Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40kg tai enemmän laihtuneet. Ihon poisto julkisella?

Vierailija
05.02.2020 |

Oletko saanut julkisella rinnat ja vatsan korjattua suuren laihdutuksen jälkeen? Millainen prosessi oli? Oletko tyytyväinen työnjälkeen ja uusiin muotoihisi? Jos et ole saanut kyseisiä leikkauksia julkiselta puolelta, mikä on ollut syynä tähän?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä laihdutin 65 kg, vatsaroikko leikattiin ja rinnat kohotettiin vaikka oli vain A-kupin rinnat.

Minulla roikko ei aiheuttanut terveysongelmia. Roikko oli ehkä 10-15 cm pussukka.

Kirurgi katsoo kokonaisuutta. Itse olen 149 cm ja hyvin pienikokoinen ei mulla edes voi olla mitään norsun perseen kokoista roikkoa. Kaikki on suhteutettava ihmisen omaan ruumiinrakenteeseen.

Sain ne leikkaukset vaikka eivät siis mitoiltaan täyttäneet keiteerejä eivätkä vaivanneet mua kuin urheillessa.

Nice nice, tästä saan toivoa. Mielestäni roikkuva iho on paljon pahemman näköistä kuin lihavuus, mutta ehkä uskallan nyt yrittää laihduttaa ihan kymmeniä kiloja.

Vierailija
22/24 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä laihdutin 65 kg, vatsaroikko leikattiin ja rinnat kohotettiin vaikka oli vain A-kupin rinnat.

Minulla roikko ei aiheuttanut terveysongelmia. Roikko oli ehkä 10-15 cm pussukka.

Kirurgi katsoo kokonaisuutta. Itse olen 149 cm ja hyvin pienikokoinen ei mulla edes voi olla mitään norsun perseen kokoista roikkoa. Kaikki on suhteutettava ihmisen omaan ruumiinrakenteeseen.

Sain ne leikkaukset vaikka eivät siis mitoiltaan täyttäneet keiteerejä eivätkä vaivanneet mua kuin urheillessa.

Millaisella aikataululla pääsit leikkauksiin? Vaadittiinko ennen leikkausta vuoden tai kahden ajan painon vakiintumista tai muuta vastaavaa? Tehtiinkö sinulle kaksi eri leikkausta? Voidaanko näitä ikinä tehdä samalla kertaa?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisella aikataululla pääsit leikkauksiin? Vaadittiinko ennen leikkausta vuoden tai kahden ajan painon vakiintumista tai muuta vastaavaa? Tehtiinkö sinulle kaksi eri leikkausta? Voidaanko näitä ikinä tehdä samalla kertaa?

Ap

Minut lihavuusleikattu 5/16 ja 3/19 olin roikkoleikkauksessa ja rintojen kohotuksessa, samalla leikattiin vatsalihasten erkauma. Paino laski kahdessa vuodessa 65 ja on ollut siitälähtien vakio. Roikot ja kohotus tehtiin samaan aikaan.

En ollut kipeä kuin 1. Yön leikkauksen jälkeen. Paranin parissa kuukaudessa, sain 5 vkoa sairaslomaan, puoli vuotta oli taukoa raskaasta urheilusta, toki kävelyä oli. Painesidettä piti pitää pitkään.

Vierailija
24/24 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallista läskiä yhteiskunnalle. Ensin lihotaan muodottomaksi ja sitten pakkolaihdutus ettei henki lähde ennen aikojaan. Ei lihomiseen voi puuttua ennen kuin on ns kakat housussa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme