Laiska nuoriso
Kuinka voi olla niin laiskaa nuorisoo ettei edes omaa asuntoaan pysty siivoomaan mikä nyt olisi ensimmäinen elintärkeä tehtävä, siivota elinympäristönsä, toinen huolehtia omasta hygieniastaan ja kolmanneksi vasta harrastukset. Ei osata edes apteekista ostaa hienhajuun aineita kun varmasti sieltä saa apukeinot ja haistaan järkyttävälle joka inhottaa. Täytyy olla hajuaistiton joka tykkää olla sellaisen vieressä joka haisee kamalalle hielle. Minua ainakin alkaa oksettamaan jos bussissa tulee sellainen lähettyville.
Kommentit (3)
Tukka ja ihminen ei haise vaikka olisi pesemättä kuukauden ellei ole jokin väärä ruokavalio, liikaa sokeria, stressi, sairaus ja lääkkeitä, keho jossain tulehdustilassa tai päihteitä päivittäin ja kaikkea sekaisin. Vaikka kuinka hikoilisin helteilläkin niin minulla ei hiki haise ikinä vaikka olen ylipainoinen. Teen itse ruuat joka viikko ja väliin joskus pikaruokaa tai eineksiä niin ettei ne ole kuitenkaan pääasillallista ravintoa. Pääni pidän kunnossa tekemällä monipuolisesti kaikkea mikä kiinnostaa. Kädentaitoja harrastamalla en ole mitään psyykelääkkeitä tarvinnut ikinä vaikka tavallista kausi masennusta on joskus tullut mutta nostan itseni sieltä väkisin ylös. On mennyt liian lujaa elämässä ja iän myötä on ollut pakko hidastaa tai muuten olisi jo ollut haudassa. Ei siihen tarvita mitään lääkitystä kunhan vaan löytää aivot, oman järkensä. Ihan aidon itsensä löytäminen onkin kaikkein vaikeinta elämässä niin ettei ota kenestäkään mallia ja kopoi muita törppöjä.
Minun mielestäni nykynuoriso haisee pikemminkin siltä kuin olisivat jääneet kaatuneen parfyymirekan alle. Silmät alkaa vuotaa kun litran hajusteita päälleen kaatanut nuorisojoukko kulkee ohi. Ennen noin vahvasti parfyymille haisi vain vanhat elähtäneet h**rat.
Ihmettelen myös nuoria naisia jotka eivät pese käsiä vessassa käynnin jälkeen, tai tukka on pesemättä jopa viikon ajan koska "luonnonmukaista". Mitä ihmettä?