Vihaan olla näin läski!!
Olen 170cm/70kg, vaikka pitäisi olla jotain 50kg :(
Kommentit (32)
Joo on se varmaan kurjaa. t. elämäänsä tyytyväinen 160 cm, 90 kg nainen
Jep, paljonkohan painaisit kun olisi käyttänyt av-palstailuajan uhreiluun ja arkiliikuntaan?
Vierailija kirjoitti:
Jep, paljonkohan painaisit kun olisi käyttänyt av-palstailuajan uhreiluun ja arkiliikuntaan?
Varmasti ihan saman verran. Liikunnalla on niin pieni osuus painonhallinnassa. Syömällä lihotaan ja laihdutaan ja hallitaan painoa.
Ma just laihdutin joulusta 5kg. Painoin joulun jalkeen 83 ja nyt siis 78. Ja olen todella tyytyvainen. Laihduttaminenkin oli niin helppoa kun palasi vaan takaisin oikeisiin annoskokoihin, lisasi kasvisten maaraa lautasella ja jatti jalkiruuat vahemmalle.
T: N44, 170cm
Miten sinusta tuntuu, etta olet laski? Mun ihannepaino on 73kg esim, jos painaisin 50kg niin nayttaisin porkkanalta jolla on spanielin korvat tisseina.
Riittäisi, jos painaisit vaikka sen 60 kiloa. Silloin olisit normaalipainoinen ja varmasti hoikan näköinen, mutta nyt todennäköisesti olet normaalipainon ylärajalla eli et näytä ainakaan hoikalta. Jos ei ole tyytyväinen, asialle kannattaa ehdottomasti tehdä jotain.
Olet lihava vaikka nämä denialistit muuta väittäisivätkin. Lisää liikuntaa, terveellisempää ruokaa ja vähennä syömiskertoja (pätkpaasto).
Okei. Mä olen tosi tyytyväinen tähän 168 ja +-70(tällä hetkellä hiukan liikaa plus, mutta kyllä se viimeistään kesällä korjaantuu).
Et ole läski, mutta tukevanpuoleinen. Ei sun tarvitse kuin korjata vähän ruokavaliota, niin 10 kiloa lähtee.
Mua inhottaa olla soppaluu,palelen herkästi on anemiaa.Olen luihun näköinen ,epäsiisti hielle löyhkäävä henkilö.Pelkään laihuuden tuomia sairauksia,olisin mieluummin pullukka.
Vihaat olla läski mutta vielä enemmän vihaat elämäntapojen muuttamista. Se on ihan ok.
Minä olen 165 cm ja 65 kg. Luulin painavani 60 kg, ihmettelin miksi housut puristavat. Sitten kävin vaa’alla ja kauhistuin.
Kyllä, olen normaalipainoinen, mutta siellä ylärajalla. Nyt alkaa tapahtua.
Kuulostaa ihan terveeltä painolta.
Rouvani on tuota kaliiperia ja ihan kivat kurvit on.
Vierailija kirjoitti:
Olet lihava vaikka nämä denialistit muuta väittäisivätkin. Lisää liikuntaa, terveellisempää ruokaa ja vähennä syömiskertoja (pätkpaasto).
No ihan bmi-käyrän mukaan katsottuna ap ei ole ylipainoinen, vaikka hän siellä rajoilla onkin. Jos hän painaisi haluamansa 50 kiloa, olisi hän aika pahasti alipainoinen (bmi 17,3). Lisää liikuntaa ja terveellisemmän ruoan syöminen on toki hyvä ohje ihan kaikille painosta riippumatta.
Kurvit on kivat. Nyljetty orava ei ole kiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti ihan saman verran. Liikunnalla on niin pieni osuus painonhallinnassa. Syömällä lihotaan ja laihdutaan ja hallitaan painoa.
Liikunnalla on paljonkin merkitystä, jos ei muuten onnistu pitämään syömistään kurissa. Kun liikkuu syö terveellisemmin, ei kaikki, mutta valtaosalla liikunta vaikuttaa näin. Hölmöä katsoa asioita mustavalkoisesti.
aika tuhteja teillä nuo "ihannepainot"
Varsinkin jos se on läskiä,silloinse pari kiloakin on melkoinen möntti
Kaukana normaalista hoikasta.
treffit kirjoitti:
Ma just laihdutin joulusta 5kg. Painoin joulun jalkeen 83 ja nyt siis 78. Ja olen todella tyytyvainen. Laihduttaminenkin oli niin helppoa kun palasi vaan takaisin oikeisiin annoskokoihin, lisasi kasvisten maaraa lautasella ja jatti jalkiruuat vahemmalle.
T: N44, 170cm
Miten sinusta tuntuu, etta olet laski? Mun ihannepaino on 73kg esim, jos painaisin 50kg niin nayttaisin porkkanalta jolla on spanielin korvat tisseina.
Sinun ihannepainosi on joku 55-60 kiloa vähän lihasmassasta riippuen.
Sain laihdutettua viimevuonna 3 kk nälkäkuurilla 3 kiloa. Tänä vuonna tullut takaisin jo 2... ja valehtelematta oli kokoajan 3 kk nälkä. Punnitsin ja laskin joka suupalan.
Tuotahan ei kukaan muu voi korjata kun sinä itse.