Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Runsas seksikumppaneiden määrä naisella

Vierailija
04.02.2020 |

Mikä on paljon? Liikaa? Vai voiko seksikumppaneita koskaan olla liikaa?

Koetteko että määrä vaikuttaa parisuhteen syntymiseen negatiivisesti?

Itselläni ollut nuorena runsaasti seksikumppaneita nuorena. Sitten pitkä suhde, 14v naimisissa.
Eron jälkeen ensimmäisen vuoden aikana seksikumppaneita 6. Itse en pidä sitä isona määränä. Koen että seksiin ei tarvita rakkautta.

Kommentit (127)

Vierailija
101/127 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä varsinaisia surkimuksia nämä palstan "miehet". Eipä ihme, ettei suomalainen "mies" oikein kelpaa...:DDD

Vierailija
102/127 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä rehellinen Suomalainen mies haluaa kunnon naisen,eikä mitään sotkettua huotraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/127 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ollut useita seksikumppaneita, ja olen siitä ollut rehellinen miesystävilleni. Yhdelle oli valtava ongelma, mutta paljastui, että häntä harmitti vain oma kokemattomuus, eikä se että mulla on ollut miehiä. Muille asia ollut ihan ok. Nykyinen mies on ollut yhden kanssa ennen mua, mutta ei hänellä silti ole mitään ongelmaa sen kanssa, että mulla ollut useita.

Älkää siis hyvät naiset kuunnelko noita huorittelijoita. Minäkin olen ihan hyvä, koulutettu ja työssäkäyvä, perheestäni ja kodistani huolehtiva äiti. Menneisyys ja seksikokemukset eivät tee minusta huonoa naista. 

Vierailija
104/127 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisella on +20 seksisuhdetta, niin vaadin tasoittavan vuoroparin , jos hän haluaa pysyvän suhteen.  Muuten pidän häntä satunnaisena panona, joita en kyllä harrasta.

Vierailija
105/127 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hourailua harrastavat naiset täällä koittavat saada tehtyjä tekemättömäksi. Kyllä ne jollain laserilla saadaan kuitattua, kuten tatuoinnitkin.

Vierailija
106/127 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt neitsyttä huolisi? Mitä enemmän kokemuksia, sitä parempi.

Vierailija
107/127 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiva tavata tyyppejä, jotka toteavat olleensa myös sängyssä nykyisen naisesi kanssa.

"Oli sillä aika hyvät pillut"

Vierailija
108/127 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä rehellinen Suomalainen mies haluaa kunnon naisen,eikä mitään sotkettua huotraa.

Montako puhdasta ja viatonta naista itse olet muuttanut sotketuksi huotraksi? Onko sellainen rehellisen miehen merkki?

Vierailija
109/127 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla nolla ennen minua. Näin hän väittää. 

No joo, tiedän enemmän.

Vierailija
110/127 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle miehenä kumppanien määrä kertoo naisen luonteesta paljon. Ehkä olen vanhanaikainen, mutta arvostan enemmän naisia joilla on ollut vain muutamia kumppaneita ja mieluiten parisuhteissa, kuin irrallisia panoja. Minulle se kertoo siitä, että seksi ja tunteet liittyvät henkilölle yhteen eivätkä ole irrallisia toisistaan ja tämä on minulle tärkeää. En kaipaa sitä että nainen osaa erilaisia temppuja sängyssä vaan että hän haluaa olla paras sänkykumppani kanssani yhdessä toisistamme oppien.

Ja samaa se kertoo minulle myös miehistä, joilla on paljon yhden yön suhteita. Valitettavasti tunnen paljon tälläisiä miehiä ja heillä on lähes mahdotonta luoda pysyviä parisuhteita kenenkään kanssa, koska eivät osaa sitoutua ja useimmiten pettävät niissä.

Koen, että seksi on se joka erottaa parin kaveruksista ja joka luo myös sen henkisen siteen parin välille, johon ei muut ihmiset kuulu.

Vierailija
111/127 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle miehenä kumppanien määrä kertoo naisen luonteesta paljon. Ehkä olen vanhanaikainen, mutta arvostan enemmän naisia joilla on ollut vain muutamia kumppaneita ja mieluiten parisuhteissa, kuin irrallisia panoja. Minulle se kertoo siitä, että seksi ja tunteet liittyvät henkilölle yhteen eivätkä ole irrallisia toisistaan ja tämä on minulle tärkeää. En kaipaa sitä että nainen osaa erilaisia temppuja sängyssä vaan että hän haluaa olla paras sänkykumppani kanssani yhdessä toisistamme oppien.

Ja samaa se kertoo minulle myös miehistä, joilla on paljon yhden yön suhteita. Valitettavasti tunnen paljon tälläisiä miehiä ja heillä on lähes mahdotonta luoda pysyviä parisuhteita kenenkään kanssa, koska eivät osaa sitoutua ja useimmiten pettävät niissä.

Koen, että seksi on se joka erottaa parin kaveruksista ja joka luo myös sen henkisen siteen parin välille, johon ei muut ihmiset kuulu.

Eli koet, ettei ilman parisuhdetta saisi haluta ja tarvita läheisyyttä, kosketusta tai seksiä? 

