Runsas seksikumppaneiden määrä naisella
Mikä on paljon? Liikaa? Vai voiko seksikumppaneita koskaan olla liikaa?
Koetteko että määrä vaikuttaa parisuhteen syntymiseen negatiivisesti?
Itselläni ollut nuorena runsaasti seksikumppaneita nuorena. Sitten pitkä suhde, 14v naimisissa.
Eron jälkeen ensimmäisen vuoden aikana seksikumppaneita 6. Itse en pidä sitä isona määränä. Koen että seksiin ei tarvita rakkautta.
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka puhuu parisuhteessaan tai treffailuvaiheessa että kuinka montaa on pannut? Ei kuulu kellekään menneisyys.
Ahaa. Täytyykö se kuitenkin kertoa jos on vaikkapa ollut kolmesti naimisissa tai on vaikkapa 5 lasta eri kumppanien kanssa? Varsinkin siis jos ei ole edes tekemisissä kenenkään em. kanssa.
Yhtä merkityksettömiähän nuo on kuin irtoseksikin. Ainakin siis sille toiselle osapuolelle.
Eihän nuo nyt ole ollenkaan sama asia, mikähän ihme logiikka tuossakin nyt on?
Ollut kolme kertaa naimisissa viittaa vahvasti siihen, että ihminen sitoutuu vain väliaikaisesti ja ero on tulossa jossain vaiheessa - eli tulet hyvin todennäköisesti olemaan numero neljä ennen vitosta.
Lapset joiden kanssa ei ole tekemisissä taas kertoo vastuuttomuudesta, äärimmäisestä itsekeskeisyydestä, olemattomasta empatiakyvystä ja siitä ettei arvosta elämää eikä lapsia, mitkä ovat aika todella oleellisia asioita ihmisessä ihan jo ystävämielessäkin (en voisi olla sellaisen ihmisen ystävä, saati sitoutua).
Se, miten paljon tai vähän ihmisellä on eri seksikumppaneita, ei taas kerro noista asioista mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole mustasukkainen, ja jokaisella on menneisyys, ehkä siksi se muu kokonaisuus ja persoonallisuus vaikuttaa enemmän.
Tietysti jos olet ex aikuisviihdetähti tai ex maksullinen niin sen hyväksyminen ja ns ignooraaminen vaatisi jo melko paljon itsehillintää ja huumorintajua jopa minulta, mutta kaikki tapaukset käsitellään luonnollisesti tapauskohtaisesti.
Miten nainen, joka on ottanut sadat nesteet kasvoille rahasta on huonompi kuin nainen, joka on kiimapäissään ottanut saman määrän? Tietysti jos aisurifetissi on niin ymmärrän
Nesteet kasvoille? Ei kai kukaan tee tollasia minkään panon kanssa :D
Pelkän panon kanssahan voi juuri tehdä mitä lystää. Minne itse heität lastisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka puhuu parisuhteessaan tai treffailuvaiheessa että kuinka montaa on pannut? Ei kuulu kellekään menneisyys.
Ahaa. Täytyykö se kuitenkin kertoa jos on vaikkapa ollut kolmesti naimisissa tai on vaikkapa 5 lasta eri kumppanien kanssa? Varsinkin siis jos ei ole edes tekemisissä kenenkään em. kanssa.
Yhtä merkityksettömiähän nuo on kuin irtoseksikin. Ainakin siis sille toiselle osapuolelle.
Eihän nuo nyt ole ollenkaan sama asia, mikähän ihme logiikka tuossakin nyt on?
Ollut kolme kertaa naimisissa viittaa vahvasti siihen, että ihminen sitoutuu vain väliaikaisesti ja ero on tulossa jossain vaiheessa - eli tulet hyvin todennäköisesti olemaan numero neljä ennen vitosta.
Lapset joiden kanssa ei ole tekemisissä taas kertoo vastuuttomuudesta, äärimmäisestä itsekeskeisyydestä, olemattomasta empatiakyvystä ja siitä ettei arvosta elämää eikä lapsia, mitkä ovat aika todella oleellisia asioita ihmisessä ihan jo ystävämielessäkin (en voisi olla sellaisen ihmisen ystävä, saati sitoutua).Se, miten paljon tai vähän ihmisellä on eri seksikumppaneita, ei taas kerro noista asioista mitään.
Seurustelen parhaillaan naisen kanssa jolla on kymmenkunta seurustelusuhdetta takana. Itselläni vain muutama pitkä suhde. En yritäkkään uskotella olevani hänelle se viimeinen mutta pidän edes hetken hauskaa minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole mustasukkainen, ja jokaisella on menneisyys, ehkä siksi se muu kokonaisuus ja persoonallisuus vaikuttaa enemmän.
Tietysti jos olet ex aikuisviihdetähti tai ex maksullinen niin sen hyväksyminen ja ns ignooraaminen vaatisi jo melko paljon itsehillintää ja huumorintajua jopa minulta, mutta kaikki tapaukset käsitellään luonnollisesti tapauskohtaisesti.
Miten nainen, joka on ottanut sadat nesteet kasvoille rahasta on huonompi kuin nainen, joka on kiimapäissään ottanut saman määrän? Tietysti jos aisurifetissi on niin ymmärrän
Olen nainen, eli en heitä lasteja minnekään.
Ja juuri panon kanssa ei tollasia tehdä, tai muutenkaan mitä lystää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? En kåsitå miksi mies haluaa purkautua naisen naamalle. Näin naisena se tuntuu ihan naurettavalta ja avuttomalta toiminnalta.
Se panokin on ihminen.
Naiset ovat ihania, suhteiden määrästä riippumatta. Ei haittaa vaikka niitä olisi paljonkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku 1 tai 2 on sellainen jota harkitsisi 0 tietysti ideaali mutta Tinder ja vastaavat ovat poistaneet nämä keskuudestamme.
Kyllä se kumppanimäärä tulee ikävällä tavalle esille kun joku exhoito tulee moikkaamaan naista virnistäen
Lopettakaa jo tämän valheen jankkaaminen että tuollaiset ihmiset olisivat muka ”poistuneet keskuudestamme”. Se ettet sinä kohtaa meitä ei tarkoita ettei meitä olisi.
Tämä. Voi olla jopa siellä Tinderissäkin, mutta luultavasti ovat aika tarkkoja siitä, kenen kanssa päätyvät mätsäämään, saati treffeille.
Mutta onko Tinderissä sellaisia miehiä, jotka tuollaista naista arvostavat? Luulisin että siellä arvostetaan nimenomaan kokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Joku 1 tai 2 on sellainen jota harkitsisi 0 tietysti ideaali mutta Tinder ja vastaavat ovat poistaneet nämä keskuudestamme.
Kyllä se kumppanimäärä tulee ikävällä tavalle esille kun joku exhoito tulee moikkaamaan naista virnistäen
Näkisittepä sen naisen naaman kun käy häntä ja hänen uutta hoitoa moikkaamassa ja samalla vinkkasee miehelle kuinka kiva oli aikanaan kiksauttaa ja nyt sinä pääset jälkeeni napalangoksi, että tervetuloa veljeskuntaan.
Naisen uusi hoito menee ihan sanattomaksi ja nainen naamalta tulipunaiseksi kun ei pysty edes kiukuttelemaan uuden nähden :):):)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkisittepä sen naisen naaman kun käy häntä ja hänen uutta hoitoa moikkaamassa ja samalla vinkkasee miehelle kuinka kiva oli aikanaan kiksauttaa ja nyt sinä pääset jälkeeni napalangoksi, että tervetuloa veljeskuntaan.
Naisen uusi hoito menee ihan sanattomaksi ja nainen naamalta tulipunaiseksi kun ei pysty edes kiukuttelemaan uuden nähden :):):)
Olisi ihan yhtä mukava tilanne myös sukupuolet toisin päin.
Vieläkö naisen seksuaalisuutta pitää vartioida vuonna 2020? Elääkö ajatus vain vastentahtoisesti (avio-)seksiin suostuvasta, hyveellisestä naisesta edelleen? Miksi?
Vai voiko nainen olla ihminen, jolla on oma tahto ja taito nauttia omasta seksuaalisuudestaan haluamallaan tavalla?
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö naisen seksuaalisuutta pitää vartioida vuonna 2020? Elääkö ajatus vain vastentahtoisesti (avio-)seksiin suostuvasta, hyveellisestä naisesta edelleen? Miksi?
Vai voiko nainen olla ihminen, jolla on oma tahto ja taito nauttia omasta seksuaalisuudestaan haluamallaan tavalla?
Kyse on preferensseistä parisuhteeseen.
Miksi oletat että mielipiteet muuttuvat vuosiluvun mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Nainen saa nautiskella seksuaalisuudestaan kuten itse haluaa. Mies voi vartioida naista keskenään kuten haluaa. Ollaan 2020.
Itsellä ollut seksiä 26 naisen ja 5 miehen kanssa. Itsestä se ei tunnu paljolta. Mitä mieltä olette? Olen 39 v. M
Vierailija kirjoitti:
Itsellä ollut seksiä 26 naisen ja 5 miehen kanssa. Itsestä se ei tunnu paljolta. Mitä mieltä olette? Olen 39 v. M
Luepas kysymys uudelleen. Kaikessa rauhassa ja ajatuksen kanssa
Minusta ei voi olla liikaa seksikumppaneita, kunhan tiedostaa, ettei kyse ole seksiriippuvuudesta, ja huolehtii omasta terveydestään.
Itsellä kymmeniä mieskumppaneita ollut vuosien saatossa, kokemuksia saa tulla, nautintoa saa vastaanottaa ja antaa! N52
Luulisin että isoin turn off miehille olisi tuon seksikumppanien määrän ottaminen esille. Ja vaikka kysytäänkin niin musta yhtä hyvin monen kanssa ollut kuin vain yhdenkin, voi sanoa että ei tahdo puhua seksielämästä muiden kanssa. Ihan terve linja ettei tuo suhteeseen niitä muita mietittäväksi. Ei multa ole ikinä edes kysytty tuota, että monenko kanssa olen harrastanut seksiä, yhden vai useamman. En sentään ala valehtelemaan että aviomies ja joku poikaystävä olisi olleet ainoat. Ei ole, kaikkia poikakavereita tai virityksiä en ole esitellyt tai ehtinyt esitellä edes kavereille saati perheelle, joten ei heistä kukaan tiedä. Mut ei ole kyselty. En oo itsekään kysynyt keltään että onko ollut useampi nainen kuin vain ex-avovaimo, varmaan on ollut, eivät he kiinnosta. Tietysti joku on vähän estottomampi keskustelija, mutta ei olisi mulle sopiva mies. Joku taas kysyy koska on itsellä joku ongelma? Osa hätäisistä seksikokemuksista on ollut vielä niin huonojakin, että en tahdo palautella mieleen. Kuten en yleensä muistele mennyttä muutenkaan ihan kauheesti. Menkää te, jotka ette lyhyi(s)tä suhtei(s)ta saa kimppaan keskenänne niin ei tarvi stressata mitä se menneisyys tarkoittaa.
En jaksa / muista laskeaa montako ollut, varmaankin kymmeniä, ennen avioliittoa, joka kestänyt jo vuoskymmeniä. Ei ole mies noista kysellyt, mutta joitakin olen kertonut. Ei vaivaa omaa mieltä. olen sitä mieltä, että seksi on terve tarve naiselle yhtähyvin kuin miehellekin. Joku tuolla aiemmin sanoi, että ei mielipide muutu vuoskymmentenkään saatossa: noh reilu sata vuotta sitten oikeasti tiede(miehet) keskustelivat oikeasti siitä, onko naisella sielu...
Vierailija kirjoitti:
Mistä te edes tiedätte tuollaisia asioita?
Ei minulla ole tullut koskaan seksipartnereiden lukumäärä puheeksi kenenkään miehen kanssa.
Onko se sulle tabu puheenaihe parisuhteessa? Häpeätkö lukumäärääsi?
Entisessä liitossa miehellä oli ollut seksikumppaneita 50 ja minulla 5. Eron jälkeen otin sinkkuudesta ilon irti ja hurvittelin menemään niinku miehet tekee!
Mistä te edes tiedätte tuollaisia asioita?
Ei minulla ole tullut koskaan seksipartnereiden lukumäärä puheeksi kenenkään miehen kanssa.