Mun miesmaku on ihan paska:(
Miten oppisi rakastumaan erilaisiin miehiin kun joihin tuppaa rakastumaan kun tää mun tyyppi ei oo hyvä tyyppi. Kaks viimestä miestä ollut "elämäni rakkauksia" ja aika samanoloisia ja suhteessa saman tyyppisiä ongelmia ja ihan paskaa.
Eikä tässä ees oo mistään renttusyndroomasta kyse :(
Miten sitä rakastuisi ens kerralla mieheen joka ois eritavalla paska niin ois ees yllätyksiä elämässä. Tai ei ollenkaan.
Kommentit (13)
Harmi etten rakastu oman ikäisiin naisiin :( ainoastaan timmeihin 22 vuotiaisiin M30
Mulla on kans surkee miesmaku, ap. Mun miesmaku on ihan yleinen vitsi tuttujen kesken.
Mun ainoa toivo on, että joku kunnollinen mies keksisi mut vahingossa. Minähän en herrasmiestä tunnista, vaikka sellainen kannettaisiin mun nenän eteen.
En ihan ymmärtänyt mitä tarkoitat Ap :D Miehesi ovat olleet p:stä mutta edelleen haet samanlaista mutta kuitenkin eritavalla kakkaa?
Mikset vain tavoittelisi ei paskaa miestä? Se on ihan kivaa kun asiat sujuvat 👍
Olisikohan syynä, että laitat ongelmat miesten piikkiin, vaikka ainoa heitä yhdistävä tekijä olet sinä? Tuota sopii miettiä ihan ajan kanssa.
Mun naismaku on ihan paska. Ihastun pelkkään ulkonäköön, vaikka olisivat miten paskoja tahansa.
Nii .. semmosta se on. itse toivoisin miehestä lempeää ja keskustelevaa asennetta kumppania kohtaan. tämä yhdistettynä tarvittaessa dominoivaan otteeseen sängyssä. ei vaan kohtaa. :( eipä siinä, yksinkin voi olla.
Kerro tarkemmin. Sinähän tosiaan se yhdistävä linki olet. En nyt tarkoita, että olisit jotenkin paska ja huono ihminen, mutta jos sulla on surkea itsetunto tai muita ongelmia, itsearvostuksen puutetta, jotain traumaa taustalla tai epäterve lapsuudenkoti, niin tällaiset jutut vaikuttavat siihen, millaisten ihmisten läheisyyteen hakeudut ja millaisia parisuhteesi tuppaavat olemaan.
Viimeisin deittini pyysi rimjobia ensimmäisillä treffeillä, jäi paskan maku suuhun siitä miehestä...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Viimeisin deittini pyysi rimjobia ensimmäisillä treffeillä, jäi paskan maku suuhun siitä miehestä...
Ap
Perusta oma ketju typerille vitseillesi ja lakkaa esittämästä muita kirjoittajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Perusta oma ketju typerille vitseillesi ja lakkaa esittämästä muita kirjoittajia.
Harmittaako?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mikä vika vannehommissa? Maistuis varmaan sullekin...
Kerro millä tavalla ne on olleet paskoja, niin mä voin olla eritavalla paska sulle. Mulla on hyvä mielikuvitus, osaan varmasti keksiä vaikka millasia paskuuksia.