Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo toi kaupasta väärää moottoriöljyä. Voinko arvostella häntä vai pitääkö vaan sietää?

Vierailija
06.02.2020 |

Sanoin että pyörähtäisi kaupan kautta kun sielä päin ajelee. Sanoi hoitavansa homman.

Väärää öjyä sitten toi ..huoh!

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet pyytänyt tuomaan öljyä ja vaimo on tuonut öljyä, niin mikä siinä on väärin? Osaisitko itse tuoda oikeaa deodoranttia, jos vaimo pyytäisi sinua tuomaan kaupasta deodoranttia?

Jos siinä vaimossa on kiinni käyttöohje, niin kyllä osaisin katsoa siitä. Kysymällä ei aina sel iä ilman loukkaantumista, kun kyllä minun pitäisi tietää. Googlestakin uskaltaisin asian tarkistaa, jos minulla olisi vaimoni mallinumero, mutta appivanhemmat eivät tätä muistaneet. Ymmärrätkö mikä ero on autolla ja ihmisellä?

Vierailija
42/58 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meilläpäs voimaantunut vaimo hajotti autonsa, koska sekoitti öljyn ja lasinpesunesteen. Makselee nyt oppirahoja, harmillista, mutta tämä episodi on tehnyt suhteelle ihan hyvää.

Sä olet naimisissa joko idiootin tai sokean kanssa. Sokeakin tosin haistaa lasinpesunesteen. Onko sillä ajokortti?

No ilmeisesti idiootin, vaikka osaa toisaalla asioita oikein hyvin. Kotitöiden tekemisestähän tämä lähti ja sitten olemme tehneet kaiken puoliksi. Onhan tässä muitakin kommelluksia tapahtunut, esim polkupyörä on käyttökelvottomassa tilassa, sekä hänen haluama uusi keittiö nököttää autotallissa. Kyllä arvostus alkaa pikkuhiljaa palautumaan, ja eiköhän tuo jo pian ehdota paluuta vanhaan toimivaan töiden jakoon.

Älä vaan palaa takaisin. Onhan se sulle nyt paljon helpimpaa tehdä vain puolet ruoista, siivouksesta, lastenhoidosta, pihatöistä, tavaroista ja harrastuksista, remonteista jne. huolehtimisesta. Kun ennen jouduit ihan yksin huoltamaan pyörät ja autot jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meilläpäs voimaantunut vaimo hajotti autonsa, koska sekoitti öljyn ja lasinpesunesteen. Makselee nyt oppirahoja, harmillista, mutta tämä episodi on tehnyt suhteelle ihan hyvää.

Sä olet naimisissa joko idiootin tai sokean kanssa. Sokeakin tosin haistaa lasinpesunesteen. Onko sillä ajokortti?

No ilmeisesti idiootin, vaikka osaa toisaalla asioita oikein hyvin. Kotitöiden tekemisestähän tämä lähti ja sitten olemme tehneet kaiken puoliksi. Onhan tässä muitakin kommelluksia tapahtunut, esim polkupyörä on käyttökelvottomassa tilassa, sekä hänen haluama uusi keittiö nököttää autotallissa. Kyllä arvostus alkaa pikkuhiljaa palautumaan, ja eiköhän tuo jo pian ehdota paluuta vanhaan toimivaan töiden jakoon.

Kyllä, idiootin. Normaaliälyiset ihmiset ovat kykeneviä opettelemaan asioita. Toisaalta, nuo kaikki voi ulkoistaa (ja se vähintään keittiö kannattaakin, helvetti sitä ovien säätämistä) ja vakka kantensa valitsee.

Vierailija
44/58 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se sietäminen jää meidän miesten osaksi, kun "heikommasta astiasta" on kyse.

Te "miehet" niitä heikompia astioita olette, joille ruokakaupassakin käyminen on vaikeaa.

M55

Vierailija
45/58 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko toi kaupasta väärää siteitä. Voinko arvostella häntä vai pitääkö vaan sietää?

Vierailija
46/58 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kertoa paitsi merkki ja teksti niin myös kuva haettavasta purkista on avuksi. Samoin kerro koordinaateilla mistä löytää mistäkin huoltoasemasta.

Tyyliin kolmas hyllyrivi sisääntulosta, oikea puoli, alin hylly. noin 3 metriä keskikäytävältä. Muista verrata annettuun kuvaan.

Vierailija
47/58 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet pyytänyt tuomaan öljyä ja vaimo on tuonut öljyä, niin mikä siinä on väärin? Osaisitko itse tuoda oikeaa deodoranttia, jos vaimo pyytäisi sinua tuomaan kaupasta deodoranttia?

Jos siinä vaimossa on kiinni käyttöohje, niin kyllä osaisin katsoa siitä. Kysymällä ei aina sel iä ilman loukkaantumista, kun kyllä minun pitäisi tietää. Googlestakin uskaltaisin asian tarkistaa, jos minulla olisi vaimoni mallinumero, mutta appivanhemmat eivät tätä muistaneet. Ymmärrätkö mikä ero on autolla ja ihmisellä?

Etkö muka ole ikinä nähnyt vaimon deodoranttia kaapissa tai hyllyllä? Huomiokyky ei taida olla vahvin ominaisuutesi.

Vierailija
48/58 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei mulla koskaan ole osannut ostaa oikeita siteiyä. Pakko oli synnytyksen jälkee kävellä kauheissa kivuissa kauppaan hakemaan itse siteitä, kun mies sai naurettavan itkupotkuraivarin autossa ettei osaa ostaa ja tuo kuitenkin vääriä. Minä itkien menin kauppaan vaikka 2 pvä sitten 13h olin synnyttänyt verta valuen tikit pllussa. Että ei vttu. Olen niin katkera kaikesta ja vihaan kaikkia miehiä varmasti aina.

Vierailija
49/58 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei mulla koskaan ole osannut ostaa oikeita siteiyä. Pakko oli synnytyksen jälkee kävellä kauheissa kivuissa kauppaan hakemaan itse siteitä, kun mies sai naurettavan itkupotkuraivarin autossa ettei osaa ostaa ja tuo kuitenkin vääriä. Minä itkien menin kauppaan vaikka 2 pvä sitten 13h olin synnyttänyt v e rta valuen tikit p llu ssa. Että ei vt t u. Olen niin katkera kaikesta ja vihaan kaikkia miehiä varmasti aina. Vaikka voidaan leikkiä että ei kaikki ole tällaisia. Niin ja itehän olin tyhmä kun unohdin itse varautua. No 3 vkoa etuajassa. Ei aina tajua.

Vierailija
50/58 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei mulla koskaan ole osannut ostaa oikeita siteiyä. Pakko oli synnytyksen jälkee kävellä kauheissa kivuissa kauppaan hakemaan itse siteitä, kun mies sai naurettavan itkupotkuraivarin autossa ettei osaa ostaa ja tuo kuitenkin vääriä. Minä itkien menin kauppaan vaikka 2 pvä sitten 13h olin synnyttänyt verta valuen tikit pllussa. Että ei vttu. Olen niin katkera kaikesta ja vihaan kaikkia miehiä varmasti aina.

Yksikään nainen ei jätä siteitä ostamatta jo etukäteen tietäessään synnytyksen olevan edessä. Takaisin trollikouluu, ote lerpahti muutenkin surullisesti.

Vierailija
51/58 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö muka ole ikinä nähnyt vaimon deodoranttia kaapissa tai hyllyllä? Huomiokyky ei taida olla vahvin ominaisuutesi.

Mielikuvitusvaimolla on mielikuvitusdeo ;)

Vierailija
52/58 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi suostuit synnyttämään miehelle, joka saa lapsellisia raivareita? 

Vierailija
53/58 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksikään nainen ei jätä siteitä ostamatta jo etukäteen tietäessään synnytyksen olevan edessä. Takaisin trollikouluu, ote lerpahti muutenkin surullisesti.

Aloitus oli trolli ja tämä ihan tosi juttu. Voitko uskoa, että näitä tälläisiä miehiä löytää itä- suomesta. En suosittele kellekään näitä. Ainakaan 70 lukulaisia. Järkyttäviä. Hypätkää 70 luvun yli. Joko 60 tai 80 luvusta eteenpäin. En tiedä mitä 70 luvulla äidit ovat tehneet, että poikansa ovat tälläisiä miesvauvoja. Mutta tsempit kaikille miesvauvojen uhreille 👍

Vierailija
54/58 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se pidä mennä vaihtamaan ja takaisin kauppaan, joten pakkohan asiasta on sanottava? Mihin ajattelit sen väärän öljyn hävittää? Ihan jo ekologisista syistä on ihan asiallista sanoa, miten sen öljyn piti olla ihan muuta. Kuka tuosta loukkaantuu? Tuskin sinäkään aina kaikkea virheittä teet?

Vierailija
55/58 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi suostuit synnyttämään miehelle, joka saa lapsellisia raivareita? 

Niinpä sitä itsekin olen miettinyt aika hlvetin paljon. Totuus on kuitenkin se, että ne kaikki on sellaisia. Ainakin, mitä olen itse nähnyt.

Ja kuule ihan osasin tälle itkupotkumiehelle ostaa oikeaa öljyä, kun osaan sentään käyttää päätä ja soittaa kaupasta videopuhelun. Mutta miehelle järjenkäyttö ei varmaan ole sallittua? Ei juma. Mietin aina, että kuka ne on pilannut. Mitä niille on tehty?

No kai tää tästä. Ne haluu vaan tahallaan olla ilkeitä. Näin se on.

Vierailija
56/58 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloitus oli trolli ja tämä ihan tosi juttu. Voitko uskoa, että näitä tälläisiä miehiä löytää itä- suomesta. En suosittele kellekään näitä. Ainakaan 70 lukulaisia. Järkyttäviä. Hypätkää 70 luvun yli. Joko 60 tai 80 luvusta eteenpäin. En tiedä mitä 70 luvulla äidit ovat tehneet, että poikansa ovat tälläisiä miesvauvoja. Mutta tsempit kaikille miesvauvojen uhreille 👍

Pahoittelut, luin vasta nyt, että oli 3 vkoa etuajassa. Sokea mikä sokea. Mutta joo, uskon, mulla on 2 70-lukulaista aviomiestä. Eka idän korvesta ja oli kyllä kamalaa. Toisen, ihmisten ilmoilla kasvaneen kanssa  ollaan saatu aikaiseksi ihan toimiva parisuhde, kokemuksesta en anna enää mitään mahdollisuutta luistella mistään. Eipä tuo enää yritäkään (15 vuotta takana). Tosi perinteinen naiskäsitys ja sukupuoliroolit on olleet molempien kanssa ongelma.

Vierailija
57/58 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat hänelle seuraavalla kerralka Libressen sijasta Tena ladyja. Side kuin side.

Vierailija
58/58 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostat hänelle seuraavalla kerralka Libressen sijasta Tena ladyja. Side kuin side.

Onko se niin vaikeaa jutella vaimon kanssa? Miksi? Ei luulisi olevan vaikea kysyä millaisia pitää tuoda. Entä jos siteitä pyytäisi teinityttäresi, vieläkö toisit tenoja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi