Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos et vihaa ketään, olet sisimmästäsi tunteeton

Vierailija
07.02.2020 |

Viha ja rakkaus kuuluvat yhteen.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

6/5

Vierailija
2/17 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä jonkun syrjäytyneen, päihteilevän jonnen aforismi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et keksi parempia, olet sisimmissäsi tyhjäpäinen.

Vierailija
4/17 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen robotti.

Zinc

Ärsyttää kun kysellään  noissa varmistuksissa, oletko robotti. NO OLEN OLEN, mutta ei kelpaa varmistukseksi.

Pitää klikkailla kaikenlaisia ämpäreitä ja palopönttöjä, ja silti olen ROBOTTI.

Zinc

Vierailija
5/17 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kykene vihaamaan, niin sitten on emotionaalisesti vammainen ihminen. Ei välttämättä ole edes huono asia.

Vierailija
6/17 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojaa, itse olen sen verran itseäni pohdiskeleva, että vahvat negatiiviset tunteet ilman hyvää syytä koen epämieluisiksi.

Vierailija
7/17 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robottina vihaan surkeasti tehtyjä tietokone-ohjelmia, joille ei TOTUUS kelpaa!

Zinc

Vierailija
8/17 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaan ei ole ketään vihattavaa?

Vierailija
9/17 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkauden vastakohta ei ole viha vaan välinpitämättömyys, joskin se usein etenee vihan kautta. Esim itse olin kaltoinkohtelevalle lapsenhakkaajaisälleni ensin vihainen, mutta ajan saatossa se muuttui välinpitämättömyydeksi. Annan asian ja ihmisen oll, en enää jaksa antaa välittämistä tai huomiota.

En vihaa ketään ihmistä (vaikka sinällään aihetta olisi omia vanhempia kohtaan enemmän kuin tapeeksi).

Vierailija
10/17 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zinc

That´s what aiii äm! 

Vierailija
11/17 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viha on rappeuttava ja toissijainen tunne. Sen takana on jokin käsittelemätön primääritunne. Vihan kokeminen jatkuvasti kertoo vajavaisista tunnetaidoista. Tai sen ulkoistaminen jonkun toisen ihmisen syyksi. Itse en vihaa ketään enkä oikeastaan tunne vihaa. Hetkelliset vihan tunteet kuuluivat nuoruuteen, mutta olen aikuistunut.

Vierailija
12/17 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvassa ihmisessä on lopulta mitään vihattavaa. Enimmäkseen ihmiset ovat sairaita, säälittäviä, surkeita, ärsyttäviä tms. Viha on normaalia mutta hiipuu nopeasti, jos ihminen kykenee käsittelemään omia tunteitaan. Vihan vangiksi on turha jäädä.

Vierailija
13/17 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi olla tunteeton kuin käyttää energiaa johonkin turhaan.

Vierailija
14/17 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkauteen ei kuulu viha. Ei missään määrin. Rakkauden särkyminen voi kyllä aiheuttaa vihaa reaktiona, mutta se onkin eri asia se. 

Vierailija
15/17 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihasin koulukiusaajiani kauan. Sitten kun lopulta terapeutti kertoi ettei heille ole pakko antaa anteeksi (minut kasvatettiin kiltiksi tytöksi), se viha laimeni pois ihan vaan inhoksi.

On monia ihmisiä jotka ihmiskunnan valoisamman tulevaisuuden vuoksi pitäisi päästää päiviltä, mutten minä heitäkään varsinaisesti vihaa.

Vierailija
16/17 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei kykene vihaamaan, niin sitten on emotionaalisesti vammainen ihminen. Ei välttämättä ole edes huono asia.

Tunnevammaisuus on hieno piirre kiduttajalla. Muilla aloilla ja yksityiselämässä haitaksi. Tiedät varmaan itsestäsi, että yksinäistä on.

Vierailija
17/17 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, viha on aina pelkuruuden ilmenemä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi