HEKA / Ruususenrinne 6
Tästä kohteesta ei löytynyt keskustelua. Onko täällä muita, jotka haki noita kämppiä? Onko tarjouksia tullut?
Kommentit (50)
Ei ole vielä kuulunut mitään. Kysytty niin maaliskuussa valinnat vasta. Jos joku muu täällä ilmoittelee muuta niin hyvä vitsi!
Muuttaako kaikki av mammat tuonne? Joku kommuuni?
Suomi 24 löytyy keskustelu jossa moni kertoo viime viikolla saaneen asuntotarjouksen. Taitaa olla maaliskuun alussa kaikki jo jaettu.
Ilmeisesti jako vielä kesken. Itse saatiin tarjous viime viikolla, usko tai älä, mulle ihan sama. Mitenhän tuohon on muutto, kaikki 86 asuntoa muuttaa samana päivänä? Voi mennä mielenkiintoiseksi, varsinkin rivareiden osalta.
Kesken on jako, meillä varmistui eilen varmaks asunto. et muutto 30.4, et kyllä se on ihan totta että asuntoja jo osa jaettu.
Vierailija kirjoitti:
Kesken on jako, meillä varmistui eilen varmaks asunto. et muutto 30.4, et kyllä se on ihan totta että asuntoja jo osa jaettu.
Minkä kokoisen asunnon saitte?
Kyllä vi**ttaa kun ei tämäkään onnistunut. Stadin asunnoilta neuvottiin hakemaan uudiskohteisiin ja mikä saldo?? Ei mitään!!! 😫😫😫
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vi**ttaa kun ei tämäkään onnistunut. Stadin asunnoilta neuvottiin hakemaan uudiskohteisiin ja mikä saldo?? Ei mitään!!! 😫😫😫
No kuinka monta kertaa olet hakenut???
Itse hakenut Stadin kämppää monta vuotta ja myös moneen uudiskohteeseen, nyt vihdoin tärppäsi.
Heetsikan teollisuusalueen takapihalla, ei kiitos!
Tänään päivittyi asiointikansio. Haettiin 4h ja 5h.
Saatiin torstaina tarjous kolmiosta. Uusia hakijoita ollaan. Toivottavasti sinne tulee kivoja naapureita :)
Vierailija kirjoitti:
Tänään tuli tarjous 👍🎉
Mikä talo ja minkä kokoinen asunto?
olisikohan vielä siis mahdollista saada asunto tuolta..
Luulen että jako on vielä kesken, ei ole vielä tullut vuokrasopparia ja ne lähetetään kun suurinosa asukkaista on selvillä.
NCC sivuilta pystyy seuraamaan tämänkin kohteen edistymistä. Tälle viikolle ei kyllä ole vielä tullut viikkoraporttia, mutta edellisistä pääsee vakoilemaan pintaratkaisuja.
5huonetta saatiin tieto 18.2