Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: oletko synnyttänyt vai oletko sektioitu?

Vierailija
22.06.2006 |

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(lääkärin saneleman epikriisin mukaan) ja kohdunsuu täysin auki ja sitten kielto " Et ponnista" . Hissin ovet paukkuen leikkaukseen koska lapselle olisi tullut lääkärin mukaan pahat vauriot jos olisi kiskottu alakautta. Lapsi iso, ei laskeutunut ja synnytyksen aikana kääntynyt avosuiseen tarjontaan. Siinäpä tavalliselle alatiesynnyttäjälle arvostelemisen aihetta mukavuusssektiosta.

Vierailija
22/34 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut sit peruu puheensa. Juu mulla kans pierut hiukan eri luokkaa, ku synnytyskivut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli kyllä päivän paras! Kiitos nauruista :D

Vierailija:

siksi on naama norsunvitulla, kun mulla oli todennäköisesti 100 kertaa kovempi reissu kui näillä paskanjauhajilla. Kivut oli niin kovat että koskaan en enää synnytä. Ponnistaa sai tuntitolkulla, se oli ihan hirveää, kunnes sitten rahdattiin saliin puolitajuttomana. Ja sitten joku paskanaama joka on pieraissut vauvansa ulos leveästä av-mmaahteristaan, tulee kettuilemaan että aijaa, ethän sä ole synnyttänyt kun sulle tehtiin sektio. Haistakaa vee.

Vierailija
24/34 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tietenkään lasketa synnyttäneisiin, koska he eivät ole ihan itse punnanneet lasta ulos omilla loistokkailla, ylivertaisilla ponnistuslihaksillaan.

Vierailija
25/34 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan ole väittänyt että sektio on kivuttomampi vai olenko sokea

Vierailija
26/34 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että te ette voi vaikuttaa siihen, mitä joku toinen ajattelee sektiosta tai ylipäätään mistään asioista.

Se mihin te voitte vaikuttaa, on oma suhtautumisenne asioihin. Mites olis, jos opettelis ohittamaan tuollaiset asiat olankohautuksella, tai sitten vaan keskustelemaan asioista oikeasti toisia haukkumatta? Tai herran jestas, jos joku on sitä mieltä, että sektio ei ole synnytys, niin antaisi hänen vaan olla sitä mieltä?

Tolla herkkänahkaisuudella, mitä täällä esiintyy ihan tolkuttomasti tulee aina vaan uusia ja uusia tällaisia ketjuja.

KAsvakaa aikuisiksi.

T: Kaksi kertaa synnyttänyt

Vierailija
27/34 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis et tajua mikä on mukavuussektio...

Vierailija:

(lääkärin saneleman epikriisin mukaan) ja kohdunsuu täysin auki ja sitten kielto " Et ponnista" . Hissin ovet paukkuen leikkaukseen koska lapselle olisi tullut lääkärin mukaan pahat vauriot jos olisi kiskottu alakautta. Lapsi iso, ei laskeutunut ja synnytyksen aikana kääntynyt avosuiseen tarjontaan. Siinäpä tavalliselle alatiesynnyttäjälle arvostelemisen aihetta mukavuusssektiosta.

Vierailija
28/34 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: leveäahterinen av-mamma, joka osasi sentään synnyttää.

Vierailija:

100 kertaa kovempi reissu kui näillä paskanjauhajilla. Kivut oli niin kovat että koskaan en enää synnytä. Ponnistaa sai tuntitolkulla, se oli ihan hirveää, kunnes sitten rahdattiin saliin puolitajuttomana. Ja sitten joku paskanaama joka on pieraissut vauvansa ulos leveästä av-mmaahteristaan, tulee kettuilemaan että aijaa, ethän sä ole synnyttänyt kun sulle tehtiin sektio. Haistakaa vee.

Vierailija
29/34 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tullut siihen tulokseen, että syynä on ihan selvästi pillukateus, koska tämä koko hassu kina tuntuu kulminoituvan siihen, tuleeko pillusta ulos jotain vai ei. Uskokaa mua, sektioäitien panettelu on kateutta ja ihan syystä. Sektiöäiti voi _oikeasti_ sanoa, että pillu on jumpan jälkeen palautunut _täysin_ entiselleen, toisin kuin alatiesynnyttänyt äiti lörtsystään. Juu, ja nyt sitten kymmenen alatiesynnyttänyttä ilmoittautuu kertomaan, että kyllä minulla ainakin on paljon _parempi_ alapää kuin ennen, niin mieskin sanoo. Jep jep, mitä muuta se mies voi teidän kanssa kuin ihastella että pillusi on tiukka kuin juuri auennut ruusunnuppu *krhömjäähallikrhöm*.

Vierailija
30/34 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se pillu(sun sanoja lainaten)pysyy samas muodossa, ku se on synnyttäessä. Olet varmaan lapseton ja miehetön.... Eikä tässä tainut olla siitä kysymys(pillun koosta), olet eksynyt väärälle palstalle...

Vierailija
31/34 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pusertunut ulos lapsen pään kokoinen kuula, on koskaan entisensä. Kakkoslaatua, siitä ei pääse mihinkään.

Vierailija
32/34 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos siis et tajua mikä on mukavuussektio...

Vierailija:

Vierailija
33/34 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mielummin sektoitu.

Vierailija
34/34 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisella kerralla jouduttin ikävä kyllä tekemään hätäsektio!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän