Muuten täydellinen mies mutta..
housuissa katkis.. :(
Jos pitäisi arvioida niin n. 15cm muna.. mitä tekisitte?
N23
Kommentit (25)
No en seukkais. Se ei siitä kasva, joten kärsit "huonosta" seksistä koko LOPPU elämäsi.
Älä nyt turhaan edes mieti.
Tuskin hän näet sinusta on kiinnostunut niiden muidenkaan juttujesi osalta...
Kerran on osunut mulla kohdalle täydellinen mies housuissa oli 7cm. Sit tajusin miksi niin täydellinen tyyppi oli sinkku. En valitettavasti aloittanut suhdetta hänen kanssa.
Onhan tuo nyt todella pieni.
Terv. Oikea mies
Vierailija kirjoitti:
Kerran on osunut mulla kohdalle täydellinen mies housuissa oli 7cm. Sit tajusin miksi niin täydellinen tyyppi oli sinkku. En valitettavasti aloittanut suhdetta hänen kanssa.
olisit odottanut, että jäykistyy :D . Monilla on tosi pieni levossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, jos ei jäykistynyt ap:n läsnäollessa niin eipä se mieskään järin innostunut taida olla suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, jos ei jäykistynyt ap:n läsnäollessa niin eipä se mieskään järin innostunut taida olla suhteeseen.
Ehkä juuri ap:llä ja hänen läsnäolollaan olikin 100%:sen kielteinen vaikutus tuon tässä nyt hänen täällä puheekseen ottamansa miehen seksuaalisiin haluihin...
Voi voi, voisko miettiä munan pidennystä vaikka venyttämällä?
Tilastojen mukaan aika keskivertopenis. Trollin tarkoitus oli vain ärsyttää suurta osaa miehistä, joilla ei ole keskivertopenistä suurempaa. 0/5.
Edellinen katosi sensuuriin joten uudestaan:
Treenaisin p i l d e ä jos tuo ei riitä ja täytyy oikein katkaravuksi luokitella.
Minulle on rehellisesti sanottuna aivan sama minkä kokoinen on, ei vaikuta ollenkaan siihen miten mieheen suhtaudun eikä vaikuta siihen, kuinka täydellisenä toisen näen. Jos oikeasti pitää toisesta, tuollaista asiaa ei edes mieti. Ei jää mistään senteistä kiinni silloin.
Urologi kirjoitti:
Tilastojen mukaan aika keskivertopenis. Trollin tarkoitus oli vain ärsyttää suurta osaa miehistä, joilla ei ole keskivertopenistä suurempaa. 0/5.
Vaikka olisikin melkein keskivertopeenis, niin silti säälittävä nysä.
Miksi se on aina muna joka on "pieni"? Oisko pimperossa väljyyttä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli jo jäykistynyt.
Huono trollaus. Ja kyllä, kyllä seurustelisin. Munan koko ei ole se juttu mulle. Voisin seurustella vaikkei voisi munaa käyttää ollenkaan.
En voisi noin alhaisena ihmisenä kuin sinä seurustella kunnollisen miehen kanssa.