Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

valenimellä faceen, haitat?

Vierailija
07.02.2020 |

tätä pyöritellyt pitkään. Onko haittaa jos menen vale nimellä, en ketään stalkatakseni, en kiusatakseni tmv

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No FBI tunnistaa saman tien, että olet valenimellä ja saat syytteen.

Vierailija
2/14 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaisit olla valenimellä Facebookissa? Naamakirjam käyttäjäsäännöt kieltävät tekaistulla profiililla olemisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se valenimi on ihan jotain tyyliin Aku Ankka eli feikiltä vaikuttava, niin sua ei hyväksytä moniin ryhmiin.

Vierailija
4/14 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene rohkeasti vaan omalla nimellä, miksi et? Pärstäkuvaa ei tarvitse laittaa.

Vierailija
5/14 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluaisit olla valenimellä Facebookissa? Naamakirjam käyttäjäsäännöt kieltävät tekaistulla profiililla olemisen.

Muutaman tuntemani täys mulkeron vuoksi. Kiitos vaan heille kaikesta.

Ap

6/14 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut monta vuotta valenimellä. Facen säännöt ei kiinnosta. 

Mitä haittoja siitä muka voisi olla?

Vierailija
7/14 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutaman tuntemani täys mulkeron vuoksi. Kiitos vaan heille kaikesta.

Ap

Omapa on ratkaisusi. - Yksi syy miksi en itse ole, enkä ole ollut naamakirjassa sen paremmin omalla naamallani (/profillla) kuin valenimellä/profililla on juuri se, ettei minun tarvitse kohdatat ja nähdä ketään tuntemastani ja tietämästäni mulkerosta siellä. - Mutta myls moni fiksunapitämäni pysyy vastaissuudessakin mielessäni fiksumpana kun en seuraa jokaista heidän päiväystään ja jakamaansa asiaa somessa. Kolmanneksi en oikein tiedä mitä lisäarvoa naamakirja toisi omaan elämääni. Varmaan jotai, Ehkä paljonkin. Mutta miten hallita jo kaikki ne mediat, joita jo nyt käytän. Aika, eikä oikein mielenkiintokaan riitä kaikkiin.  

Vierailija
8/14 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurko kirjoitti:

Semmoinen paha poika sieltä. Taidat pettää vaimoasi ja harrastaa kaikenlaisia laittomuuksia. Trollailukin taitaa olla sun juttu kun anonyymeillä profiililla mennään ja säännöistä ei välitetä.

Vierailija
9/14 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facessa voi laittaa estoja, ei siellä tarvitse törmätä sellaisiin joihin ei halua. Ja voit laittaa vain etunimesi, esim. Tiina Marika ja jättää sukunimen pois.

Vierailija
10/14 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oikea ja feikkitili.

Vierailija
11/14 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Facessa voi laittaa estoja, ei siellä tarvitse törmätä sellaisiin joihin ei halua. Ja voit laittaa vain etunimesi, esim. Tiina Marika ja jättää sukunimen pois.

Vaan eipä olisi ensimmäinen kerta kun FB:m yksityisyydensuoja -asetukset pettäisi....

Vierailija
12/14 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut face käytössä keksityllä sukunimellä ja ilman kuvaa jo useita vuosia. Seuraan paria matkailuryhmää ja käytän messengeriä muutaman kaverin kanssa kuulumisten vaihtoon. Mitä väliä?

Vierailija
13/14 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut face käytössä keksityllä sukunimellä ja ilman kuvaa jo useita vuosia. Seuraan paria matkailuryhmää ja käytän messengeriä muutaman kaverin kanssa kuulumisten vaihtoon. Mitä väliä?

Ja kaikki tuo niin salaista, että et uskalla tehdä kaikkea tuota omalla nimeläsi? - Mitä pelkäät?

14/14 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kurko kirjoitti:

Semmoinen paha poika sieltä. Taidat pettää vaimoasi ja harrastaa kaikenlaisia laittomuuksia. Trollailukin taitaa olla sun juttu kun anonyymeillä profiililla mennään ja säännöistä ei välitetä.

Vai anonyymillä profiiilla, mun nimi on Sanoma Oy:n tiedossa, kun kommentoin profiililla. Sinä sen sijaan huutelet puskasta. Pelkuri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä