Minkä karkin/herkun ostat itsellesi herkimmin?
Minä Lidlin tummasuklaan vadelmilla tai appelsiinilla.
Kommentit (43)
Suklaalevyn, korvapuustin tai sushia.
Chilipähkinöitä tai sourcream & onion sipsejä kun tekee suolaista mieli. Pantteri original pussin tai ison säkin irtokarkkeja silloin kun makeahammasta kolottaa.
Lakujätskiä, halvaa, Fasun sinistä.
Vierailija kirjoitti:
Suklaata! Olen täysin addiktoitunut. Suffeli Puffi tai Raksu on nyt pop.
Suffeli Puffi on suurin heikkouteni. En tajua, kun normaalisti ei tee edes mieli syödä kerralla paljoa karkkia, mutta noiden kohdalla se on aina koko pussi tai ei mitään.
Kumma, kun Runebergintortut ei maistu enää miltään, kahta maistoin. Toinen oli vielä oikein leipurin tekemä, niin molemmat oli vaan äklömakeita ei muuta.
60 - 70 luvulla kaikki leivokset olivat ihan huippuihania. Muistan vieläkin vesi kielellä niitä punssileivoksia, joissa oli oikeaa arakkipunssia ja niitä annettiin lapsillekin.
Nyt näitä ihanuuksia saa vaan jostain Italiasta tms välimeren maista. Roomassa söin viimeksi tällaisen vastaavan punssileivoksen. NAM.
Jotain lakusuklaapalloja ja suffelipuffeja!
Moni leivos tai suklaapatukka maistuu nykyään vain ällö rasvalle tai sokerille
Mies käy kaupassa ja tuo jotain, en valitse itse.
Koitan valita jotain ns. terveellisempää. Nytkin juuri söin pieneen suolaisen nälkään 2 avokadoa viipaloituna ja päällä suolaa ja mustapippuria. Tai toinen mitä syön usein on homejuusto (valko tai sini käy) ja siihen kaveriksi esim. omenaa tai päärynää. Tai halloumia ja mansikoita. Tai dippivihanneksia.
Makealta puolelta taas olen nyt viime aikoina liian usein ruvennut ostamaan porkkanakakkua! Ai että kun on hyvää.
Kultasuklaa: Huono äiti lohtulevy maitosuklaa-vadelma.
Aivan koukussa tähän, kallista käsintehtyä suklaata, ei olisi koskaan pitänyt ostaa sitä ensimmäistä levyä...
Salmiakkia! Malacon uusi salmiakkipussi on hyvä. Myös Pantterit ovat kestosuosikkeja.
Melkein mitä tahansa, missä yhdistyy suolan ja rasvan pyhä liitto 🤤 Voisin elää pizzalla, sipseillä ja dipeillä, olisipa aineenvaihduntani samaa mieltä.
Tällä hetkellä eniten houkuttavat laskiaispullat. Onneksi niitä ei myydä enää monta viikkoa.