Hyi, aikuinen naisihminen buffetissa otti salaattia, nuolaisi sormestaan kastikeroiskeen ja tarttui samoilla sormilla oliiviöljypulloon!!
Kaduttaa, että tyydyin vain mulkoilemaan.
Siis hyi helv
Kommentit (64)
Sormiin sylkeminen on varsin tavallista. Esim. valtaosa aukaisee hedelmäpussin nuolaisemalla eka sormiaan.
Okei sitä pussia nyt ehkä ei kukaan enää koske solmukohdasta, kassa ehkä. Mutta ällön epäesteettistä.
Työkaveri toi papereita pöydälle, selasi niitä joka sivu sivulta suussa kostutetuilla sormilla. Oli kiva sitten niitä käsitellä.
Ihan fiksun näköiset, siistitkin ihmiset tekevät näin.
Paha niitä sormia on vaihtaakaan. Ja mihin olis laittanut ne käytetyt?
Tuskin oli pessyt käsiäkään ennen buffaa. Mieti missä ne sormet on ennen sitä käyneet.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin oli pessyt käsiäkään ennen buffaa. Mieti missä ne sormet on ennen sitä käyneet.
Mutta tuommonen tuore kostea sylki oliivipullossa olisi ollut vielä helppoa välttää.
No tuo nyt ei ole buffan isoin riski, ei lähellekään — arvaa kuinka moni on yskinyt ja aivastellut sinne salaatteihin, ja vielä paljon pahempaakin.
Aloittajalle ja kommentoijille: tuohon OCD:hen voi ja kannattaa hakea apua
Oletteko kiinnittäneet huomiota, kuinka moni nainen yskii niinkuin pikkulapsi? Kädet sivuilla "kröhkröölh!"?
Tapakasvatus nolla. Ja taudit leviää kaupoissa.
Minä olen aina nostanut lattialla lojuvat hedelmät ja muut elintarvikkeet takaisin laareihinsa? Ei ne pilalla ole jos ne lattialle putoavat. Kaupoissa ollaan muutenkin tarkempia siisteydestä kuin ihmisten kotona.
Joskus ammoin olin vartijana eräässä kauppaketjussa ja kameroita seuratessa mäki niin hulluja juttuja ettei iknä uskoisi. Nämä jotka jostain kumman syystä tahalleen yskivät, nuolivat, pyyhkivät räkäänsä tomaatteihin, irtokarkkeihin tai pullapisteisiin olivat kyllä oksettavia. Paras oli sellainen heppu joka ensin vimmatusti pyyhki sormeaan persuuksissa ja aloitti tomaattien lähmisisen. Siis mitä ihmettä?!
Tiedättekö miten sikarinkäärijänaiset Etelä-Amerikassa kostuttavat sikarit?
Minä en koskaan syö irtokarkkeja, paistopisteen tuotteita tai niitä salaattibaarin tuotteita....
Terv. Myyjä ruokakaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Sormiin sylkeminen on varsin tavallista. Esim. valtaosa aukaisee hedelmäpussin nuolaisemalla eka sormiaan.
Okei sitä pussia nyt ehkä ei kukaan enää koske solmukohdasta, kassa ehkä. Mutta ällön epäesteettistä.
Työkaveri toi papereita pöydälle, selasi niitä joka sivu sivulta suussa kostutetuilla sormilla. Oli kiva sitten niitä käsitellä.
Ihan fiksun näköiset, siistitkin ihmiset tekevät näin.
Eikä vain sitä pussia, vaan sillä nuollulla sormella lähmitään sitten ostoskorien ja -kärryjen kahvoja, kassahihnan kapulaa ja maksupäätteen numeroita. Nykyään on muuten ihan hemmetisti kaikenlaisia automaatteja, joissa on kosketusnäyttö.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aina nostanut lattialla lojuvat hedelmät ja muut elintarvikkeet takaisin laareihinsa? Ei ne pilalla ole jos ne lattialle putoavat. Kaupoissa ollaan muutenkin tarkempia siisteydestä kuin ihmisten kotona.
Jösses. AIkanaan opetettiin että 80% liasta on lattialla. Kaupan lattialla on taatusti enemmän scheissea (kirjaimellisesti) kuin kotona, siellä kuljetaan samoilla kengillä kuin ulkona.
Ei aina kyse ole pelkästään asiakkaiden törkyisyydestä.
Kerran hedelmä-vihannestiskiä oli järjestelemässä kaupan myyjä (paksu, ihraisen oloinen mies). Myyjä oli ilmeisesti urakoinut itsensä hikeen, sillä hän pyyhki kädellään tuon tuosta helmeilevää otsaansa ja rasvaisen oloista tukkaansa ja järjesteli sen jälkeen taas tomaatteja.
Vaihdoin kauppaa, sillä minua alkoi ihan oikeasti oksettamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaupat siivotaan tyypillisesti illalla. Sitä ennen sadat tai tuhannet ihmiset on kävelleet siellä lattioilla, kuka yskien, kuka pärskien tai vaikka koirankakkaa kengänpohjassa levitellen. Onko teillä kotona yhtä kova trafiikki?
Ja kun nyt pääsin ällöttelyn makuun: siivoan silloin tällöin eräässä sairaalassa. Pääaulan vessat siivotaan asiakkaiden läsnäollessa. 3/4 miehestä jatkaa matkaansa letkuisin käsin käytyään pisuaarilla. Naisista suurin osa sentään yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Kerran joku lapsi nuoli kauhaa.
Lapsi nuoli kauhaa,MUTTA VARMAANKIN KOTONAAN.Tota ei kukaan usko,ei kaupassa
Kaikesta te ihmiset jaksattekin olla neuroottisia. Pari pöpöä sinne tänne, ei ole kuoleman vaarallista.
Jep.
Ihmiset on kuvottavia. Yks päivä akalta tippui karjalanpiirakka lattialle paistopisteellä. Nosti takaisin sinne laariin.