Miss Suomi 2020 Semifinalistit julkaistu - mitäs ootte mieltä?
Kommentit (934)
Frida ja Ronja ok, muut valitettavasti ei millään. Kisat sais jo lopettaa vanhentuneina.
Vierailija kirjoitti:
Voi kun vihdoinkin otettaisiin parempi valokuvaaja kuvaamaan missejä. Tässä uusimmat kuvat... ja laatu yhtä heikkoa kuten aiemminkin. Valaistus pielessä, osa kuvista epätarkkoja, järkyttäviä asentoja, yms....
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/de543153-9c13-4d8d-9ba2-75accb…
Katsoin ihan samaa. Todella outoja ilmeitä ja poseerauksia myös. Kuvat jotenkin tunkkaisia. Ihmettelen kovasti, koska tuo kyseinen kuvaaja kyllä pystyy todella paljon parempaan. Miksi on ottanut tällaisia ja suostunut julkaisemaan ne? Onkohan tässä käynyt joku virhe ja käsittelemättömät hutiotokset on päätyneet lehtiin?
Aiemmin olisin jättänyt Anna Pishchenkon koko kisasta pois, mutta nyt olikin kaunein näissä uusissa kuvissa.
Erilaiset hiukset ja kulmakarvat ei ehkä niin tummat kuin aiemmin.
Omat suosikit oli Frida ja Susan.
Vierailija kirjoitti:
Aiemmin olisin jättänyt Anna Pishchenkon koko kisasta pois, mutta nyt olikin kaunein näissä uusissa kuvissa.
Omat suosikit oli Frida ja Susan.
Kauneimmat jäivät pois koko kisasta.
Ei kai naiset sheimaa naisia taas täällä ja kaikkein pahiten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omat suosikit oli Frida ja Susan.Kauneimmat jäivät pois koko kisasta.
Niinko just oli Tampere kisassa.
Vierailija kirjoitti:
10 lähetettävä edustamaan.
https://www.is.fi/viihde/art-2000004878959.html tälle jatkoa
Siis nää on yli 10v mua nuorempia mutta näyttää vähintään yhtä vanhalta jollei vanhemmalta ku mä... :O mitä ihmettä
Elina k. ulkonäkö on mieleen kissamaiset silmät ja kauniit hiukset. Ja Frida ja Susan S.
Minkähän näköisiä on rumiksi haukkuvat avmammulit, tuskin itsekkään mitään malli/missitason ihmisiä netissä on liian helppo haukkua anonyyminä.
Anna Pishchenko ei näyttänyt miltään niillä vanhoilla hiuksilla, nyt on kauniimpi ja hänellä on hyvä ulosanti.
Anna Merimaa on aika näyttävä ja klassinen, mutta saisi värjätä tuon keltaisen tukkansa.
Vivian, Rebekka, Annika, Laura, Noona... Ei sanottavaa.
Viivi on aika mallimainen ja olisi varmaan ihan ok kansainvälisesti ajateltuna.
Ronja on jotenkin vaisu luonteeltaan.
Elina on toisaalta ihan nätti ja pirteä, mutta onko liian tavallinen.
Kolmikkoon ehkä Annat ja Viivi. Ketään suosikkia ei itselläni sinänsä ole.
Mikä mahtaa olla Rebekka Vuorion näkemys huumeiden käyttöön ja kauppaan? Fanittaa instassa ainakin Niko Ranta-ahoa.
Olin tulossa sanomaan, että Frida on ihana <3, mutta onko hän siis jättäytynyt kisasta pois?
Todella vähän olleet nämä tytöt esillä missään, joten ei oo saanut heistä kovin selkeää kuvaa. Ihan nättejä tyttöjä, mutta ei tästä joukosta kyllä seuraavaa miss universumia tai miss maailmaa tule tai edes näiden perintöprinsessoja.
Mun suosikki taitaa olla Rebecca. Elina oli myös noissa alusvaatekuvissa hyvä.
Ronjasta tuli ihan mieleen laulaja Kikka, jotenkin tosi söpö muttei missikaunis.
Vierailija kirjoitti:
10 lähetettävä edustamaan.
Hänellä taitaisi tosiaan olla eniten mahkuja ulkomailla.
Ja miksi sillä Annikalla on aina se tyhmä suun poseerausilme?
Mä tykkään eniten tuosta Viivistä, on tumma ja ylväs näyttävä nainen. Nuo blondit on vähän tuollaisia söpöjä naapurintyttöjä.