Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan olla näin läski!!

Vierailija
07.02.2020 |

Olen 170cm/70kg, vaikka pitäisi olla jotain 50kg :(

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotahan ei kukaan muu voi korjata kun sinä itse.

Vierailija
2/32 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on se varmaan kurjaa. t. elämäänsä tyytyväinen 160 cm, 90 kg nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, paljonkohan painaisit kun olisi käyttänyt av-palstailuajan uhreiluun ja arkiliikuntaan?

Vierailija
4/32 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, paljonkohan painaisit kun olisi käyttänyt av-palstailuajan uhreiluun ja arkiliikuntaan?

Varmasti ihan saman verran. Liikunnalla on niin pieni osuus painonhallinnassa. Syömällä lihotaan ja laihdutaan ja hallitaan painoa.

Vierailija
5/32 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ma just laihdutin joulusta 5kg. Painoin joulun jalkeen 83 ja nyt siis 78. Ja olen todella tyytyvainen. Laihduttaminenkin oli niin helppoa kun palasi vaan takaisin oikeisiin annoskokoihin, lisasi kasvisten maaraa lautasella ja jatti jalkiruuat vahemmalle. 

T: N44, 170cm

Miten sinusta tuntuu, etta olet laski? Mun ihannepaino on 73kg esim, jos painaisin 50kg niin nayttaisin porkkanalta jolla on spanielin korvat tisseina.  

Vierailija
6/32 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihan normaalipainoinen !

Vierailija
7/32 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittäisi, jos painaisit vaikka sen 60 kiloa. Silloin olisit normaalipainoinen ja varmasti hoikan näköinen, mutta nyt todennäköisesti olet normaalipainon ylärajalla eli et näytä ainakaan hoikalta. Jos ei ole tyytyväinen, asialle kannattaa ehdottomasti tehdä jotain.

Vierailija
8/32 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet lihava vaikka nämä denialistit muuta väittäisivätkin. Lisää liikuntaa, terveellisempää ruokaa ja vähennä syömiskertoja (pätkpaasto).

Vierailija
9/32 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Mä olen tosi tyytyväinen tähän 168 ja +-70(tällä hetkellä hiukan liikaa plus, mutta kyllä se viimeistään kesällä korjaantuu).

Vierailija
10/32 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole läski, mutta tukevanpuoleinen. Ei sun tarvitse kuin korjata vähän ruokavaliota, niin 10 kiloa lähtee.

Vierailija
11/32 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua inhottaa olla soppaluu,palelen herkästi on anemiaa.Olen luihun näköinen ,epäsiisti hielle löyhkäävä henkilö.Pelkään laihuuden tuomia sairauksia,olisin mieluummin pullukka.

Vierailija
12/32 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaat olla läski mutta vielä enemmän vihaat elämäntapojen muuttamista. Se on ihan ok.

Vierailija
13/32 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 165 cm ja 65 kg. Luulin painavani 60 kg, ihmettelin miksi housut puristavat. Sitten kävin vaa’alla ja kauhistuin.

Kyllä, olen normaalipainoinen, mutta siellä ylärajalla. Nyt alkaa tapahtua.

Vierailija
14/32 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan terveeltä painolta.

Rouvani on tuota kaliiperia ja ihan kivat kurvit on.

Vierailija
15/32 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet lihava vaikka nämä denialistit muuta väittäisivätkin. Lisää liikuntaa, terveellisempää ruokaa ja vähennä syömiskertoja (pätkpaasto).

No ihan bmi-käyrän mukaan katsottuna ap ei ole ylipainoinen, vaikka hän siellä rajoilla onkin. Jos hän painaisi haluamansa 50 kiloa, olisi hän aika pahasti alipainoinen (bmi 17,3). Lisää liikuntaa ja terveellisemmän ruoan syöminen on toki hyvä ohje ihan kaikille painosta riippumatta.

Vierailija
16/32 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurvit on kivat. Nyljetty orava ei ole kiva.

Vierailija
17/32 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti ihan saman verran. Liikunnalla on niin pieni osuus painonhallinnassa. Syömällä lihotaan ja laihdutaan ja hallitaan painoa.

Liikunnalla on paljonkin merkitystä, jos ei muuten onnistu pitämään syömistään kurissa. Kun liikkuu syö terveellisemmin, ei kaikki, mutta valtaosalla liikunta vaikuttaa näin. Hölmöä katsoa asioita mustavalkoisesti.

Vierailija
18/32 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika tuhteja teillä nuo "ihannepainot"

Varsinkin jos se on  läskiä,silloinse pari kiloakin on melkoinen möntti

Kaukana normaalista hoikasta.

Vierailija
19/32 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Ma just laihdutin joulusta 5kg. Painoin joulun jalkeen 83 ja nyt siis 78. Ja olen todella tyytyvainen. Laihduttaminenkin oli niin helppoa kun palasi vaan takaisin oikeisiin annoskokoihin, lisasi kasvisten maaraa lautasella ja jatti jalkiruuat vahemmalle. 

T: N44, 170cm

Miten sinusta tuntuu, etta olet laski? Mun ihannepaino on 73kg esim, jos painaisin 50kg niin nayttaisin porkkanalta jolla on spanielin korvat tisseina.  

Sinun ihannepainosi on joku 55-60 kiloa vähän lihasmassasta riippuen.

Vierailija
20/32 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain laihdutettua viimevuonna 3 kk nälkäkuurilla 3 kiloa. Tänä vuonna tullut takaisin jo 2... ja valehtelematta oli kokoajan 3 kk nälkä. Punnitsin ja laskin joka suupalan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän