Taas uusi ilmiö YouTube-maailmassa
Olen seurannut Kakkumonsterin leivontakanavaa YouTubessa. Nyt hän on kehitellyt tälläisen konseptin, jossa voi ostaa Kakkumonsteri-jäsenyyden, kuukausilahjoituksen, jolla tuetaan hänen kanavansa toimintaa.
En tiedä muista, mutta omasta mielestäni ajatus on inhottava. Eikö kukaan enää tee videoita harrastusmielessä, täytyykö kaikesta saada korvausta tai muuta hyötyä? Etenkin joku leipominen, mitä hän varmaan tekisi ilman kanavaakin (harrastuksena ja sivutyönä).
Kyseinen henkilö on lääkäri, jolla siis todennäköisesti on muutenkin varaa kustantaa itse leivontatarvikkeet ja -välineet, hän on myös saanut niitä yhteistyönä.
En ole ainakaan muilla kanavilla huomannut vastaavaa vielä. Kuinka moni on kiinnostunut jäsenyydestä? Itse en aio ostaa.
Mä katson You Tube videoita tietokoneelta, adblock päällä niin ei hirveesti mainoksia näy. En pysty katsomaan kännykällä kun se pilaa koko kokemuksen kun yhtäkkiä rajahtää karjumaan joku täysin asiaankuulumaton mainos. Kellekään en mitään lahjoita, tehköön harrastuksekseen tai olkoot tekemättä.