Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikka olen normivartaloinen, näytän isolta

Vierailija
08.02.2020 |

Leveät, suorat hartiat ja isot rinnat tekee ison näköiseksi. Vastaavasti lantio on aika kapea ja suora, ei paljon eroa vyötäröstä, ettei ole siitäkään apua tasapainottamaan mittasuhteita. Alasti tai alusvaatteissa näytän paljon hoikemmalta ja sopusuhtaisemmalta. Kun vedän vaatteet vaatteet päälle korostuu aina yläkroppa.

Käytän kyllä hameita joilla saa aika hyvin jemmattua tätä epäsuhtaa. En ole oikein löytänyt housumallia joka imartelisi. Sellaiset leveälahkeisemmat näyttää sitten jotenkin siltä, että koko kroppa on yhtä leveä. Varmaan ehkä johtuu että mulla on se vähäinen vyötärö tosi korkealla, kapein kohta melkein rintojen alla.

Vinkkejä? Muita kuin että kulje alasti tai alusvaatteissa 😆

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeavyötäröiset housut, sellaiset kuin entisaikain hotellien piccoloilla?

Kynämekko ja saappaat. Suht avarat pääntiet.

Sellaiset vaatteet, joissa hoikkuutesi korostuu. Samalla korostunee ylävartalo, mutta anna korostua.

Vierailija
2/19 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Highwaisted farkut varmaan imartelee parhaiten sitten joku crop toppi tai tunkee paitaa sisään siitä vyötärön kohdalta vähän. Mua taas luullaan aina hoikemmaksi mitä oon kun kaikki läski menee keskivartaloon, mutta raajat pysyy silti hoikkina 😢

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sanottiin että olen lihava vaikka olin normaalipainoinen. Olen outo amazoni, en pituudeltani mutta kookas ja vahvarakenteinen kuin suomenhevonen. Siis jotenkin "leveä" ja kulmikas enkä yhtään siro ja linnunluinen vaan vaikka painoin 54kg (170cm)  niin vaatteiden koot olivat 38 yläosa ja 40 alaosa.

Vierailija
4/19 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Highwaisted farkut varmaan imartelee parhaiten sitten joku crop toppi tai tunkee paitaa sisään siitä vyötärön kohdalta vähän. Mua taas luullaan aina hoikemmaksi mitä oon kun kaikki läski menee keskivartaloon, mutta raajat pysyy silti hoikkina 😢

Crop topit farkkujen kanssa ei kyllä toimi yhtään, korostavat juuri sitä yläosaa. Ja ikääkin on sen verran että en niistä senkään puolesta välitä... ap

Vierailija
5/19 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkeavyötäröiset housut, sellaiset kuin entisaikain hotellien piccoloilla?

Kynämekko ja saappaat. Suht avarat pääntiet.

Sellaiset vaatteet, joissa hoikkuutesi korostuu. Samalla korostunee ylävartalo, mutta anna korostua.

Korkeavyötäröisiä kyllä käytän, mutta tarkoitatko sellaisia leveämpilahkeisia? Ap

Vierailija
6/19 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korosta rohkeasti sitä vyötäröä. Mekko joka istuu vyötäröltä ja levenee helmaan. Kapeat farkut ja kietaisupaita.

Vierailija
7/19 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on samanlainen vartalo ja lisäksi vielä olen tosi pitkä. Seuraavat asiat olen huomannut: ylävartaloon ei koskaan mitään kuviollista eikä mielellään montaa väriäkään. Usein tosi tyköistuvaa, kesällä hihattomat topit leikkaavat hartioista leveysvaikutusta. Housut kapeat korkealla vyötäröllä. Kokonaisuus on kieltämättä vartalonmyötäinen, varmaan jotkut miettii, että teinimäinen tyyli 50-vuotiaalla. Mutta kaikki muu saa minut näyttämään ladonovelta.

Vierailija
8/19 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveät hartiat on todella hyvännäköiset! Älä niistä stressaa

Vierailija
9/19 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 8 jatkaa vielä: että ei koskaan venemäisiä päänteitä vaan mieluiten V tai pisaramallisia. Ei myöskään kietaisumalleja kun on isorintainenkin, näyttää tyrkyltä. Oikeasti vaikea vartalomalli vanhempana, nuorena oli OK - varsinkin kun kasarilla tämä vartalomalli oli in ja pop tyyliin Brigitte Nielsen.

Vierailija
10/19 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle sanottiin että olen lihava vaikka olin normaalipainoinen. Olen outo amazoni, en pituudeltani mutta kookas ja vahvarakenteinen kuin suomenhevonen. Siis jotenkin "leveä" ja kulmikas enkä yhtään siro ja linnunluinen vaan vaikka painoin 54kg (170cm)  niin vaatteiden koot olivat 38 yläosa ja 40 alaosa.

Hei samanlainen suomenhevonen täällä kans:D Vaikka olisin tosi hoikka,kylkiluut näkyy kunnolla jne näytän SILTI isommalta,leveältä. Mulla on tavallista leveämpi rintalasta ja isohkot lujat luut. En voi ikinä näyttää sirolta vaikka olisin luuranko(lol) mutta ollaan iloisia vahvasta rakenteesta. 

Vaikka olen jo 40 en ole koskaan murtanut luita vaikka on sattunut tosi pahasti. Onko sulla sama juttu? 

Vierailija
11/19 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on samanlainen vartalo ja lisäksi vielä olen tosi pitkä. Seuraavat asiat olen huomannut: ylävartaloon ei koskaan mitään kuviollista eikä mielellään montaa väriäkään. Usein tosi tyköistuvaa, kesällä hihattomat topit leikkaavat hartioista leveysvaikutusta. Housut kapeat korkealla vyötäröllä. Kokonaisuus on kieltämättä vartalonmyötäinen, varmaan jotkut miettii, että teinimäinen tyyli 50-vuotiaalla. Mutta kaikki muu saa minut näyttämään ladonovelta.

Itsekin vierastan kuoseja yläosassa. Alaosassa voi ollakin kuviota (hameet, housuja minulla on vain farkkuja). Hihattomia en oikein osaa käyttää, kun mulla on kompleksi käsivarsistani. Joo, suht vartalonmyötäisiä ovat ainakin yläosani, ne mitä hameiden kanssa käytän. Ei nyt mitään ultrakireitä kuitenkaan ettei ne rinnat korostu liikaa. Housujen kanssa käytän yleensä tunikatyyppisiä pituudeltaan, mutta en kamalan löysiä vaatteita. Muuten näytän joltain Hemulilta. Pituudeltani olen keskiverto, 168cm. Ap

Vierailija
12/19 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nro 8 jatkaa vielä: että ei koskaan venemäisiä päänteitä vaan mieluiten V tai pisaramallisia. Ei myöskään kietaisumalleja kun on isorintainenkin, näyttää tyrkyltä. Oikeasti vaikea vartalomalli vanhempana, nuorena oli OK - varsinkin kun kasarilla tämä vartalomalli oli in ja pop tyyliin Brigitte Nielsen.

Joo, kietaisupaitojen lieve aina uppoaa sinne rintavakoon ja näyttää tosi tyrkyltä. Monesti sanotaan että isorintaiselle kietaisupaitoja, mutta itselläni ne ei ole koskaan toimineet. Vaikka olisi alustoppi alla. Ap

Vierailija
13/19 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei samanlainen suomenhevonen täällä kans:D Vaikka olisin tosi hoikka,kylkiluut näkyy kunnolla jne näytän SILTI isommalta,leveältä. Mulla on tavallista leveämpi rintalasta ja isohkot lujat luut. En voi ikinä näyttää sirolta vaikka olisin luuranko(lol) mutta ollaan iloisia vahvasta rakenteesta. 

Vaikka olen jo 40 en ole koskaan murtanut luita vaikka on sattunut tosi pahasti. Onko sulla sama juttu? 

Korjaan,ei rintalasta vaan rintakehä :) 

Vierailija
14/19 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskityt aloituksessa alaosaan. Tärkeintä on kuitenkin valita yläosa oikein. Minullakin on suhteessa kapea lantio ja yläkroppa tuntuu isolta. Itse olen todennut, että oikea kaula-aukko on ehkä tärkein asia. Sen pitää olla suhteellisen avara tai v-malli. Raskas ylävartalo ei myöskään peity teltalla vaan yläosan on oltava melko hyvin istuva.

Oikea alaosa löytyy vain kokeilemalla. Hameissa ja housuissa kannattaa etsiä sellaisia, joissa on lantiolla yksityiskohtia kuten koristeita, taskuja jne. Ne tuovat kaivattua volyymia.

Vierailija
15/19 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskityt aloituksessa alaosaan. Tärkeintä on kuitenkin valita yläosa oikein. Minullakin on suhteessa kapea lantio ja yläkroppa tuntuu isolta. Itse olen todennut, että oikea kaula-aukko on ehkä tärkein asia. Sen pitää olla suhteellisen avara tai v-malli. Raskas ylävartalo ei myöskään peity teltalla vaan yläosan on oltava melko hyvin istuva.

Oikea alaosa löytyy vain kokeilemalla. Hameissa ja housuissa kannattaa etsiä sellaisia, joissa on lantiolla yksityiskohtia kuten koristeita, taskuja jne. Ne tuovat kaivattua volyymia.

Se alaosa kun on se ongelma.. yläosassa käytänkin juuri tuollaisia kuin suosittelit. En käytä telttoja. Hameita siis käytän ja löydänkin ihan kivoja, mutta housuja on vähän hankalampi löytää. Ehkä nyt kun pillilahkeiset housut alkavat väistyä niin tulee enemmän valikoimaa housumalleihinkin. Ap

Vierailija
16/19 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin tuntuu, että olen aina "leveämpi" ja "isompi" kuin muut. Varsinkin hartiat ja rintakehän ympärys. Mittojen mukaan olen kuitenkin aika sopusuhtainen ja paino siis normaali.

Olen siis 170/70.

Vierailija
17/19 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samantapaisia ongelmaa, lisäksi olen lyhyt (160 cm). Leveät laatikkomaiset hartiat, lyhyt paksu kaula, H-kupin rinnat. Vyötärö on kapea mutta lantio laatikkomainen ja ruman muotoinen joten sitä ei viitsisi korostaa. näytän helposti lihavalta vaikka painan 53 kg.

Mulle paras pukeutumistyyli on lihavien suosima legginsit yms tiukat housut, korkeat kengät ja joku kaapumainen tunika tai mekko.

Vierailija
18/19 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen ap olet? Olen ihan saman mallinen, 50 v. ja 172 cm. Ihan normaalipainoinen, mutta hoikempanakin piti vaatteiden olla isoa kokoa, yläosat vähintään kokoa 42. Ikinä en ole aikuisiällä omistanut L-kokoa pienempää takkia, hartiat kinnaa ja hihat ovat liian lyhyet.

Vierailija
19/19 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen ap olet? Olen ihan saman mallinen, 50 v. ja 172 cm. Ihan normaalipainoinen, mutta hoikempanakin piti vaatteiden olla isoa kokoa, yläosat vähintään kokoa 42. Ikinä en ole aikuisiällä omistanut L-kokoa pienempää takkia, hartiat kinnaa ja hihat ovat liian lyhyet.

42v. 168cm ja 61kg. Vaatekoko on alaosissa yleensä 38 ja yläosissa 40. 38 saattaa olla sopiva jos on joustavaa materiaalia. Rinnuksista ja hartioista kirraa monesti vaatteet minullakin. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan