Ilja Janitskin, 42, on kuollut
Kommentit (399)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä nykyaika on suorastaan kuvottavaa,eikö teitä yhtään hävetä olla kunnioittamatta edesmennyttä,vaikka mielipiteenne olisi negatiivinen hänestä?Mitä pahaa puhuvat saavat tästä? Olisi hyvä miettiä omaa kuolemaa,haluaisitko itsestäsi kirjoitettavan epäystävällisellä tavalla kun olet poistunut tästä paikasta toispuoleiseen? Syöpää sairastavat kyllä ymmärtävät kunnioittaa ihmistä ,silloin kun olet sairaalassa taistelemassa elämästäsi,silloin ollaan kaikki samalla viivalla oli viereisessä sängyssä kuka vain,miettikäähän tarkemmin sanavalintojanne ja antakaa hänen vihdoin levätä rauhassa.
Pahan puhujastako täytyisi alkaa puhumaan hyvää hänen kuolemansa jälkeen?
Kunnioitus ansaitaan ansiokkaalla ja hyvällä elämällä. Ilja Ei sitä tehnyt!
Valheiden levittäjästäkö ei saisi kertoa totuutta hänen kuoltuaan?
Ulkopuolisena vastaan, että sun totuutes ei mua kiinnosta. Olen menettänyt kuoleman kautta läheisiäni, toiset kuolleet nuorina, toiset keski - ikäisinä, toiset vanhoina.
Sinäkin lähdet täältä joskus, samoin minä. Jos tätä pysähdyt ajattelemaan, ehkä asiat saavat oikeat mittasuhteet.
Jätetäänkö nyt kuolleet rauhaan?
Vihaan teidän kahden porukan riittelyä.
Vihaan sitä ettei kuolleillekaan enää anneta rauhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä nykyaika on suorastaan kuvottavaa,eikö teitä yhtään hävetä olla kunnioittamatta edesmennyttä,vaikka mielipiteenne olisi negatiivinen hänestä?Mitä pahaa puhuvat saavat tästä? Olisi hyvä miettiä omaa kuolemaa,haluaisitko itsestäsi kirjoitettavan epäystävällisellä tavalla kun olet poistunut tästä paikasta toispuoleiseen? Syöpää sairastavat kyllä ymmärtävät kunnioittaa ihmistä ,silloin kun olet sairaalassa taistelemassa elämästäsi,silloin ollaan kaikki samalla viivalla oli viereisessä sängyssä kuka vain,miettikäähän tarkemmin sanavalintojanne ja antakaa hänen vihdoin levätä rauhassa.
Valheiden levittäjästäkö ei saisi kertoa totuutta hänen kuoltuaan?Ai vähän niin kuin runopojasta
Mitäs valheita hän muka levitti. Ettet nyt itse olisi hakusessa totuuden suhteen. Mutta anna mennä vaan, jos se surussasi lohduttaa.
Karma kosti ja Ilja sai ansionsa mukaan. Pilasi niin monen ihmisen elämän kirjoittelullaan ja takuulla päätyy helvettiin.
Tästä voi ottaa opiksi. Venäjä ei palkitse trollejaan vaan vaan kohtalona on aikainen paskainen kuolema.
Vierailija kirjoitti:
Karma kosti ja Ilja sai ansionsa mukaan. Pilasi niin monen ihmisen elämän kirjoittelullaan ja takuulla päätyy helvettiin.
Ehkäpä oma helvettisi ja karmasi tulevat sinua vastaan ennemmin kuin arvaatkaan.
Eiköhän se muutenkin ollut pääasiassa se toinen ehdollisella päässyt desantti, jolla oli isommat intressit toimittajan hätyyttämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Kevyet mullat.
Rispektit siitä että valitsi lähteä kotonaan.
Valitsi niin. Miksi siitä erikseen rispektiä? Moni haluais kuolla kotona eikä saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
– En ole r*sti. Minulla on m*mikavereita enkä käytä n*i-sanaa. Ei minulla ole yksittäisiä ihmisiä vastaan mitään. V*nkilassakin tulin parhaiten toimeen yhden pikim*an k*laismiehen kanssa.
Mutta.
– Mutta on eri asia, jos tuodaan tietoisella väestönsiirrolla Suomeen sellaisia ongelmia, mitä m*it ovat valitettavasti tuoneet – r*uksia, m*mojen p*telyjä ja p*pojen ryöstöjä – niin en minä katso sellaista sivusta. Totta kai minä hyökkään heitä vastaan. Suomi on synnyinmaani ja haluan pitää omieni puolta.
– Minä en ole m*hanm*v*ainen. Minä olen h*ttam*uuttov*stainen.
-
Piti stilisoida. Ei mennyt näköjään selväsanaisena Iljan sanat sensuurista läpi.
Miksi hän yllytti väkivaltaan mm. toimittajia kohtaan niin että lapsiakin uhattiin? Entä miksi hyökkäsi juutalaisia vastaan? Suomessa on lähinnä vain iät ja ajat täällä olleita tataareja.
Sivuston ylläpitäjänä hänen olisi pitänyt poistaa hulluimmat kommentit vek, en muista että olisi itse hyökkäillyt esim, juutalaisia vastaan, voin muistaa väärinkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valheiden levittäjästäkö ei saisi kertoa totuutta hänen kuoltuaan?Ai vähän niin kuin runopojasta
Mitäs valheita hän muka levitti. Ettet nyt itse olisi hakusessa totuuden suhteen. Mutta anna mennä vaan, jos se surussasi lohduttaa.
Mitä Janitskin valehteli? On ihan tutkittu asia, että vaihtoehtomedioissa ei ole yhtään enempää valheellisia tai virheellisiä uutisia kuin valtamediassakaan. Ne vain uutisoivat asioista, joista sinun kaltaiset eivät halua kuulla.
Ehdotan että emeritus päätoimittaja Ilja Janitskinin muistoksi perustetaan Ilja Janitskin-sananvapauspalkinto. Tämä olisi hieno tapa muistaa tätä suurta sanavapauden esitaistelijaa.
Toivottavasti tuo kirjaprojekti tulee jollain tavalla toteutetuksi, vaikka kirjoittaja päättikin haudata homman miehen mukana. Mielenkiintoisia vaiheita ja tilanteita tällä herralla on varmastiollut elämässään.
Vierailija kirjoitti:
Kauheeta kuinka äkkiä ihminen kuolee syöpään. Onhan näitä pilvin pimein, mutta kyllä se aina ihmetyttää.
Äkkiä? Sairasti syöpää vuosia, välillä remissiossa ja uusiutui.
Osanotto omaisille ja ystäville.
Ilja valehteli ja huijasi ihmisiä "sananvapauden" varjolla ja ilmeisesti moni uskoo vieläkin, että juuri tämä moneen kertaan huijariksi paljastunut ihminen kertoi totuuden.
Journalismissa on sääntöjä ihan syystä. Viattomien ihmisten kuvan liittäminen seksirikosuutiseen on väärin ja pilaa sen ihmisen elämän. Ilja halusi vain lietsoa vihaa mmuuttajia kohtaan, jotta hänen oma agendansa saisi lisää kannattajia.
No ehkä hänelläkin oli ongelmansa, ja oli sairas ihminen henkisesti. Jumala tuomitsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä Janitskin valehteli? On ihan tutkittu asia, että vaihtoehtomedioissa ei ole yhtään enempää valheellisia tai virheellisiä uutisia kuin valtamediassakaan. Ne vain uutisoivat asioista, joista sinun kaltaiset eivät halua kuulla.
Uudessa Suomessa tuosta taisi jokin aika sitten olla juttu. Että vaihtoehtomedia ei olekaan ns. valemedia. Että pitäsi puhua pikemminkin vastamediasta.
Vierailija kirjoitti:
Mediakentän Robin Hood on poistunut keskuudestamme :(
Ilja oli legenda jo eläessään.
Iljalle.<3
Minne kulkisin nyt tiedä en
Kuinka eteenpäin mä jatkaisin
Kun tuulinen on päivä tää
Ei vieläkään pois sula jää
Vierailija kirjoitti:
Ilja oli legenda jo eläessään.
Hra putinin asioillahan tämä juippi liikkui, ei hirveesti sureta, pois menonsa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilja oli legenda jo eläessään.Hra putinin asioillahan tämä juippi liikkui, ei hirveesti sureta, pois menonsa...
Jahas taas näitä ropelihattuisia, jotka kuvittelevat salaliittoja olevan kaikkialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valheiden levittäjästäkö ei saisi kertoa totuutta hänen kuoltuaan?Ulkopuolisena vastaan, että sun totuutes ei mua kiinnosta. Olen menettänyt kuoleman kautta läheisiäni, toiset kuolleet nuorina, toiset keski - ikäisinä, toiset vanhoina.
Sinäkin lähdet täältä joskus, samoin minä. Jos tätä pysähdyt ajattelemaan, ehkä asiat saavat oikeat mittasuhteet.
Jätetäänkö nyt kuolleet rauhaan?
Vihaan teidän kahden porukan riittelyä.
Vihaan sitä ettei kuolleillekaan enää anneta rauhaa.
Voi kauheaa! Oikeinko on ihmisiä kuollut läheltäsi.
Kuolleet ei kaipaa rauhaa. Ne on kuollu.
En usko koskaan kuolevani. Yrität pelotella!
Vierailija kirjoitti:
Janitskin pilasi usean ihmisen elämän "elämäntyöllään". Siis ihan syyttömienkin ihmisten tietoja leviteltiin mm. pe do fiilien tietoina. Sitä niittää, mitä kylvää. Toivottavasti on nyt saanut rauhan.
Onko esimerkkiä?
Ei tuu ikävä. Inhottava ihminen.