Runsas seksikumppaneiden määrä naisella
Mikä on paljon? Liikaa? Vai voiko seksikumppaneita koskaan olla liikaa?
Koetteko että määrä vaikuttaa parisuhteen syntymiseen negatiivisesti?
Itselläni ollut nuorena runsaasti seksikumppaneita nuorena. Sitten pitkä suhde, 14v naimisissa.
Eron jälkeen ensimmäisen vuoden aikana seksikumppaneita 6. Itse en pidä sitä isona määränä. Koen että seksiin ei tarvita rakkautta.
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole mustasukkainen, ja jokaisella on menneisyys, ehkä siksi se muu kokonaisuus ja persoonallisuus vaikuttaa enemmän.
Tietysti jos olet ex aikuisviihdetähti tai ex maksullinen niin sen hyväksyminen ja ns ignooraaminen vaatisi jo melko paljon itsehillintää ja huumorintajua jopa minulta, mutta kaikki tapaukset käsitellään luonnollisesti tapauskohtaisesti.
Miten nainen, joka on ottanut sadat nesteet kasvoille rahasta on huonompi kuin nainen, joka on kiimapäissään ottanut saman määrän? Tietysti jos aisurifetissi on niin ymmärrän
Koska se, että yhteisestä kiimasta on naitu, niin se on ihan normaalia. Mutta jos ostaa tai myy seksiä, niin silloin ei ole ollut kyseessä yhteinen kiima.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa tietää miksi ei kelpaisi parisuhteeseen? Seksi on seksiä, ei sen harrastaminen tee kenestäkään huonoa ihmistä tai tarkoita sitä että olisi löyhä moraali. Itsekin olin hyvä vaimo ja täysin uskollinen koko pitkän suhteen ajan.
Vai onko se vaan se ajatus että niin moni käynyt kolossa ennen sinua? Tulee paineita?
Päteekö tuo myös maksullisiin? Seksihän on vain seksiä. Toinen saa tyhjennyksen ja toinen rahaa.
mies52v
Ei päde, juuri siksi, että toinen saa tyhjennyksen ja toinen rahaa. Kyseessä ei siis ole yhteisestä himosta tapahtuva seksi.
Pitää muistaa myös, että paljon kumppaneita miehellä ei ole myöskään mikään meriitti mitä hehkuttaa.
Jos mies sanoo panneensa yli sataa naista, niin voi miettiä mitä kaikkea siihen joukkoon mahtuu. Jokainen pano ei taatusti ole ollut missin tai mallin kanssa vaan sekaan mahtuu melkoinen valikoima myös vähemmän viehättäviäkin naisia. Tämä taas kertoo muille miehille, että tällä panomiehellä ei ole mitään tasoa vaan kaikki kolot käy minne vaan pääsee purkautumaan ja samalla siitä, että hänellä ei ole kunnon tavoitetta. Suurin osa miehistä kuitenkin arvostaa enemmän että nappaat puolisoksi sen missin tai mallin, jota voidaan katsoa ns. "saaliiksi" jonka kanssa kulkea ja huomata kuinka ympärillä olevat miehetkin kuolaavat kateellisina.
Ja uskon, että tämä sama pätee yhtälailla naisiin. Tuskin naisilla joilla on ollut yli 100 kumppania, jokainen on täyttänyt miesmallin, näyttelijän tai muun komistuksen vaatimukset vaan sekaan on kyllä mahtunut monenlaista tossunkuluttajaa ja amisviiksistä lippispäätä.
Väitän, että oma mieheni on hyötynyt siitä että olen aina ollut ja edelleen olen seksuaalisesti aktiivinen. Jo lapsena itsetyydytin ja nuorena tuli seksi poikien kanssa kuvioon. Olin useita vuosia sinkku, joten tuli nähtyä ja koettua monenlaista hyvää ja huonoa seksin ja seurustelun alueella. Useita kumppaneita mahtui noihin nuoruusvuosiin. En mitenkään ylpeile aiheella, mutta en tiennyt paremmasta. Etsin rakkautta, mutta en löytänyt.
Nykyään naimisissa ja edelleen olen seksuaalisesti aktiivinen. Ja uskollinen. Ei ole tarvetta kurkkia olisiko ruoho vihreämpää toisaalla - olen nähnyt sen jo. Mieheni oli aiemmin seksuaalisesti epävarma itsestään, mutta olen osannut häntä rohkaista. Osaan tyydyttää hänet ja olen siinä taitava. En säikähdä erektio-ongelmia tai muutakaan inhimillistä. Olen kokeilunhaluinen ja rakastava.
Miehet tietysti toivovat naista, jonka seksuaalinen aktiivisuus uinuisi siihen saakka kunnes mies hänet löytää - ja sitten kuin taikaiskusta naisesta kuoriutuisikin aktiivinen seksipeto juuri hänen kanssaan. Todellisuus kuitenkin on, että yleensä seksuaalisesti intohimoiset ovat olleet aktiivisia jo ennen avioliittoa.
Ja älkää käsittäkö väärin, minusta on hienoa, jos joku seksuaalisesti aktiivinen pidättäytyy seksistä kunnes löytää "sen oikean". Usein vaan käy niin, että kun mies löytää itselleen kokemattoman pidättäytyjän, hän löytääkin itsensä pian seksuaalisesti kylmästä avioliitosta. Samat miehet, jotka vaativat että naisen pitää olla suunnilleen neitsyt, harkitsevat muutaman vuoden päästä sivusuhdetta kun vaimo ei anna.
Toki poikkeuksiakin on, eli voi pidättäytyjästäkin kuoriutua seksipeto. Nostan hattua kaikille seksuaalisesti aktiivisille, jotka pystyvät pidättäytymään. Huomatkaa, että naisille se on vaikeampaa kuin miehille. Meitä piiritetään jo nuoresta asti. Ihan tavallistakin naista yrittää kymmenet miehet. On helpompaa langeta. Jos mies haluaa pidättäytyä seksistä, hän saa pidättäytyä yleensä ihan rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Pitää muistaa myös, että paljon kumppaneita miehellä ei ole myöskään mikään meriitti mitä hehkuttaa.
Jos mies sanoo panneensa yli sataa naista, niin voi miettiä mitä kaikkea siihen joukkoon mahtuu. Jokainen pano ei taatusti ole ollut missin tai mallin kanssa vaan sekaan mahtuu melkoinen valikoima myös vähemmän viehättäviäkin naisia. Tämä taas kertoo muille miehille, että tällä panomiehellä ei ole mitään tasoa vaan kaikki kolot käy minne vaan pääsee purkautumaan ja samalla siitä, että hänellä ei ole kunnon tavoitetta. Suurin osa miehistä kuitenkin arvostaa enemmän että nappaat puolisoksi sen missin tai mallin, jota voidaan katsoa ns. "saaliiksi" jonka kanssa kulkea ja huomata kuinka ympärillä olevat miehetkin kuolaavat kateellisina.
Ja uskon, että tämä sama pätee yhtälailla naisiin. Tuskin naisilla joilla on ollut yli 100 kumppania, jokainen on täyttänyt miesmallin, näyttelijän tai muun komistuksen vaatimukset vaan s
Tässä ikään kuin annetaan ymmärtää, että maltillinen seksikumppanien määrä tarkoittaa sitä, että on pannut vain missejä, malleja ja komistuksia :D
Ehkä tuon voi ymmärtää noinkin jos lukee liian pilkun tarkasti. Lähinnä ylläolevan tarkoitus on se, osalla ei ole mitään väliä ketä panee kunhan tarpeet saa tyydytettyä. Sellainen jolla on vähääkään itsekunnioitusta osaa kyllä katsoa kenen kanssa lakanoita laulattaa. Tunnen parikin nuorta kaveria jotka panee ihan millaista tahansa pubiruusua kunhan vaan lohkeaa. Ulkonäöllä ei kuulemma ole niin väliä kunhan haarat aukeaa. Naiset harvemmin ovat näin epätoivoisia elleivät sitten satu olemaan juuri niitä elämää nähneitä pubiruusuja.
Kyllähän me miehet enempi säälitään "pukkeja", kun ei edes yhtä naista saa tyytyväiseksi.
Feminististä hapatusta että pukki olisi jokin arvonimi. Yhtä säälittävä pukki on kuin jakorasiakin