Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ole mies!

Vierailija
06.02.2020 |

... ja nainen anna miehen olla mies!

Loistava kirjoitus iltalehdessä.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ab2389aa-c6fb-4e89-8ccf-ded378f06602

Mielipiteitä?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syntyjään androgyyni enkä voi olla miehinen mies vaikka haluaisin.

Vierailija
2/41 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa! Se on juuri näin! Olen samaa mieltä. Nykyajan pojatkin ovat naisten kasvattamia, mutta että miten heitä sitten kasvatetaan?? Itsekkin olen sitä mieltä että annetaan poikien olla poikia ja tyttöjen tyttöjä, koska se vaikuttaa aikuisuuteen ja sitä myötä perhe käyttäytymiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sittenhän voit urheasti suorittaa ilmastoloikan!

Vierailija
4/41 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on mies kun maksaa ravintolaskun, eikä anna naisen olla itsenäinen, jolla on oma tili, omat rahat ja oma taloudellinen vastuu omista syömisistä? Ja lopetin lukemisen tähän kontaan.

Vierailija
5/41 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on melkein kiellettyä olla mies. 

Vierailija
6/41 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen se mies sitten on ja Ukkolako sen määrää millainen se on. Eikö se olisi 'miestä', että saisi ihan itse päättää millainen on, kunhan noudattaa lakia tietysti.

Vierailija
7/41 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotakin kummaa miehille on tapahtunut. Etenkin nuoret puhuu nasaalilla äänellä ja nousevalla intonaatiolla. Kuunnellaan musaa missä vedetään kastraattifalsettia ja ulistaan ihan höpöjä (EDM). Mitä vesijohtoveteen työnnetään?!

Vierailija
8/41 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metallica4ever kirjoitti:

Jotakin kummaa miehille on tapahtunut. Etenkin nuoret puhuu nasaalilla äänellä ja nousevalla intonaatiolla. Kuunnellaan musaa missä vedetään kastraattifalsettia ja ulistaan ihan höpöjä (EDM). Mitä vesijohtoveteen työnnetään?!

Estrogeeniä.

Vierailija
9/41 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kaikki nykyään ole muunsukupuolisia oletettuja sukupuolineutraaleja otuksia? Näin mä asian olen ymmärtänet 🙄

Vierailija
10/41 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri kun yksi nainen pääsi valittamasta, että miesten tulee päästä pois naisten vallan alta, toinen tulee kertomaan millaisia miesten pitää olla, koska naiset haluavat tietynlaisia miehiä. Naisten toiveiden toteuttaminen on ilmeisesti syy miesten ahtautua juuri siihen haluttuun muotiin, sopi se itselle tai ei. 

Vierailija
11/41 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiaa! Se on juuri näin! Olen samaa mieltä. Nykyajan pojatkin ovat naisten kasvattamia, mutta että miten heitä sitten kasvatetaan?? Itsekkin olen sitä mieltä että annetaan poikien olla poikia ja tyttöjen tyttöjä, koska se vaikuttaa aikuisuuteen ja sitä myötä perhe käyttäytymiseen.

Isättömiä perheitä on paljon, isät tekevät pitkiä työpäiviä, päiväkodin henkilökunta on naisia, peruskoulussa tilanne on kutakuinkin sama eli pienet pojat viettävät suurinman osan valvellaolo ajastaan naisten kanssa niin kasva siinä sitten mieheksi, kun ei ole sitä miehen mallia. Eikä muutenkaan enää ole auktoriteettiä, jota kunnioittaa niin opi siinä sitten kun ei ole sitä esimerkkiä.

Vierailija
12/41 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri kun yksi nainen pääsi valittamasta, että miesten tulee päästä pois naisten vallan alta, toinen tulee kertomaan millaisia miesten pitää olla, koska naiset haluavat tietynlaisia miehiä. Naisten toiveiden toteuttaminen on ilmeisesti syy miesten ahtautua juuri siihen haluttuun muotiin, sopi se itselle tai ei. 

Samaa mieltä. Naisten pitäisi jo pikku hiljaa alkaa päättämään mitä he oikein miehiltä haluaa. Joo pitäisi olla herrasmies, avata ovi, auttaa takki päältä, tuoli alle ja vielä maksaa. Mutta kun mies osoittaa, että on mies ja määrittelee omat säännöt (ei maksa niitä treffejä) nainen on tyytymätön.

Vierailija
13/41 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sittenhän voit urheasti suorittaa ilmastoloikan!

????????????

Vierailija
14/41 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkola on mielestäni aina vaikuttanut kaikin puolin vastenmielisesltä tyypiltä. Sitä mieltä tästä asiasta.

Vierailija
15/41 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin sitä mieltä, että miesten pitää irtautua naisista ja elää omaa elämäänsä. Niin naisetkin tekevät. Itse nautin naisettomasta elämästä satunnaisia seksikumppaneita lukuunottamatta. Ja ilman niitäkin kyllä pärjää, eivät toki kaikki. Olen keskimäärin paljon onnellisempi kuin parisuhteissani. Olkaa itsenäisiä, miehet. Olkaa vahvoja.

Vierailija
16/41 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Maskuliininen mies ei automaattisesti tarkoita vaimoaan kiduttavaa hirviötä, joka syö iltapalaksi pieniä lapsia." Hmmm. Ukkolalla on vähintäänkin mielenkiintoinen stereotypia maskuliinisesta miehestä. Onneksi hän taitaa olla aika yksin tämän käsityksen kanssa.

Vierailija
17/41 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkola ei ole oikein kiinni tässä päivässä,jos hän pahastuu, kun mies ei maksa koko ravintolalaskua. Toki olen jonkin verran Ukkolaa nuorempi, mutta minulle on aivan päivänselvää, että lasku jaetaan - myös ensitreffeillä.

Vierailija
18/41 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies. Todellakin. kirjoitti:

Olisin sitä mieltä, että miesten pitää irtautua naisista ja elää omaa elämäänsä. Niin naisetkin tekevät. Itse nautin naisettomasta elämästä satunnaisia seksikumppaneita lukuunottamatta. Ja ilman niitäkin kyllä pärjää, eivät toki kaikki. Olen keskimäärin paljon onnellisempi kuin parisuhteissani. Olkaa itsenäisiä, miehet. Olkaa vahvoja.

Olet sen arvoinen! Girl power, eiku man power

Vierailija
19/41 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset taas femspleinaamassa tässäkin ketjussa. 

Vierailija
20/41 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkolalla alkaa vain ollinkurjuudenpuutos kutitella huvipuiston liepeillä, onhan siitä jo kuitenkin aikaa kun persulainen tosimies heitti sen pihalle...

Jotkut naiset ei vain kestä elämää jos ei ole kikuli joka ilta kutittelemassa hampaatottoman suun ikenistöä