Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka kauan voisit olla kadoksissa että sinua alettaisiin etsimään

Vierailija
06.02.2020 |

...

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuen viikosta niin max viisi päivää.

Vierailija
22/40 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla että seuraavana aamuna alkaisi mies ja lapset olla huolissaan. Tai jo illalla, jos olisin ollut aamuvuorossa. En tiedä kuinka nopeasti tekisivät katoamisilmoituksen.

Töistä toki tulisi viimeistään puoli tuntia työvuoron alettua soitto, mutta en tiedä miten reagoisivat, jos en vastaisi ja en tulisi työvuorooni: kuinka monta työvuoroa saisin olla ilmoittamatta pois, että todella alkaisivat selvittää miksen tule töihin.

Vierailija
24/40 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä juuri hetkeäkään.

Aiemmin olisi voinut mennä kuukausi, kaksi, jopa enemmän.

Vierailija
25/40 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm..ehkä minuutin? Yritän joskus käydä vessassa ja laittaa oven lukkoon, niin väki tulee hulluksi. Siis vaikka isä olisi kotina myös. T. Kolmen pienen lapsen kotiäiti

Sellaista se on jonkin aikaa, olet heille maailman tärkein ihminen.

Nauti, se on hetkessä ohi. T. 64 v äiti/mummi

Vierailija
26/40 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri nyt vain yön yli. Tavallisesti noin 2 päivää, kolmantena alkaisi tutut kysellä toisiltaan ja neljäntenä etsittäisiin.

Vierailija
27/40 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalta soitettiin kyllä vanhemmille nopeasti, kun luulin perjantaita lauantaiksi.

Vierailija
28/40 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos katoaisin töihin mennessäni, niin en osaa sanoa mitä työkaverit tekisivät. Työ on uusi, eivätkä he esim. tiedä perheeni yhteystietoja. Luulen, että soittelisivat, mutta eivät heti poliisille.

Mieheni soittaisi poliisille viimeistään yöhön mennessä. Toki aiemmin, jos minun olisi pitänyt hakea lapset päiväkodista.

Vierailija
29/40 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies huolestuisi parissa tunnissa, jos en tulisi kotiin silloin kuin yleensä. Työpaikkani lähellä epäillään olevan hörhöpopulaa, joten nykyään varmaan alle tunnissa. En yleensä lähde tietämättä mihinkään ja takaisintuloaikani ovat selkeitä kun lähinnä harrastuksissa ja lenkillä käyn töiden lisäksi. Mulla on ollut TIA eli ohimenevä aivoverenkiertohäiriökohtaus, joten senkin takia mies huolestuisi aika äkkiä. 

Vierailija
30/40 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työtön nainen, 57v. Jos kuolisin tänään, kukaan ei kaipaisi koskaan. Ei sukulaisia /ystäviä. Yhtiövastike jäisi maksamatta, ehkä asunnon huostaanotto tapahtuisi joskus. Ellei haju haju aiheuttaisi naapureissa jotain reaktioita. Epäilen, täällä eivät naapurit välitä toisistaan. Voisin muumioitua vuosikausia asunnossani.

Vierailija
31/40 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeintaan pari tuntia menis kun minua haetaan. Jos en viestittele alkaa pian etsintä . En kai minä mihinkään pääse salaa. Aamulla  olis poliisi tai puoli sukua. Kerran istuin pihalla auringossa jossain kolossa, mutta mies etsi jo naapurista kun ei nähnyt minua. Minun puhelin voi olla lapsilla seurannassa kuten lapsenlapsillakin. Itsekin etsin heti perhettäni jos heti ei vastata tai kohta. Kyllä muistan kun kerran yhtenä perjantai iltapäivänä   en vatannut autossa puhelimeen.  Moni oli soittanut ja kyselivät mikset vastannut. Liikennekaaos.

Vierailija
32/40 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä mies huolestuisi jo parissa tunnissa, jos ei saa kiinni ja olisi pitänyt tulla kotiin. Varmaan jos en yöksi tulisi, olisi jo poliisille soittelemassa.

Minullakin alkaisi mies pian etsiskellä. Mutta olen usein miettinyt, että jos meille molemmille sattuisi jotain yhtä aikaa - esimerkiksi kuoltaisiin yöllä nukkuessamme vaikka häkämyrkytykseen jos erehdyksessä laitetaan takan pelti kiinni liian aikaisin - niin saattaisi kestää päiviäkin ennen kuin kukaan kyselisi. Työpaikalta ehkä ensimmäisenä alkaisi ihmettely, että mikä on kun ei töihin tulla.

Vierailija
33/40 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3h varmaankin kun jo tulisi melkoinen huoli ja hyvä niin.

Vierailija
34/40 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan menee että sinä hirtät itsesi?

Vierailija
35/40 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, kun työtön olen eli kuukausia ainakin..Varmaan, kun vuokranmaksy jäisi rästiinv pari kk, ehkä saisin jonkun häädön ja kun asuntoa tultaisi katsomaan, löytyisin lopulta. Kukaan ei kaipaa yhteiskunnalle hyödytöntä potkittua "loista" seuraansa, huomattu on ihan toistaiseksi vielä elossa pystellessäkin.

Vierailija
36/40 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama tunti, olen äitiyslomalla ja täysimetän, kyllä mies huolestuisi, ellen kotiin tulisi vauvan ruoka-aikana.

Vierailija
37/40 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuen viikosta niin max viisi päivää.

Sama täällä. Vanhemmillani on kakkosavaimeni niin voisivat tulla katsomaan että mikä on kun en vastaa puhelimeen. Paras kaverini saattaisi myös pyytää heidät apuun nopeammin, jos en ilmaantuisi keskiviikkoiseen harrastukseemme ilmoittamatta mitään.

Vierailija
38/40 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviopuoliso on sen verran hätäinen, että hermostuisi parissa tunnissa. Syy on varmaan se, että olen kerran joutunut sairaalaan sydänvalvontaan moneksi päiväksi silloin, kun hän ei ollut kotona. Löysi palatessaan keittiön pöydältä lapun, että jouduin tästä nyt la ottamaan taksin sairaalaan. Että ota sinne yhteyttä, jollei minua kotona näy, kun palaat. Ei ollut kännyköitä meillä vielä silloin.

Vierailija
39/40 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm..ehkä minuutin? Yritän joskus käydä vessassa ja laittaa oven lukkoon, niin väki tulee hulluksi. Siis vaikka isä olisi kotina myös. T. Kolmen pienen lapsen kotiäiti

😄

Tiedän ettei tässä ole mitään nauramista. Mutta nauratti kumminkin.

Vierailija
40/40 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesken työpäivän jo kysellään,monelta pääsen ja koska olen kotona:D(pojat ja mies)

Eli en ehtisi kadota ollenkaan:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi