Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pyytää toista mahdollisuutta?

Vierailija
17.07.2023 |

Tapasin miehen kerran, meillä oli todella mukava ilta.

Tarkoitus oli käydä vaan kävelyllä, mutta mies pyysi terassilleen drinkeille, sen jälkeen kävimme saunassa. Ulkona lähistössä syömässä, takaisin hänen asunnollaan viiniä ja keksejä. Myöhemmin hän saattoi minut kotimatkalle.

Hän pyysi parin päivän päähän pikaista tapaamista. Mutta olin hieman kiireinen joten kieltäydyin. Olin kuitenkin kiinnostunut!

Myöhemmin hän kertoi että oli tavannut jonkun toisen kahvilla ja tämä nainen halusi heidän tapailevan vain toisiaan. Minusta asia oli hieman oudosti ilmaistukin, mitähän mies halusi. Toivotin hyvät jatkot.

Nyt muutamaa kuukautta myöhemmin mies laittaa viestiä että tilanne on muuttunut ja pyytää tapaamaan.

Tarkemmin kysyttyäni selvisi että mies oli tuntenut painostetulta ja suhde oli päättynyt.

Antaisitko mahdollisuuden?

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän vaan tapaa jonkun tyypin ja alkaa heti seurustelusuhteen. Sitten se ei kestä kuin muutaman kuukauden ja nyt hän ajatteli aloittaa sinun kanssa jonkun loppuvuoden viritelmän?

Vierailija
2/53 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin. Mutta varmistaisin, ettei muita kumppaneita ole samaan aikaan, eli että tapaatte vain toisianne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet sinkku ja mies tuntui silloin ekoilla treffeillä kiinnostavalta niin mikset tapaisi uudelleen.

Tapaamisessa käyt sitten läpi mitä aikaisemmin tapahtui ja miten mies ja sinä koitte tilanteen. Sen mukaan sitten päätät haluatko jatkaa tutustumista vai et.

Vaikuttaako mies tuuliviiriltä joka vaihtaa suuntaa nopeasti. Tai lähteekö mies heti jonkun toisen matkaan jos tämä flirttailee vaativasti (tai mies väittää näin että toisessa syy). Mutta toisessa tapaamisessa varmaankin selviäisi paljon kannattaako mieheen panostaa enempää.

Vierailija
4/53 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän tuolla juuri kertoi että lemppaa sinut heti jos tulee paremmalta vaikuttava vastaan. Ei jatkoon.

Vierailija
5/53 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän vaan tapaa jonkun tyypin ja alkaa heti seurustelusuhteen. Sitten se ei kestä kuin muutaman kuukauden ja nyt hän ajatteli aloittaa sinun kanssa jonkun loppuvuoden viritelmän?

Ilmeisesti hän tapasi minut kerran, toisen naisen kerran. Pyysi minua ulos, minä en ehtinyt ja toisella tapaamisella tämän toisen kanssa nainen oli halunnut jotain vakavampaa.

Mies ei edes itse kyennyt silloin muutama kuukausi sitten minulle kertomaan, vaan minä kysyin ja hän kertoi. Vaikka muuten hän ainakin vaikuttaa hyvin avoimelta ja luotettavalta!

Jäinkin vähän miettimään että hän vaikutti epävarmalta. Ja nyt sitten tämä.

Ap

Vierailija
6/53 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et lähde tohon ja sanon tämän kokemuksesta. Eksä unohti kertoa jatkaneensa Tinderin parissa. Tollanen hakee aina vaan parempaa eikä häpeä pettää.

Vierailija
7/53 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti hän tapasi minut kerran, toisen naisen kerran. Pyysi minua ulos, minä en ehtinyt ja toisella tapaamisella tämän toisen kanssa nainen oli halunnut jotain vakavampaa.

Mies ei edes itse kyennyt silloin muutama kuukausi sitten minulle kertomaan, vaan minä kysyin ja hän kertoi. Vaikka muuten hän ainakin vaikuttaa hyvin avoimelta ja luotettavalta!

Jäinkin vähän miettimään että hän vaikutti epävarmalta. Ja nyt sitten tämä.

Ap

Hälytyskello päälle ja äkkiä

Vierailija
8/53 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mies tapasi jonkun paremman näköisen ja pisti kaiken peliin saadakseen sen paremman naisen. Sinullahan on vain miehen väite siitä, että juuri se nainen olisi vaatinut heti että ei tapailla muita. Totuus voi olla ihan toinen. Nyt kun sen kauniimman kanssa ei onnustunutkaan niin mies kokeilee jos olisit vielä varalla.

Vierailija
9/53 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se tosissaan ois ollut kiinnostunut se ois pyytänyt sut jollekin toiselle päivälle treffeille, eikä alkanut uudelleen tapaa jotain uutta muikkia. Voithan toki tutustua, mutta pidä tunteet kurissa ja älä rakastu, koska äijä voi tehdä taas temput ja katoaa.

Vierailija
10/53 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli mies tapasi jonkun paremman näköisen ja pisti kaiken peliin saadakseen sen paremman naisen. Sinullahan on vain miehen väite siitä, että juuri se nainen olisi vaatinut heti että ei tapailla muita. Totuus voi olla ihan toinen. Nyt kun sen kauniimman kanssa ei onnustunutkaan niin mies kokeilee jos olisit vielä varalla.

Sanotaanko näin että en kyllä ole ulkonäöstäni yhtään apävarma.

Ap

Vierailija
11/53 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaa uudelleen. Miksi ei? Katso, miltä tuntuu. Tarviiko sitä noin vakavasti etukäteen päättää? On kiva tavata ihmisiä ja katsella, mitä kehittyy. Jos teillä oli kivaa ekalla kerralla.

Vierailija
12/53 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika !

Vierailija
13/53 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eihän se tarkoita sitä, että sinä et olisi hyvönnäköinen vaan että miehen silmään se toinen oli parempi joten jätti sinut odottamaan varavaihtoehdoksi.

Vierailija
14/53 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee omat päätöksesi mutta älä sitten itke jos sattuu ja lujaa. Me ollaan varotettu sua. Itse voisin tutustua, mutta toisaalta ehkä pitäisin äijän kaverina vain. Kavereita tarttee aina.

Vierailija
15/53 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eihän se tarkoita sitä, että sinä et olisi hyvönnäköinen vaan että miehen silmään se toinen oli parempi joten jätti sinut odottamaan varavaihtoehdoksi.

Nimenomaan. Olen mä itsekin hiton hyvännäköinen, mutta ei se tarkoita että olisin sitä kaikkien mua kiinnostavien miesten mielestä. Itseähän just pitää rakastaa semmoisena kuin on. Tuo äijä on vaan tavannu "itselleen kauniimman" ja nyt ap kelpaa.

Vierailija
16/53 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika nössykkä mies on jos painostuksesta ryhtyy jonkun kanssa suhteeseen. Tinderissä on näitä "en osaa sanoa ei" miehiä, ikävä kyllä osunut omallekin kohdalle. Kiertäisin kaukaa, voit olla varma että jos suhteenne aikana joku nainen tulee vonkaamaan mieheltä vaativasti, ei osaa silloinkaan sanoa ei.

Vierailija
17/53 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan antaisi uutta mahdollisuutta. Hänhän jo valitsi toisen josta oli enemmän kiinnostunut. Homma ei toiminutkaan joten kokeilee nyt sinua. Juu ei.

Vierailija
18/53 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla jäisi kyllä kaivertamaan, että en ollut aluksi ykkösvaihtoehto vaan mies valitsi ennemin jonkun toisen ja kun se ei onnistunutkaan niin sitten vasta kelpasin. En tiedä saisinko tuollaisen jäljiltä mitenkään rakennettua parisuhdetta. Ymmärrän, että miehen täytyi tehdä päätös kumman kanssa haluaa jatkaa nopeasti ja vain yksien treffien perusteella ja tällöin virheen mahdollisuus on suuri, mutta kyllä se jäisi vaivaamaan.

Vierailija
19/53 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kun kerran jää varasijalle se ei muutu.

Vierailija
20/53 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee omat päätöksesi mutta älä sitten itke jos sattuu ja lujaa. Me ollaan varotettu sua. Itse voisin tutustua, mutta toisaalta ehkä pitäisin äijän kaverina vain. Kavereita tarttee aina.

Ei tässä toistaiseksi ollut muusta kyse kun että tapaanko vai enkö. Olen itsekin tavannut erästä toista muutaman kerran.

Tapaisin miehen kerran ihan uteliaisuudesta. Jos hän on yhtä innokas sopimaan yksityiskohdista ym. Koska luulen että jos en tapaa, asia voi jäädä kaivelemaan.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän