Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi, aikuinen naisihminen buffetissa otti salaattia, nuolaisi sormestaan kastikeroiskeen ja tarttui samoilla sormilla oliiviöljypulloon!!

Vierailija
08.02.2020 |

Kaduttaa, että tyydyin vain mulkoilemaan.

Siis hyi helv

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran joku lapsi nuoli kauhaa.

Monenkohan kauhaa olet itse nuollut?

Suudellessakin saa vaikka mitä pöpöjä, hui.

p.s. itse kyllä huolehdin ettei jälkikasvuni sikaile, mutta rajansa hygieniahysteriallakin

Ainoat hysteeriset tässä ketjussa ovat nämä huonon hygienian puolustajat.

Vierailija
42/64 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sen kaupan muovipussin saa auki muutoin kuin kostuttamalla nopeasti nuolaisemalla sormeaan. On ollut itselleni ongelma, kun ostan tomaatteja tai hedelmiä. Pesen kyllä käsiäni ahkerasti, enkä puristele hedelmiä tai vihanneksia niitä valitessani. Tietysti paperipussi voisi olla valinta, niitä kun on onneksi myös joskus kaupoissa.

Rypistelet/hierot sitä sormien välissä tai etsit reunasta kohdan missä reunat ovat eri tasoilla ja nappaat kynnellä kiinni. Itse en ikinä nuoleskele tietoisesti sormiani missään muualla kuin ruokapöydässä tarvittaessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

p.s. itse kyllä huolehdin ettei jälkikasvuni sikaile, mutta rajansa hygieniahysteriallakin

Ainoat hysteeriset tässä ketjussa ovat nämä huonon hygienian puolustajat.

No en minäkään ymmärrä miksei käsiä pestä vessasta tai ulkoa tullessa, mutta en ihan joka paikassa jaksa miettiä mihin joku on koskenut tai yskäissyt. Hullukshan sellasesta kyttäilystä tulisi :D

Vierailija
44/64 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mielestä nuo on sellaisia joita ei oikein pysty välttämään kokonaan. Siis miettikää nyt, joka hetkihän saisi olla pesemässä käsiään, kun periaatteessa pelkän oman naamankin hinkkaaminen on riski. Ei ihmiset tajua ajatella sillä tavalla, enkä kyllä näe sitä edes tarkoituksenmukaisena. Joku yskiminen ja räkiminen joka paikkaan on eri asia, mutta nyt vain on miten on.

Vierailija
45/64 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan sitä nyt hygieenisiä.  Sitten kun ollaan viihteellä, ei mitään väliä pöpöistä.  Ryypätään sitä viinaa toistenkin laseista "maistas tätä!", tanssilattialla pussaillaan ketä vaan eli nuoleskellaan toisen suuta ja kotiin viedään se yhden yön kumppani ja sille annetaan suikkareita jne.  Jopa kapakan vessassa on innokkaimmat temppujaan tekemässä, on havaittu.  Kerran laivalla kuulin kun vieressä olevat nuoret naikkoset keskustelivat henkeviä ; oli otettu kahdelta mieheltä peräkkäin suuhun.  Hiano kokemus, jeeee...

Vierailija
46/64 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan sitä nyt hygieenisiä.  Sitten kun ollaan viihteellä, ei mitään väliä pöpöistä.  Ryypätään sitä viinaa toistenkin laseista "maistas tätä!", tanssilattialla pussaillaan ketä vaan eli nuoleskellaan toisen suuta ja kotiin viedään se yhden yön kumppani ja sille annetaan suikkareita jne.  Jopa kapakan vessassa on innokkaimmat temppujaan tekemässä, on havaittu.  Kerran laivalla kuulin kun vieressä olevat nuoret naikkoset keskustelivat henkeviä ; oli otettu kahdelta mieheltä peräkkäin suuhun.  Hiano kokemus, jeeee...

Ja sitten on meitä, jotka eivät viihdy lainkaan viihteellä (mökää, tungosta, tahmaa, lasinsiruja, pissanhajua), ja joilla on aina vaan sama kumppani. Laivat ovat silti ällöttäviä.

Vierailija
47/64 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittajalle ja kommentoijille: tuohon OCD:hen voi ja kannattaa hakea apua

Käytöstapojen ja alkeellisen hygienian toivominen = ocd.

Mikähän sulla sit on, joku liioittelusyndrooma?

Kirjoitin tuon kommentin ihan vaan provona :D Aika yllättävän paljon tuli yläpeukkuja...pelottavaa. Itseäni kyllä siis oikeasti ällöttää ihmisten huono hygienia

Vierailija
48/64 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon näkee aivan liian usein buffetjonoissa. Mutta eihän niissä mitään gourmet-porukkaa yleensä käykään, vaikka toki hienostokin voi sormiaan nuolla. Karu näky on myös jos eksyy isolle irttarilaarille vaikka pe tai la, ja kaikki kauhat on siellä lattiantasolaarissa D: Siitä voi päätellä että paikalla oli viimeksi lauma kakaroita, kyllä jää alarivit ottamatta ja syvältä yrittää kaivaa.

