Paavo Väyrynen kaatui portaissa ja VÄÄNSI ITSE jalkaterän paikoilleen – leikattiin eilen
On se Paavo melkoinen SISSI! =D
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/3204f579-0188-4d27-accc-66cefaff1…
Kommentit (24)
Paavo Väyrynen pysäytti käsillään luodin! Paavo Väyrynen luki päivässä koko Dostojevskin tuotannon! Paavo Väyrynen ui Pohjanlahden halki Ruotsiin!
"Väänsin jalkaterän paikalleen ja keitin kahvit" :) 👏
Paavosta tulee vielä Suomen Presidentti!
Väykkä on rautaa aina vaan!
Muut samanikäiset ukkelit rutistuu ja kutistuu, mutta ei Paavo!
Hän pomppaa aina laatikosta samannäköisenä vuodesta toiseen, kun on tarvetta kunnon sissille!
On se kova! Luki Dostojevskin koko tuotannon viikonlopun aikana
Paavon jalkaterä väänsi Paavon paikalleen. Jalkaterä voi hyvin ja Paavo toipuu ja yrittää tottua hieman vasemalle kääntyneeseen näkökulmaansa.
Paavohan myös leikkasi jalkansa itse,
Väykkä ei voinut käyttää yksityistä terveydenhuoltoa vaan piti veronmaksajien piikkiin. Huh.
Vierailija kirjoitti:
Paavo Väyrynen pysäytti käsillään luodin! Paavo Väyrynen luki päivässä koko Dostojevskin tuotannon! Paavo Väyrynen ui Pohjanlahden halki Ruotsiin!
Luki viikonlopussa, ei päivässä... ja ratsasti kiinantiikerillä!
Vierailija kirjoitti:
Siinä on Miehen mallia! Persulit ei jaksa 400 metriä kävellä vaan autolla pitää päästä.
Päinvastoin, nimenomaan vihreistä on oikeasti oivallisia esimerkkejä, miten taksilla suhataan juurikin tuollainenkin pikku matka esim. Ville Niinistö, Taxi-Jani ja muut humut!
Vierailija kirjoitti:
Miksei leikannut itse?
Vaatimattomana miehenä Väykkä ei halua kehuskella ainutlaatuisilla kirurgin taidoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä on Miehen mallia! Persulit ei jaksa 400 metriä kävellä vaan autolla pitää päästä.
Päinvastoin, nimenomaan vihreistä on oikeasti oivallisia esimerkkejä, miten taksilla suhataan juurikin tuollainenkin pikku matka esim. Ville Niinistö, Taxi-Jani ja muut humut!
Se on pienempi asia.
Vierailija kirjoitti:
Pavehan on kova äijjjä!;)
Tästä Suomelle todellinen isähahmo - vahva ja oikeudenmukainen suomalaisten puolustaja!
Ei ihan joka jäppisestä olisi tuohon.