Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemusksia vakuutusyhtiöiden lääkäreistä

Vierailija
08.02.2020 |

Itselläni on muutama tapaturma takana,joihin oli vakuutukset kunnossa. Mutta kummasti tuollainen hoitava lääkäri muuttuu potilaan viholliseksi kun palkkio tulee vakuutusyhtiöstä. Miten lääkäri jossain satojen kilometrien päässä voi tietää potilaan tilan paremmin kuin hänet leikannut erikoislääkäri?
Eduskunta voisi vihdoin laittaa tämän kansalaisia polkevan käytännön maan uummeniin ja velvoittaa vakuutusyhtiöt hoitamaan velvoitteensa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakuutuslääkärin ja valelääkärin erona on se, että valelääkäri on tavannut potilaan.

Vierailija
2/3 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinpä. Mulla myös tapaturmassa aiheutuneet vammat. Olen vielä saanut kuntoutustukea ja vakuutuslääkäri on vaatinut magneettikuvauksen tuloksia sentään vaikkei minua ole nähnytkään. Mulla oli myös voimassa oleva tapaturmavakuutus mutta en ole vielä saanut muita korvauksia kuin korvauksen sairaalassa vietetyistä päivistä. Ilmeisesti pysyvästä invaliditeetistä voi hakea korvausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ryhti noihin verhon takana arpoviin rahanahneisiin poppamiehiin olisi saatava. Vaan saamattomia on poliitikot, taitavat liikkua samoissa kaveriporukoissa lääkärien kanssa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi