut useita uusia kumppaneita. Sinänsä en saisi niistä valittaa, mutta asia kumminkin ällöttää aika tavalla. Itsellä ei ole ollut paljon ketään ja en halua saada 10 uutta papilloomavirusta plus herpestä vain hänen seikkailujensa takia. Lisäksi on sellainen itsetunto-ongelma, että jos hän on ollut paljon kauniimpien naisten kanssa, sitäkin on vaikea kestää.
Toinen syy on, että hän valehteli minulle aikaisemmin tärkeässä asiassa ja (ainakin) yhdessä vähemmän tärkeässäkin. En hirveästi luota, koska ei ole ollut syytä eikä tältä pohjalta nyt kannattaisi alkaa oikein mitään rakentaa.
Tässä on nyt mennyt pitkän aikaa, enkä pääse halustani eroon kuitenkaan. Varsinkin kun se laittaa viestejä vieläkin. Jatkanko tässä nyt järjen äänen kuuntelua, vai pitäisikö harkita tai kokeilla palaavansa sittenkin?
Kommentit (34)
Mee ensin sen talon edustalle stalkkaamaan. Näet niiden toisien naisten tason ja käyntitiheyden.
Jos haluat niin mene. Älä jahkaile elämääsi.
jännikset ne vaan kiinnostaa teki mitä tahansa.
Ei kertosmasi perusteella kuulosta kovin hyvältä pohjalta suhteelle. Mutta teet kuten itse parhaaksi näet.
Vierailija kirjoitti:
Ei kertosmasi perusteella kuulosta kovin hyvältä pohjalta suhteelle. Mutta teet kuten itse parhaaksi näet.
No se oli aika pessimistinen näkemys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellinen näkemys. Aloitus ei kauheasti antanut sijaa optimismille.
Mun mielestä se mikä on mennyt on mennyt eikä vanhan lämmittäminen onnistu. Jos olet joskus nähnyt parhaaksi lähteä, ei suhde siitä voi kummemmaksi muuttua.
ei jaksa lukea tuollaista ulinaa. Tee aikuinen ihminen mitä lystäät äläkä täällä vingu kuin joku esiteini huonossa elokuvassa.
Jos ette seurustele tällä hetkellä niin ei hänen tekemisensä kyllä sinulle kuulu. En tiedä voiko tuollaisesta tulla mitään jos nyt jo olet mustasukkainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun näinhän se on, että ei se kauhean hyvältä näytä. Ehkä mun kannattaa yhä keskittyä omiin asioihini ja yrittää kiinnostua jostakusta toisesta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun näinhän se on, että ei se kauhean hyvältä näytä. Ehkä mun kannattaa yhä keskittyä omiin asioihini ja yrittää kiinnostua jostakusta toisesta. Ap
Ei hän ole ap. Minä ole ap. Se on pessimistinen näkemys, tiedän sen. Kyllä se voisi onnistua, ellei minulla olisi niin huono itsetuntoa.
Vierailija kirjoitti:
Jos ette seurustele tällä hetkellä niin ei hänen tekemisensä kyllä sinulle kuulu. En tiedä voiko tuollaisesta tulla mitään jos nyt jo olet mustasukkainen.
Niinhän mä totesin itsekin. Kyllä ne silti häiritsee ja on siinä ihan järkeäkin, että kun on itse varta vasten koettanut olla hakeutumatta mihinkään irtosuhteisiin niin ei sitten kannata ottaa sellaista joka surutta on pannut menemään. Ehkä ollaan vähän liian erilaisia joka tapauksessa, tosin suurin osa miehistä kai sellaisia on, että panee mielellään niin montaa kuin on mahdollista ainakin sinkkuna ollessa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hän ole ap. Minä ole ap. Se on pessimistinen näkemys, tiedän sen. Kyllä se voisi onnistua, ellei minulla olisi niin huono itsetuntoa.
🙄 Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän mä totesin itsekin. Kyllä ne silti häiritsee ja on siinä ihan järkeäkin, että kun on itse varta vasten koettanut olla hakeutumatta mihinkään irtosuhteisiin niin ei sitten kannata ottaa sellaista joka surutta on pannut menemään. Ehkä ollaan vähän liian erilaisia joka tapauksessa, tosin suurin osa miehistä kai sellaisia on, että panee mielellään niin montaa kuin on mahdollista ainakin sinkkuna ollessa. Ap
Niinhän se miesten luonne on. Miksi et voisi siis yrittää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannatakaan ottaa sellaista. Ainakaan minä en voisi suhteessa luottaa mieheen, joka on edes sinkkuna ollessaan pyörittänyt useampia naisia. Tuskin tuottaisi vaikeuksia tehdä samaa suhteessa.
Mutta onko sinulla siis tietoa, että tämä mies on sellainen kuin luulet? Vai oletatko vain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannatakaan ottaa sellaista. Ainakaan minä en voisi suhteessa luottaa mieheen, joka on edes sinkkuna ollessaan pyörittänyt useampia naisia. Tuskin tuottaisi vaikeuksia tehdä samaa suhteessa.
Mutta onko sinulla siis tietoa, että tämä mies on sellainen kuin luulet? Vai oletatko vain?
No oletan ja uskon olevani kyllä oikeassa, syytä olettaa on. Tietenkin on mahdollista, että ei ole silti saanut monia niistä naisista, joita luultavasti on yrittänyt. Tässä palataan taas siihen, että jos esim kysyisin,niin mistä voisin tietää, että vastaa totuudenmukaisesti? Ainoa oikea tapa olisi olla välittämättä asiasta, mutta kun välitän. Ap
Ehkä voisi mennä vaan ihan vähän takaisin kun vanha suola kerran janottaa ja häipyä, pelinaisen muuvit, hah. Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat niin mene. Älä jahkaile elämääsi.
Menen, jos vielä kerran kysyy koska haluan. Mutta jään vain, jos vahvasti alkaa ilmaista sitoutumishaluansa eli ei ole siis todellakaan odotukset korkealla tämän suhteen. Katselen muita kumppaneita nyt samalla. Tämä on suunnitelma! Ap
Mitä mieltä olette? Ap