Vierailija
49/64 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melko alkeellista verrata kahden ihmisen välistä vapaaehtoista suutelua kauhan nuolemiseen yleisessä buffetissa :D :D Semmonen tiikerimamma sitten siellä. Sitäpaitsi kaikki meistä bakteerikammoisista ei todellakaan harrasta minkäänlaisten "kauhojen"nuolemista.

Vierailija
50/64 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sen kaupan muovipussin saa auki muutoin kuin kostuttamalla nopeasti nuolaisemalla sormeaan. On ollut itselleni ongelma, kun ostan tomaatteja tai hedelmiä. Pesen kyllä käsiäni ahkerasti, enkä puristele hedelmiä tai vihanneksia niitä valitessani. Tietysti paperipussi voisi olla valinta, niitä kun on onneksi myös joskus kaupoissa.

Rypistelet/hierot sitä sormien välissä tai etsit reunasta kohdan missä reunat ovat eri tasoilla ja nappaat kynnellä kiinni. Itse en ikinä nuoleskele tietoisesti sormiani missään muualla kuin ruokapöydässä tarvittaessa.

Muovipussin tiukasti kiinni ilevan suuaukon saa auki myös tarttumalla pussin kantokahvoihin ja nykäisemällä niistä kevyesti muutaman kerran vastakkaisiin suuntiin. Tämä höllentää suuaukkoa niin, että se on helpompi avata.

Vierailija
51/64 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin oli pessyt käsiäkään ennen buffaa. Mieti missä ne sormet on ennen sitä käyneet.

Käyneet missä käyneet, pesty tai ei. Ihmisessä nyt vain on bakteereja ja viruksia, sekä sisällä että pinnalla.  

Vierailija
52/64 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä ruokalassa oli vuosia oliiviöljypullo tavallisella korkilla. Joka toinen käyttäjä laittoi peukalon siihen suulle, ettei lorauta liikaa öljyä salaattiin. Yöks.

Vierailija
53/64 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä sorkit menkkapilluusi tamponin ja puhalsit vauhdilla buffetin sillipöytään?

Vierailija
54/64 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen huolehtikoon omasta hygieniastaan. Toinen toisiaan nämä nuoleskelijat tartuttavat. Ei ole mitään hätää, kunhan ei itse kaivele nenää ja nuole sormiaan ja muistaa pestä aina kädet hyvin. Sekä ne tomaatit sun muut avoimesti esillä olevat tuotteet joita tahmanäpit ovat ehkä käpälöineet.

Vierailija
55/64 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran naisen kanssa joka meni keittämään aamukahvit seksin jälkeen. pesemättä käsiään.

Vierailija
56/64 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep.

Yks päivä akalta tippui karjalanpiirakka lattialle paistopisteellä. Nosti takaisin sinne laariin.

Saunan taakse joutaisi, jos tekee jotain näin hölmöä. Uskomatonta. Kai nyt helvetti edes huusit sille että mitä vttua?

Vierailija
57/64 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään Lidlissä: vanhempi nainen ottaa paistopisteen hyllyltä munkkilaatikon ja tyhjentää siitä ylimääräiset sydänmunkit alahyllylle, paljain käsin. Siis pölli tarjoilulaatikon ja siirteli käsillään toisille jäävät hyllyyn. Ottimetkin olisi olleet siinä vieressä...

Vierailija
58/64 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään Lidlissä: vanhempi nainen ottaa paistopisteen hyllyltä munkkilaatikon ja tyhjentää siitä ylimääräiset sydänmunkit alahyllylle, paljain käsin. Siis pölli tarjoilulaatikon ja siirteli käsillään toisille jäävät hyllyyn. Ottimetkin olisi olleet siinä vieressä...

Tuollaiselle olisi jo pitänyt sanoa jotain. Ovat käytännössä myyntikelvottomia, vartija paikalle tms.

Vierailija
59/64 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en koskaan syö irtokarkkeja, paistopisteen tuotteita tai niitä salaattibaarin tuotteita....

Terv. Myyjä ruokakaupasta.

Minä syön. Ja vatsatauti on ollut viimeksi ehkä 10 vuotta sitten.

Vierailija
60/64 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt tajua, mitä se haittaa jos se siihen pulloon koski? Ei kai kukaan ala mitään pullonkylkeä nuolemaan tuon jälkeen ja muulloinkaan. Ja kun siihen pulloon koskee miljoona muutakin ihmistä jotka on kourineet p..kasia ovenkahvoja ym. ennen syömään menoa niin pöpömäärä on ihan sama jos nuolasee sormeensa. Ymmärrän jos se oisi jotakin kauhaa lipaassu niin vähän eri asia. Hysteeristä tää nykysakki.