Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ole mies!

Vierailija
06.02.2020 |

... ja nainen anna miehen olla mies!

Loistava kirjoitus iltalehdessä.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ab2389aa-c6fb-4e89-8ccf-ded378f06602

Mielipiteitä?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset taas femspleinaamassa tässäkin ketjussa. 

Siis tekemässä mitä?!

Vierailija
22/41 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies. Todellakin. kirjoitti:

Olisin sitä mieltä, että miesten pitää irtautua naisista ja elää omaa elämäänsä. Niin naisetkin tekevät. Itse nautin naisettomasta elämästä satunnaisia seksikumppaneita lukuunottamatta. Ja ilman niitäkin kyllä pärjää, eivät toki kaikki. Olen keskimäärin paljon onnellisempi kuin parisuhteissani. Olkaa itsenäisiä, miehet. Olkaa vahvoja.

Olen naisena samaa mieltä. Moni muija on kontrollifriikki. Ne kaipaa vaan elättäjää miehestä. Olen itsenäinen nainen, jolla ei oo tarvis hommaa elättäjää. Eikä miestä, jota komennella. Seksiä en harrasta irtonumeroilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea kokonaan, tosi kummallinen ulostulo. Olen about kaikesta eri mieltä kuin Ukkola kolumnissaan.

Onneksi maskuliinisuus voi 2020-luvulla olla muutakin kuin paidattomana kerrottuja härskejä vitsejä ja naisen laskujen maksamista.

Lisäksi Ukkola on käsittänyt toksisen maskuliinisuuden käsitteen niin väärin kuin sen vain käsittää voi.

Vierailija
24/41 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukkolalla alkaa vain ollinkurjuudenpuutos kutitella huvipuiston liepeillä, onhan siitä jo kuitenkin aikaa kun persulainen tosimies heitti sen pihalle...

Jotkut naiset ei vain kestä elämää jos ei ole kikuli joka ilta kutittelemassa hampaatottoman suun ikenistöä

Pässi. Anteeksi pässit. Ukkola on tiukasti Matiaksen kanssa.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/9e72119d-f794-4abe-9e27-e47858…

Vierailija
25/41 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sitä vaan edelleen patistetaan miehiä ahtaisiin muotteihin.

Vierailija
26/41 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin sitä vaan edelleen patistetaan miehiä ahtaisiin muotteihin.

Niinhän ne feministitkin tekee. Ja joka ikinen nainen, ja joka ikinen palstamamma. 

Vierailija
27/41 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin sitä mieltä, että miesten pitää irtautua naisista ja elää omaa elämäänsä. Niin naisetkin tekevät. Itse nautin naisettomasta elämästä satunnaisia seksikumppaneita lukuunottamatta. Ja ilman niitäkin kyllä pärjää, eivät toki kaikki. Olen keskimäärin paljon onnellisempi kuin parisuhteissani. Olkaa itsenäisiä, miehet. Olkaa vahvoja.

Juuri näin. Sitten voikin vapaasti käyttää aikansa täällä akkojen palstalla roikkumiseen ja jaskan pauhaamiseen.

Vierailija
28/41 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukkolalla alkaa vain ollinkurjuudenpuutos kutitella huvipuiston liepeillä, onhan siitä jo kuitenkin aikaa kun persulainen tosimies heitti sen pihalle...

Jotkut naiset ei vain kestä elämää jos ei ole kikuli joka ilta kutittelemassa hampaatottoman suun ikenistöä

Pässi. Anteeksi pässit. Ukkola on tiukasti Matiaksen kanssa.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/9e72119d-f794-4abe-9e27-e47858…

Ei pidä paikkansa. Matias heitti sen mäelle ja otti nuoremman.

Vierailija
29/41 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on mies kun maksaa ravintolaskun, eikä anna naisen olla itsenäinen, jolla on oma tili, omat rahat ja oma taloudellinen vastuu omista syömisistä? Ja lopetin lukemisen tähän kontaan.

Niin että yli 160 merkkiä pitkä teksti on liian haastava sinulle. Sitä se sometus teettää.

Vierailija
30/41 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

He he. Taidanpa lähteä huomenna viihteelle naisten pakaroita ja tisuja puristelemaan. Nyt kun on taas lupa olla mies ja mitukkakin henkitoreissaan kun ämber hööd oli seko valepukki samoin kuin kuka se Weinsteinia syyttänyt naikkonen olikaan.

Vierailija
31/41 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kyllä mitä minua huvittaa olla. Ovi pamahtaa naisen edessä kiinni koska en halua antaa sitä toksista viestiä, että nainen on heikko ja hänelle pitäisi pitää ovea auki.

Vierailija
32/41 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tämähän olisi hienoa, mielestäni kaikkien tulisi ensin pystyä tuntemaan olonsa jotenkin kokonaiseksi ja hyväksi ihan yksinkin ennen kuin etsii parisuhdetta. Se mutta on siinä että tutkimusten mukaan nimenomaan miehet ovat onnellisempia parisuhteissa kuin sinkkuna. Myös elävät pidempään parisuhteessa kuin yksin eläen. Samanlaista eroa ei ole havaittu naisilla. Ja syyksi on spekuloitu sitä että parisuhde vie naisista mehut koska he hoitavat suurimman osan parisuhteen ylläpitotöistä, joihin nimenomaan nämä Ukkolan miehiset miehet eivät yhtä lailla osallistu. Otanpa mieluummin sen emotionaalisesti älykkään vegaanimiehen, joka kantaa vastuuta suhteesta ja mahdollisesta jopa ympäröivästä maailmasta.

Vierailija
33/41 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan täsmälleen yhtä seksistinen ja älytön tuo Ukkolan vaatimus, kuin olisi, että : 'Nainen, ole nainen!'

(...siitä  vaaatimuksesta ja sellaisten esittämisestä   todennäköisesti tulisi vain enemmän huutia sille sen esittäjälle )

Vierailija
34/41 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos on sukupuolineutraali?

Vierailija
35/41 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minäpä olen tuollainen mies. Itsenäinen, elän omaa elämääni, pyöritän myös lapsiarkea. Saan naisia helposti, koska olen komea, eikä tämä ole mitenkään riippuvainen käytöksestä, koska olin ennen saamaton vätys ja sain naisia. Minulle tämä tilanne on helppo, mutta entä niille, jotka ei saa seksiä ilman naisen pillin mukaan tanssimista? He siis ovat vasta miehiä kun heittävät seksin romukoppaan. Millä nimillä heitä kutsutaan tässä yhteiskunnassa? M

Vierailija
36/41 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkola on ehkä huomannut erektioiden laskevan trendin (kohtaamissaan miehissä )?

Vierailija
37/41 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Pikku Ironisti' kirjoitti:

Ihan täsmälleen yhtä seksistinen ja älytön tuo Ukkolan vaatimus, kuin olisi, että : 'Nainen, ole nainen!'

(...siitä  vaaatimuksesta ja sellaisten esittämisestä   todennäköisesti tulisi vain enemmän huutia sille sen esittäjälle )

Hys, NOIN ei saa sanoa!

Vierailija
38/41 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri kun yksi nainen pääsi valittamasta, että miesten tulee päästä pois naisten vallan alta, toinen tulee kertomaan millaisia miesten pitää olla, koska naiset haluavat tietynlaisia miehiä. Naisten toiveiden toteuttaminen on ilmeisesti syy miesten ahtautua juuri siihen haluttuun muotiin, sopi se itselle tai ei. 

Samaa mieltä. Naisten pitäisi jo pikku hiljaa alkaa päättämään mitä he oikein miehiltä haluaa. Joo pitäisi olla herrasmies, avata ovi, auttaa takki päältä, tuoli alle ja vielä maksaa. Mutta kun mies osoittaa, että on mies ja määrittelee omat säännöt (ei maksa niitä treffejä) nainen on tyytymätön.

Nainenko määrittelee sinulle mikä olet? Tuon annatuksen mukaan näin on. Totta on, että nykynainen on sekaisin ajatustensa kanssa, mutta niin alkaa olla mieskin. Siinä vaiheessa kun mies lähtee yrittämään miellyttämään naista, niin mennään metsään. Tuo ei tarkoita sitä, että saisit kaivaa nenää missä haluat tai piereskellä julkisesti.

Tilanne, jossa komea mies voi läimäyttää naista takalistolle, naisen siitä suuttumatta (ehkä hämmenystä katseessa ja vieno hymy) ja ruma mies saa sadatuksen ja meetoon. Maailma vain ei ole tasapuolinen - ei miehille eikä naisille. Jokaisen pitää vain kantaa ristinsä.

mies52v

Vierailija
39/41 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metallica4ever kirjoitti:

Jotakin kummaa miehille on tapahtunut. Etenkin nuoret puhuu nasaalilla äänellä ja nousevalla intonaatiolla. Kuunnellaan musaa missä vedetään kastraattifalsettia ja ulistaan ihan höpöjä (EDM). Mitä vesijohtoveteen työnnetään?!

Estrogeeniä.

Kiitos naisten e-pillerit

Vierailija
40/41 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri kun yksi nainen pääsi valittamasta, että miesten tulee päästä pois naisten vallan alta, toinen tulee kertomaan millaisia miesten pitää olla, koska naiset haluavat tietynlaisia miehiä. Naisten toiveiden toteuttaminen on ilmeisesti syy miesten ahtautua juuri siihen haluttuun muotiin, sopi se itselle tai ei. 

Samaa mieltä. Naisten pitäisi jo pikku hiljaa alkaa päättämään mitä he oikein miehiltä haluaa. Joo pitäisi olla herrasmies, avata ovi, auttaa takki päältä, tuoli alle ja vielä maksaa. Mutta kun mies osoittaa, että on mies ja määrittelee omat säännöt (ei maksa niitä treffejä) nainen on tyytymätön.

Nainenko määrittelee sinulle mikä olet? Tuon annatuksen mukaan näin on. Totta on, että nykynainen on sekaisin ajatustensa kanssa, mutta niin alkaa olla mieskin. Siinä vaiheessa kun mies lähtee yrittämään miellyttämään naista, niin mennään metsään. Tuo ei tarkoita sitä, että saisit kaivaa nenää missä haluat tai piereskellä julkisesti.

Tilanne, jossa komea mies voi läimäyttää naista takalistolle, naisen siitä suuttumatta (ehkä hämmenystä katseessa ja vieno hymy) ja ruma mies saa sadatuksen ja meetoon. Maailma vain ei ole tasapuolinen - ei miehille eikä naisille. Jokaisen pitää vain kantaa ristinsä.

mies52v

Olen samaa mieltä, että naisia ei tule, eikä missään nimessä kannata miellyttää. Tuolla kun ei saavuta mitään muuta kuin halveksuntaa. Myös kaikenmaailman auttaminen ja "meisten tylt" kannattaa lopettaa, tai vaatia sitten rahallinen korvaus. Hyväksikäyttöä ja tulonsiirtojahan nuokin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä