Vaimo toi kaupasta väärää moottoriöljyä. Voinko arvostella häntä vai pitääkö vaan sietää?
Sanoin että pyörähtäisi kaupan kautta kun sielä päin ajelee. Sanoi hoitavansa homman.
Väärää öjyä sitten toi ..huoh!
Kommentit (58)
Ex osti kerran väärää liukkaria. Tarkemmin tilasi netin kautta. Sanoin sille että tämä on huonoa tavaraa. Oli että kuinka niin? Onhan tuokin liukuvoidetta. Kun sitä yritettiin käyttää pyysi tai oikeastaan huusi lopeta, lopeta. Aluksi hetken liukastaa ja sitten muuttuu kitkaa lisääväksi. Oli kerrankin oikeaan suuntaan vihainen. Möykkäsi sinne mistä oli tilannut että teidän tökötti ei ole mitään liukuvoidetta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole uskottava tarina yleensä naiset ei edes tankkaa autoa vaan sanoo, että tankkaa sitten kun menet töihin . Kiva sitten muutamalla desillä koittaa selvitä huoltsikalle
Mites tää nyt...
Et kai akka pirulainen kaatanut sitä öljyä tankkiin?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole uskottava aloitus.
Nainen olisi kysynyt lisätietoja jos ei olisi itsestään tiennyt oikeaa öljyä. Ja jos itse et ole neuvonut niin viimeistään kaupassa myyjä olisi neuvonut.
Ei se auta, kun vaimo ei tiedä meidän autosta kuin merkin. Ehkä ei edes sitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen olisi kysynyt lisätietoja jos ei olisi itsestään tiennyt oikeaa öljyä. Ja jos itse et ole neuvonut niin viimeistään kaupassa myyjä olisi neuvonut.
Ei se auta, kun vaimo ei tiedä meidän autosta kuin merkin. Ehkä ei edes sitäkään.
Miksi menit naimisiin id*ootin kanssa? Oliko naiselle terhakat tissit ja hyvä perse?
Itse kyllä miehenä lisäisin sen öljyn moottoriin avioeron välttämiseksi, ei niissä öljyissä niin suuria eroja ole. Jos auto vikaantuu, niin takuu kattaa tai voin ostaauuden tilalle.
Meilläpäs voimaantunut vaimo hajotti autonsa, koska sekoitti öljyn ja lasinpesunesteen. Makselee nyt oppirahoja, harmillista, mutta tämä episodi on tehnyt suhteelle ihan hyvää.
Minunkin vaimoni toi kerran väärää öljyä, ei siinä muuta vikaa ollut mutta maksoi älyttömiä, oli onneton mennyt varaosaliikkeeseen, jossa äijät olivat myyneet blondille kai kalleinta mitä hyllystä löytyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi menit naimisiin id*ootin kanssa? Oliko naiselle terhakat tissit ja hyvä perse?
Etkö tajunnut tuota aiemmin? Sen siitä saa kun heti pitää mennä yhteen jä**änaisen kanssa. Kannattaa heti suhteen alussa selvittää osaako nainen ostaa öljyä. Monet sanovat, että vasta auton ostamisen jälkeen on paljastunut, että nainen ei osaa ostaa öljyä. Silti voidaan ostaa toinenkin auto, vaikka tasan tarkkaan tiedetään, että öljyä ei osata ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Minunkin vaimoni toi kerran väärää öljyä, ei siinä muuta vikaa ollut mutta maksoi älyttömiä, oli onneton mennyt varaosaliikkeeseen, jossa äijät olivat myyneet blondille kai kalleinta mitä hyllystä löytyi.
Niin, unohdit sanoa että käyttää järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Meilläpäs voimaantunut vaimo hajotti autonsa, koska sekoitti öljyn ja lasinpesunesteen. Makselee nyt oppirahoja, harmillista, mutta tämä episodi on tehnyt suhteelle ihan hyvää.
Sä olet naimisissa joko idiootin tai sokean kanssa. Sokeakin tosin haistaa lasinpesunesteen. Onko sillä ajokortti?
Minulla on kännykässä kuva, millaista öljyä pitää ostaa, samoin pyyhkijän sulista on kuva, missä näkyy koodi. Ei niitä jatkuvasti tarvitse olla ostelemassa..
Seuraavan kerran voisit mennä ostamaan vaimollesi terveyssiteitä. Siinä sitten huuli pyöreänä tutkisit hyllyjä ja miettisit, että siivekkeillä vai ilman, millaista imukykyä yms. Sitten voi vaimosi kertoa vauva-sivuilla, että voi sitä meidän Jonnea, kun osti ihan vääränlaisia siteitä.
Ainakin yritti. Minun mieheni ei osaa edes tankata. Eikä takuulla tiedä millaista öljyä tai suodatin pitää ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö tajunnut tuota aiemmin? Sen siitä saa kun heti pitää mennä yhteen jä**änaisen kanssa. Kannattaa heti suhteen alussa selvittää osaako nainen ostaa öljyä. Monet sanovat, että vasta auton ostamisen jälkeen on paljastunut, että nainen ei osaa ostaa öljyä. Silti voidaan ostaa toinenkin auto, vaikka tasan tarkkaan tiedetään, että öljyä ei osata ostaa.
Niinpä! Ja samalla se kiltti nainen jää yksin kaiken autotietonsa kanssa, eikä mies edes vilkaise häneen päin.
Ongelma ratkeaa, kun jättää ne saksalaiset autot suosiolla kauppaan.
Essonbaarin mukaan ranskalaiset on surkeita ja ties mitä, mutta kummasti ne vaan tuppaa olemaan viattomimpia autoja nykyään
Jos kuitti on tallessa niin sen öljyn voi vaihtaa sopivaan. Ei käyny sitten mielessä semmonen vaihtoehto? Ne öljythän on vaan samaa paskaa eri purkeissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimollasi ei siis ole ajokorttia eikä hän koskaan istu sinun auton kyydissä. Miksi ihmeessä hänen pitäisi tietää autosta yhtään mitään? Sehän on vain sinun käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä huomio!
Oli.
ap
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kännykässä kuva, millaista öljyä pitää ostaa, samoin pyyhkijän sulista on kuva, missä näkyy koodi. Ei niitä jatkuvasti tarvitse olla ostelemassa..
Seuraavan kerran voisit mennä ostamaan vaimollesi terveyssiteitä. Siinä sitten huuli pyöreänä tutkisit hyllyjä ja miettisit, että siivekkeillä vai ilman, millaista imukykyä yms. Sitten voi vaimosi kertoa vauva-sivuilla, että voi sitä meidän Jonnea, kun osti ihan vääränlaisia siteitä.
Ainakin yritti. Minun mieheni ei osaa edes tankata. Eikä takuulla tiedä millaista öljyä tai suodatin pitää ostaa.
Hah ilkeätkin tuollaista lapasta mieheksi kutsua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olet naimisissa joko idiootin tai sokean kanssa. Sokeakin tosin haistaa lasinpesunesteen. Onko sillä ajokortti?
No ilmeisesti idiootin, vaikka osaa toisaalla asioita oikein hyvin. Kotitöiden tekemisestähän tämä lähti ja sitten olemme tehneet kaiken puoliksi. Onhan tässä muitakin kommelluksia tapahtunut, esim polkupyörä on käyttökelvottomassa tilassa, sekä hänen haluama uusi keittiö nököttää autotallissa. Kyllä arvostus alkaa pikkuhiljaa palautumaan, ja eiköhän tuo jo pian ehdota paluuta vanhaan toimivaan töiden jakoon.
Jos olet pyytänyt tuomaan öljyä ja vaimo on tuonut öljyä, niin mikä siinä on väärin? Osaisitko itse tuoda oikeaa deodoranttia, jos vaimo pyytäisi sinua tuomaan kaupasta deodoranttia?