Miksi ihmiset on täällä niin vmäisiä
Siis ihan tosissani kysyn. Olen suht. vastikään tänne löytänyt, ja olen keskusteluja selatessani huomannut kuinka uskomattoman vittumaisia vastauksia (oli aihepiiri ihan mikä tahansa) nämä ketjut kerää. Mielestäni monilla on ihan asiallisia kysymyksiä tai kysyy normaalisti neuvoa asioihin, ja porukka on samantien kommentoimassa jotain mahdollisimman ilkeää ja vttuilemassa aloittajalle. Miksei vain voi olla sanomatta mitään jos ei oikeasti ole aiheeseen mitään fiksua lisättävää, taikka olettaa aloittajan olevan trolli tms.? Vai saako elämäänsä kyllästyneet mammat siitä tyydytystä että saa randomille netissä paskan mielen? Just wondering
N29
Kommentit (19)
Suomalainen on pohjimmiltaan ilkeä ja suurimalla osalla on ongelmia ja menee huonosti. Tätä sitten puretaan muille ja useimmiten tuntuu että vastuussa on aina joku muu (esim. hallitus) kuin henkilö itse
On olemassa kahden tyypin ihmisiä veemäisiä ja vähemmän veemäisiä.
Jos joku kysyy asiallisen kysymyksen ja esittää sen yhden kerran, hän saa hyviä ja asiallisia vastauksia ja neuvoja.
Niitä veemäisiä vastauksia saavat ne, jotka jankuttavat samaa kysymystä/asiaa viikosta ja vuodesta toiseen ja ne, joiden aloitus on pelkkä trolli. Jos jäät seuraamaan palstaa pidemmäksi ajaksi, huomaat tämän kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Veemäisyys lisää veemäisyyttä. Jos hyvällä tuulella tänne tulee, voi käydä niin, että huonolla tuulella poistuu. Kai se sitten jotakin purkautumista on, kun anonyymisti voi sanoa asioita, joita ei oikeasti päin naamaa sanoisi kenellekään.
Onko sellaisia muka muillakin kuin minulla? Ei voi olla totta.
Onhan tällä palstalla aika mielenvikaisia aloituksia joka päivä kuten miten pärjään kun ei ole rahaan yms. Mokoma tukipummieliittti voisi mennä töihin ja pitää suunsa soukemmalla. Köyhät ja työttömät ovat itse syypäitä surkeaan kohtaaloonsa ja mokomat tuhoavat Suomen talouden eivätkä edes häpeä sitä joten pitää antaa heile rakentavaa palautetta.
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.Vanha viidakon sananlasku.
Pilalla koko palsta.
Ennen ihmiset hauskuuttivat toisiaan ja kysyivät apua. Nykyään tärkeintä on lietsoa pelkoa ja epämukavuutta.
Sekä persut että vassarit on päästään sekaisin, ei voi mitään. Järki kadonnut suomalaisilta
Vierailija kirjoitti:
Avohoito on suurin syyllinen
En tiedä onko sitä tutkittu, mutta en ihmettelisi vaikka syy-seuraussuhde menisi toisinpäin. Netin ja varsinkin somen yleistyttä avohoitopotilaiden määrä on kasvanut.
Vierailija kirjoitti:
Veemäisyys lisää veemäisyyttä. Jos hyvällä tuulella tänne tulee, voi käydä niin, että huonolla tuulella poistuu. Kai se sitten jotakin purkautumista on, kun anonyymisti voi sanoa asioita, joita ei oikeasti päin naamaa sanoisi kenellekään.
tämä
Koska täällä on valtakunnan tyhmimmät, katkerimmat ja epävakaimmat yksilöt aktiivisimmin äänessä. Olen joskus viihdyttänyt itseäni sillä että laadin kaksi keskenään jollain tavalla päinvastaista ketjua, ja katson kuinka seurauksena on pystyynhaukkuminen molemmissa tapauksissa.
Johtuu siitä että täällä on niin paljon eläkeläisiä. Liikaa aikaa ja liian vähän älynlahjoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko sitä tutkittu, mutta en ihmettelisi vaikka syy-seuraussuhde menisi toisinpäin. Netin ja varsinkin somen yleistyttä avohoitopotilaiden määrä on kasvanut.
Kai tajuat että avohoito on yleistynyt ennen kaikkea siksi, että mt-palvelujen alasajon myötä se on käytännössä ainoa hoito, mitä ylipäätään on saatavilla? Edes hulluimmat ei enää välttämättä pääse suljetulle, kotona pitää pärjätä vaikka olisi kuinka sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tällä palstalla aika mielenvikaisia aloituksia joka päivä kuten miten pärjään kun ei ole rahaan yms. Mokoma tukipummieliittti voisi mennä töihin ja pitää suunsa soukemmalla. Köyhät ja työttömät ovat itse syypäitä surkeaan kohtaaloonsa ja mokomat tuhoavat Suomen talouden eivätkä edes häpeä sitä joten pitää antaa heile rakentavaa palautetta.
Hyvä esimerkki veemäisestä vastauksesta.🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai tajuat että avohoito on yleistynyt ennen kaikkea siksi, että mt-palvelujen alasajon myötä se on käytännössä ainoa hoito, mitä ylipäätään on saatavilla? Edes hulluimmat ei enää välttämättä pääse suljetulle, kotona pitää pärjätä vaikka olisi kuinka sekaisin.
Täällähän on vakikirjoittajissa se yksi aivan ilmiselvä skitsofreenikko. Luulee, että muut ihmiset kokevat ne samat harhat ja tietävät, mistä niissä houreissa on kyse. Kiinnostaisi tietää, onko se minkäänlaisessa hoidossa. Nettiin ainakin näkyy olevan vapaa pääsy.
Nyt tiedät, mitä kanssaihmisesi sinusta sosiaalisen naamionsa takana ajattelevat.
Ei, sinusta ei todellakaan pidetä, se kannattaa uskoa.