Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: oletko synnyttänyt vai oletko sektioitu?

Vierailija
22.06.2006 |

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sectioitu, eli siis myös synnyttänyt...hih

Vierailija
2/34 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseäni masentaisi, kiitokset sulle vaan!

nm. kerran hätäsektioitu ja kahdesti suunnitellusti sektioitu lantion ahtauteen pettynyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ponnistamista ole synnyttämistä? Tämä siis ennen kuin siirryttiin leikkaussaliin. Ihan uteliaana kysyn, että enkö nyt ole synnyttänyt ollenkaa, vaikka itsestä tuntui että synnytin niin perkeleesti.

Vierailija
4/34 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Et ole synnyttänyt" vauhkoojia! Voi jäkäti jäkäti vali vali blaa blaa!!! Edelleenkin myös sektio on synnytystapa! Saatteko hyviäkin " olen parempi äiti kuin sinä" viboja? Joko riittää tältä viikolta tämä aihe? Ensi viikolla taas!! Terve vaan!!

Vierailija
5/34 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

asia nyt vain on niin että sektio ei ole synnyttämistä !

Vierailija
6/34 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, koska synnytyksestä se osuus kun lapsi pullahtaa ulos on vain pieni hetki. Sitä edeltävät tuntikausien ponnistelut ja kivut. Mikä siinä on, että pitää yrittää jankuttaa tätä " sektio ei ole synnytys" -paskaa jos kerran äiti on joutunut kokemaan suurimman osan synnytykseen liittyvistä asioista? Mitä heeevetin pikkusieluja nämä jankkaajat on?

Vierailija
7/34 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

itseäni masentaisi, kiitokset sulle vaan!

nm. kerran hätäsektioitu ja kahdesti suunnitellusti sektioitu lantion ahtauteen pettynyt

Vierailija
8/34 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veillaan että paljon pidempään kuin moni loppuun asti alateitse synnyttänyt.

Vierailija
9/34 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.20

Vierailija
10/34 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/34 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

100 kertaa kovempi reissu kui näillä paskanjauhajilla. Kivut oli niin kovat että koskaan en enää synnytä. Ponnistaa sai tuntitolkulla, se oli ihan hirveää, kunnes sitten rahdattiin saliin puolitajuttomana. Ja sitten joku paskanaama joka on pieraissut vauvansa ulos leveästä av-mmaahteristaan, tulee kettuilemaan että aijaa, ethän sä ole synnyttänyt kun sulle tehtiin sektio. Haistakaa vee.

Vierailija
12/34 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

14v synnytyssairaalaan hoitajan kokemuksella sanoa että yhtään sektioitua en ole hoitanut vaan kaikki ovat olleet sektoituja.

Vierailija
13/34 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vuorokautta kärvistelin kamalissa kivuissa. Ja lähes tajuttomana vietiin leikattavaksi... Juu, en ole synnyttänyt, en tiedä mitään supistuksista... Ihme että papereissa lukee että olen synnyttänyt?

Vierailija
14/34 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

läpikäyneistä tekee jotenkin erinomaisia. Herranen aika, maailman luonnollisin asia, mitä sitä nyt nostamaan moisen takia jalustalle. Olkaa ilosia kanssasisartenne puolesta jotka pystyvät poikkeustilojen takia synnyttämään sektiolla. Sitä mahdollisuutta ei sata vuotta sitten ollut.

Vierailija
15/34 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljä lasta " luomuna" alateitse ja ei se kyllä ollut mitään pieraisemista niinkuin joku sektiolla " synnyttäny" valisti täällä. Ei se lapsi sieltä itse kaiva tietään ulos kyllä se täytyy synnyttää!!!

Vierailija
16/34 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopa puoli tuntia, hui kamala. Verrattuna siihen, että kärvistelee kamalissa tuskissa melkein kolme tuntia, välillä lykätään katedria sisään vaikka ponnistuttaa järkyttävästi eikä saisi ponnistaa, välillä kielletään ponnistaminen kokonaan vaikka tuntuu että halkeaa ponnistamisen jne. Onpa sitten hienoa että joku alatiepyhimys tulee valistamaan, että kuule et sinä ole synnyttänyt OLLENKAAN.

Vierailija
17/34 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en synnyttäisi alateitse (kehtaan sanoa senkin ääneen), enkä massapotilaana kenen tahansa päivystävän lääkärin/kätilön alaisena.

Vierailija
18/34 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jopa puoli tuntia, hui kamala. Verrattuna siihen, että kärvistelee kamalissa tuskissa melkein kolme tuntia, välillä lykätään katedria sisään vaikka ponnistuttaa järkyttävästi eikä saisi ponnistaa, välillä kielletään ponnistaminen kokonaan vaikka tuntuu että halkeaa ponnistamisen jne. Onpa sitten hienoa että joku alatiepyhimys tulee valistamaan, että kuule et sinä ole synnyttänyt OLLENKAAN.

Vierailija
19/34 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat synnyttäneet ilman kipuja ym. Minä en olisi halunut mistään hinnasta halunut leikkausta. Synnyttäminen kaikesta kivusta ym. koplikaatioista huolimatta maailman ihanin kokemus. Olen myös joutunut ponnistusvaiheessa pidättelemään....

Vierailija
20/34 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kuluu rautalankaa: minä olen kokenut ihan samat, jollei pahemmatkin ja joka tapauksessa pitempikestoiset SYNNYTYKSESTÄ JOHTUVAT KIVUT, kuin moni alatiesynnyttänyt, enkä ymmärrä miksei näille Ainoan Oikean Synnytystavan kokeneille käy, että puhun omalla kohdallani synnytyksestä ja synnyttämisestä. En kerta kaikkiaan tajua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi