Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajaudun liian usein lähinnä seksisuhteisiin ja syy on minussa itsessäni, kuinka muuttaa käytöstä?

Vierailija
07.02.2020 |

Niin. Oon tällainen sekoitus ujoa poikatyttöä, joka kuitenkin pitää seksistä ja on siinä todella avoin, myös puheissa. Mielestäni erotiikka on vaan aivan ihanan mahtavaa ja oon siinä kiihkeä ja aloitteellinen ilman sen kummempia estoja. No, muhun kyllä tykästytään, halutaan hengailla milloin missäkin ja tietty sit hyvää seksiä on, mutta vakavempaan suhteeseen valitaan sitten joku muu. Aivan täysin eri tyylinen kuin minä. Miehet kyllä jää ystäviksi jatkossakin ( ilman sitä pano-osiota ) ja mun persoonasta selkeesti pidetään, mutta ei romanttisessa mielessä. Ja toki suurin osa miehistä on mullekin ollu enemmän kaveria ilman sitä parisuhdevirettä. Nyt kuitenkin mulla miesystävä kenen kanssa ei olla vaan sängyssä luuhattu ja haluisin suhteen olevan muutakin, mutta sitten tuntuu että ollaan liian toverillisia ennen pitkää. Että miten ihmeessä sitä romantiikkaa ja muuta tuohon väliin lykätään :D Tuota osa-aluetta en vaan hallitse ja pitkät suhteetkin mulla alkanu vähän vahingossa, että joku on sitten tyyliin yhen illan jutun jälkeen jäänyt 15 vuodeksi. Nähny mut pintaa syvemmältä ettei seksistä pitäminen tee automaattisesti naisesta huonoa. Moni mies ehkä alitajuisesti ajattelee näin.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti miehet, jotka meille seksuaalisesti avoimille naisille käyvät, ovat harvassa. Kokeilin sitäkin että pihtasin alkuun, kävi niin että päädyin avioon miehen kanssa, jonka kanssa seksi loppui aika pian.

Elämänkumppani löytyi miehestä, jonka kanssa oli järjetön kemia heti, ja lakanoihin melkein saman tien.

Kyse ei ole, että sinun pitäisi muuttua sellaiseksi, että kelpaat miehille. Sinun pitää löutää se yksi (?) mies, jolle seksi on yhtä tärkeää puolisossa kuin sinulle.

Valitettavasti monta sammakkoa täytyy sudella, ennen kuin se prinssi löytyy.

Vierailija
2/12 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti miehet, jotka meille seksuaalisesti avoimille naisille käyvät, ovat harvassa. Kokeilin sitäkin että pihtasin alkuun, kävi niin että päädyin avioon miehen kanssa, jonka kanssa seksi loppui aika pian.

Elämänkumppani löytyi miehestä, jonka kanssa oli järjetön kemia heti, ja lakanoihin melkein saman tien.

Kyse ei ole, että sinun pitäisi muuttua sellaiseksi, että kelpaat miehille. Sinun pitää löutää se yksi (?) mies, jolle seksi on yhtä tärkeää puolisossa kuin sinulle.

Valitettavasti monta sammakkoa täytyy sudella, ennen kuin se prinssi löytyy.

Joo mun ex-aviopuoliso oli kanssani sängyssä ehkä noin 3 tunnin päästä tapaamisesta, vietettiin siellä  koko viikonloppu ja suhde kestikin 15 vuotta. Ja kaikki toimi todella hyvin eikä seksuaalisuuteni ollu mikään peikko koskaan enkä kokenu olevani yhtään vääränlainen. Toki meillä meni kaikki muukin yhteen. Nyt sitten sinkkuna olen huomannu, että kiihkeyteni, leikkisyys seksissä ja rohkeat puheet ym. on jonkinlainen väärä signaali etten olisi sovelias kumppaniksi tai jotain. Mutta sitten tuo pihtaaminenkin sun muu puheiden sensurointi ei oikein tunnu hyvältä. Tämän nykyisen kanssa vähän olen hillinnyt itseäni, koska tajusin ettei moni mies oikein taida olla tottunut naisiin, jotka on näin rivoja ilman häpeää :D 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Mies ihastuu mun kiimaan mutta ei näe sitä mun romanttista, herkkää puolta.

Vierailija
4/12 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mitä tilaa omalla käytöksellä. Helpot naiset kelpaa panokaveriksi. Ei niissä oo vaimomatskua, jota moni mies arvostaa :)

Vierailija
5/12 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka pahinta aisuria lukuunottamatta sinunkaltaisesi kanssa ryhtyisi johonkin vakavampaan? Ennen pitkää ns. avoimuutesi pilkistää esiin ja imaiset miehen koko kaveritpiirin tyhjäksi.

Vierailija
6/12 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ihan minulta! Taustakin on samanlainen.

En ole ratkaissut ongelmaa, mutta olen ja aion jatkossakin olla juuri sellainen kuin olen. En pidä minkäänlaisista peleistä, tai että käyttäytyisin tietyllä tavalla saadakseni X. Minusta sellainen on väärin.

Vierailija
7/12 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä saa mitä tilaa omalla käytöksellä. Helpot naiset kelpaa panokaveriksi. Ei niissä oo vaimomatskua, jota moni mies arvostaa :)

Saatko sinäkin muilta ilkeyttä?

Vai eivätkö säännöt koske sinua?

Vierailija
8/12 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama. Mies ihastuu mun kiimaan mutta ei näe sitä mun romanttista, herkkää puolta.

Hyvin sanottu. Mun kohdalla miehet ihastuu varmaan tuohon rajuun huumoriin ja kiimaan, mutta se herkkyys jää sitten näkemättä. Ja silloin ei synny sitä romantiikkaakaan. Mun kanssa uupuu nuo romanttiset elkeet miehiltä kyllä, mutta syypää siihen olen itse omalla käytökselläni, oon se ns. hyvä jätkä ennemmin kuin se potentiaalinen vaimo. Ja tätä vähän haluaisin muuttaa, koska loistava vaimo oon ollu ja tulen ehkä olemaankin :) Toisaalta haluan tulevan mieheni tykkäävän minusta juuri tällaisena ja siksi aiemmin en ole muuttanut käytöstäni enkä ulkonäköäni.  

Ap

Vierailija
9/12 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljooonko olet pilluun jo törsänny?

Vierailija
10/12 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi oot sellaisen miehen kanssa jonka kanssa et pysty olemaan täysin oma itsesi?

Vierailija
11/12 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka pahinta aisuria lukuunottamatta sinunkaltaisesi kanssa ryhtyisi johonkin vakavampaan? Ennen pitkää ns. avoimuutesi pilkistää esiin ja imaiset miehen koko kaveritpiirin tyhjäksi.

15 vuoden parisuhde mainittu?

Vierailija
12/12 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule uskoon ja opi, että sun arvosi on mittaamaton. Et tarvitse ihmisten pönkitystä itsetunnollesi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi