Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi, aikuinen naisihminen buffetissa otti salaattia, nuolaisi sormestaan kastikeroiskeen ja tarttui samoilla sormilla oliiviöljypulloon!!

Vierailija
08.02.2020 |

Kaduttaa, että tyydyin vain mulkoilemaan.

Siis hyi helv

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrätte varmaan, miksi monilla kassahenkilöillä on hanskat kädessä.

Mulla on AINA, inhottaisi tarttua seteleihin, jotka on sylkisillä sormilla kaivettu lompakosta.

Onneksi asiakkaat hoitavat nykyisin korttimaksut itse:)

Vierailija
22/64 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri siksi jos ostan jotain irtotuotetta pyrin ottamaan laitimmaisen/alimmaisen/kauhomaan puhtaampaa karkkia esiin.

Työpaikan ruokalaan pyrin menemään ensimmäisten joukossa ennen kuin sata ihmistä ennen minua on lähminyt ja yskinyt ruokia.

Puffaan päin en edes katso.

Ja silti tiedän että en voi saada 100% hygieenisiä tuotteita.  Mahataudissa olen ollut koska viimeksi ...en muista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohoijaa mitä jengiä. Olisi teilläkin muutama allergia vähemmän, jos vähän löysäisitte pipoa. Itse pyyhin usein nennää ja jatkan tuotteiden koskemista, koska huuhdellaanhan ne kumminkin. Käsiä en pese koskaan ulkoa tullessa, maahan tippunut ruoka tai tummunut banaani ei haittaa yhtään. Kaverin jumapullosta tai irttareista puhumattakaan. Ps. Käytännössä en ole koskaan kipeä, vaan energiaa riittää ja kroppa toimii. Tekee vain hyvää immuniteetille saada haasteita.

Vierailija
24/64 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikesta te ihmiset jaksattekin olla neuroottisia. Pari pöpöä sinne tänne, ei ole kuoleman vaarallista.

Just niin! Mä olen varsin huoleton tyyppi, eikä ole yli kymmeneen vuoteen ollut maha-tai räkätauteja😁

Vierailija
25/64 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikesta te ihmiset jaksattekin olla neuroottisia. Pari pöpöä sinne tänne, ei ole kuoleman vaarallista.

Just niin! Mä olen varsin huoleton tyyppi, eikä ole yli kymmeneen vuoteen ollut maha-tai räkätauteja😁

No eipä mullakaan. Immuunisuppressiivilääkitys. Influenssa 1997, noro 2006, en sairasta flunssia.

Yksi ällöäjä

Vierailija
26/64 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaistahan se on. Kandee alkaa kulkea valkoiset puuvillakäsineet kädessä.

Vierailija
27/64 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen kyllä kanssa vähentänyt paistopistetuotteiden ja irtokarkkien ostamista kaupassatyöskentelyjakson jälkeen. Mihin asiakas esim lattialle pudonneet kauhat nostaa kun eihän niille mitään järkevää paikkaa siinä pisteellä ole...

Vierailija
28/64 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus ammoin olin vartijana eräässä kauppaketjussa ja kameroita seuratessa mäki niin hulluja juttuja ettei iknä uskoisi. Nämä jotka jostain kumman syystä tahalleen yskivät, nuolivat, pyyhkivät räkäänsä tomaatteihin, irtokarkkeihin tai pullapisteisiin olivat kyllä oksettavia. Paras oli sellainen heppu joka ensin vimmatusti pyyhki sormeaan persuuksissa ja aloitti tomaattien lähmisisen. Siis mitä ihmettä?!

Ni teitkö sinä mitään vai katselitko vain?

Vierailija
29/64 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaistahan se on. Kandee alkaa kulkea valkoiset puuvillakäsineet kädessä.

Tilasin niitä juuri Kiinasta.

Vierailija
30/64 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei aina kyse ole pelkästään asiakkaiden törkyisyydestä. 

Kerran hedelmä-vihannestiskiä oli järjestelemässä kaupan myyjä (paksu, ihraisen oloinen mies). Myyjä oli ilmeisesti urakoinut itsensä hikeen, sillä hän pyyhki kädellään tuon tuosta helmeilevää otsaansa ja rasvaisen oloista tukkaansa ja järjesteli sen jälkeen taas tomaatteja. 

Vaihdoin kauppaa, sillä minua alkoi ihan oikeasti oksettamaan. 

Et kuitenkaan antanut palautetta?

Vierailija
31/64 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajalle ja kommentoijille: tuohon OCD:hen voi ja kannattaa hakea apua

Käytöstapojen ja alkeellisen hygienian toivominen = ocd.

Mikähän sulla sit on, joku liioittelusyndrooma?

Vierailija
32/64 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä olen kyllä kanssa vähentänyt paistopistetuotteiden ja irtokarkkien ostamista kaupassatyöskentelyjakson jälkeen. Mihin asiakas esim lattialle pudonneet kauhat nostaa kun eihän niille mitään järkevää paikkaa siinä pisteellä ole...

Jättää lattialle sivuun, tai antaa myyjälle kun menee kassalle.

Vierailija
33/64 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurannut buffetteja ja satavarmasti useampi kuin joka viides nuolee näppejään jälkkäripöydässä ja tarttuu sitten seuraavaan ottimeen, suurin osa ei tunnu huomaamaan edes itse että tahmaimen näppi meni suuhun, jotkut taas imeskelevät huolella kaikki viisi sormeaan.

Kaupan irtokarkkeja en koskaan osta alimmista laareista, sillä olen nähnyt useammankin taaperon niitä suoraan suuhunsa sieltä laittavan ja pahimmillaan äiti on käskenyt laittaa namun takaisin laariin!? Useammalla lapsella menee myös se kauha vahingossa suuhun samalla kun miettii että mitä karkkeja seuraavaksi ottaisi.

Ja kaikki alle kouluikäiset aivastaa ihan suoraan siinä naaman korkeudella olevaan buffetlinjastoon. Ja osa aikuisistakin.

Vierailija
34/64 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedättekö miten sikarinkäärijänaiset Etelä-Amerikassa kostuttavat sikarit?

Tiedän. Kosteassa tyynyssä tai kipossa, jossa on rommilla maustettua hunajaa.

Vierailija
35/64 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinäkö et koskaan laita suuhusi esim. kenenkään pissaamisvärkkiä? :)

Vierailija
36/64 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen seurannut buffetteja ja satavarmasti useampi kuin joka viides nuolee näppejään jälkkäripöydässä ja tarttuu sitten seuraavaan ottimeen, suurin osa ei tunnu huomaamaan edes itse että tahmaimen näppi meni suuhun, jotkut taas imeskelevät huolella kaikki viisi sormeaan.

Kaupan irtokarkkeja en koskaan osta alimmista laareista, sillä olen nähnyt useammankin taaperon niitä suoraan suuhunsa sieltä laittavan ja pahimmillaan äiti on käskenyt laittaa namun takaisin laariin!? Useammalla lapsella menee myös se kauha vahingossa suuhun samalla kun miettii että mitä karkkeja seuraavaksi ottaisi.

Ja kaikki alle kouluikäiset aivastaa ihan suoraan siinä naaman korkeudella olevaan buffetlinjastoon. Ja osa aikuisistakin.

Silti edelleen on tapa ja hyväksyttävää puhaltaa kakusta kynttilät? Siinähän se kakku kuorruttuu sylkipisaroilla.

Vierailija
37/64 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohoijaa mitä jengiä. Olisi teilläkin muutama allergia vähemmän, jos vähän löysäisitte pipoa. Itse pyyhin usein nennää ja jatkan tuotteiden koskemista, koska huuhdellaanhan ne kumminkin. Käsiä en pese koskaan ulkoa tullessa, maahan tippunut ruoka tai tummunut banaani ei haittaa yhtään. Kaverin jumapullosta tai irttareista puhumattakaan. Ps. Käytännössä en ole koskaan kipeä, vaan energiaa riittää ja kroppa toimii. Tekee vain hyvää immuniteetille saada haasteita.

Mun vastustuskyky on hyvällä tolalla. Olen 52 vuotta pessyt käteni vittuni paperilla pyyhittyäni vessassa, ja kun tulen ulkoa kotiin. En kaivele nenää tai niistä ja sen jälkeen lähmi tomaattihyllyä. Jne. Enkä ole allerginem tai sairastele. Niitä vastustuskyvylle tärkeitä bakteereja eivät katsos ole ne toisten ihmisten pyllysormien levittämät vaan ihan puhtaan luonnon bakteerit, kuten nurmikolla tai rantahiekalla luonnostaan ovat bakteerit. Sun nuolemat oliiviöljypullot ei kenenkään vastustuskykyä paranna, lapsi hyvä. Törkyjooseppien ainoa sönkötys on aina tämä että ihan immuniteetin takia en pidä itseäni puhtaana ja levitän skeidaa ympäriinsä.

Vierailija
38/64 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran joku lapsi nuoli kauhaa.

Monenkohan kauhaa olet itse nuollut?

Suudellessakin saa vaikka mitä pöpöjä, hui.

p.s. itse kyllä huolehdin ettei jälkikasvuni sikaile, mutta rajansa hygieniahysteriallakin

Vierailija
39/64 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sen kaupan muovipussin saa auki muutoin kuin kostuttamalla nopeasti nuolaisemalla sormeaan. On ollut itselleni ongelma, kun ostan tomaatteja tai hedelmiä. Pesen kyllä käsiäni ahkerasti, enkä puristele hedelmiä tai vihanneksia niitä valitessani. Tietysti paperipussi voisi olla valinta, niitä kun on onneksi myös joskus kaupoissa.

Vierailija
40/64 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun vastustuskyky on hyvällä tolalla. Olen 52 vuotta pessyt käteni vittuni paperilla pyyhittyäni vessassa, ja kun tulen ulkoa kotiin. En kaivele nenää tai niistä ja sen jälkeen lähmi tomaattihyllyä. Jne. Enkä ole allerginem tai sairastele. Niitä vastustuskyvylle tärkeitä bakteereja eivät katsos ole ne toisten ihmisten pyllysormien levittämät vaan ihan puhtaan luonnon bakteerit, kuten nurmikolla tai rantahiekalla luonnostaan ovat bakteerit. Sun nuolemat oliiviöljypullot ei kenenkään vastustuskykyä paranna, lapsi hyvä. Törkyjooseppien ainoa sönkötys on aina tämä että ihan immuniteetin takia en pidä itseäni puhtaana ja levitän skeidaa ympäriinsä.

AAMEN! TÄMÄ!