Vierailija
112/127 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koen, että seksi on se joka erottaa parin kaveruksista ja joka luo myös sen henkisen siteen parin välille, johon ei muut ihmiset

Jotenkin arvelinkin että tälläinen kommentti tulee. Miksei sitä läheisyyttä, kosketusta ja seksiä voi hakea parisuhteesta? Onko pariutumisesta tullut niin vaikeaa, että on vaan helpompi hankkia pikaista seksiä joltain tuntemattomalta kuin nähdä vaivaa löytää itselleen kumppani, jolta tätä saa aina? Vai onko oma rima niin korkealla, että etsitään tuhansien miesten joukosta sitä yksisarvista? Kaikki sinkkumiehet kun eivät ole niitä peräkamarin poikia tai jokaisen hameen perässä juoksijoita.

Vierailija
113/127 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku 1 tai 2 on sellainen jota harkitsisi 0 tietysti ideaali mutta Tinder ja vastaavat ovat poistaneet nämä keskuudestamme.

Kyllä se kumppanimäärä tulee ikävällä tavalle esille kun joku exhoito tulee moikkaamaan naista virnistäen

Näkisittepä sen naisen naaman kun käy häntä ja hänen uutta hoitoa moikkaamassa ja samalla vinkkasee miehelle kuinka kiva oli aikanaan kiksauttaa ja nyt sinä pääset jälkeeni napalangoksi, että tervetuloa veljeskuntaan.

Naisen uusi hoito menee ihan sanattomaksi ja nainen naamalta tulipunaiseksi kun ei pysty edes kiukuttelemaan uuden nähden :):):)

Kenellä hitolla on vain 1 - 2 kumppania elämässään ? Ehkä totta, jos ikäsi on 14 - 16v. Ja 0 ideaali ?? Ei pidä paikkansa. Itse en valitsisi kumppania jolla on 0 kokemusta seksistä toisen ihmisen kanssa.

Mikä prleeeeen homma siinä Neitsyessä on ? Kuulostaa ihan Isis ja 144 neitsyttä kuoleman jälkeen roskalta. Ottaisin koska tahansa ennemmin 2 kokenutta naista kuin 144 neitsyttä. Minä rupea ketään opettamaan, vaan haluan että nainen tietää mitä tekee ja itse haluaa. Enemmän pitää vikaa olla päässä neitsyen hakijoille. Onko kivaa satuttaa naista ( ai ai sattuu ) ? 

Sitten näitä joilla on joku tietty numero. 20 + on liikaa ? Tuo heijastaa vaan sitä, että itsellä on ehkä 5 partneria hätäisesti takana, puolessa niissä ei edes ottanut kunnolla eteen ja onneton mies tuntee itsensä jyrätyksi. Entä jos partnerisi on 30v. Hän on ollut sinkkuna 10v, takana seksipartnereita vuodessa 3 - 4, eli joka kolmas tai neljäs kuukausi ainoastaan ja silti keskiarvo on 35 kumppania. Onko se jollekin liian paljon ? 

Toinen kirjoittaa miten hän rinnastaa kuukausienkin suhteet pikapanoihin. Siis joku olisi ollut toisen kanssa suhteessa kuukaudenkin ja ei seksiä ? Minulle ei olisi olemassa suhdetta jossa kuukauteen ei olisi seksiä. Vai onko mielestänne odotettava seksiä avioiittoon asti ? Sitten huomaat hääyönä miten valitsit totaalisesti väärän kumppania, ai kiesus. Vai onko seksiiin joku aikaraja ? Ainostaan vähintään vuoden suhteissa ?

Lisäksi tämä porukka joka hokee "joku ex tulee kommentoimaan millainen pano vaimosi on". Uskomatonta, aivan uskomatonta. Kuka ikinä missään kommentoi kaverilleen, tai vaikka kaupassa, millainen pano kuka kukin on ? Pitäisin visusti turpani kiinni, jos olisin harrastanut seksiä kaverini puolison kanssa vaikka se olisi tapahtunut 20v sitten kun hän o,i sinkku. Varmin tapa pilata kaveri ja -ystävyyssuhteet on seksi. En takulla kommentoi suuntaan tai toiseen. 

Tämä miesten vuodatus koskee kuin sanonnassa. Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa. Moni mies ei vain voi hyväksyä, että yhdelläkään naisella voisi olla suurempi kokemuspohja kuin miehellä. Tuntuu siltä, että miehet joilla itsellään on kokemuspohjaa enemmän kuin naapurin Maijasta ja siitä ekasta ihastuksesta Liisistä, ovat paljon enemmän sujut sen kanssa että partnerillakin on kokemusta.

Lopuksi; vielä jos nainen tienaisi työstään enemmän rahaa, voi sitä miesressukkaa miten se käy luonnon päälle. Enemmän kokemusta seksissä ja vielä suuremmat tulotkin. Huorahan sen täytyy olla. Samanlainen vitunkristillinen tekopyhä arvomaailma tosiaan ala Päivi Räsänen. Olisin mieluummin kokonaan ilman seksiä kuin hänen ehdoillaan.

Vierailija
114/127 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä tämän tautirikistä vouhotuksen. Testeissä ei voi käydä, jos parisuhteeseen aletaan ? Eikö se ole itsestäänselvyys eikä poikkeus? Ellei molemmilla ole takana pitkä seksitön tai suhteeton kausi. Hiv voi olla piilossa vuosia. Joojoo, autoonnettomuuteen joudut paljon todennäköisemmin. Eikä sitä vastaan edes ole päteviä testejä kuten hivin kanssa. 

Ylipäätään tivata keltään kuinka monen kanssa kukin on seksiä harrastanut. Eikö se ole tärkeää, että hän on nyt sinun kanssasi ? Pettävät vielä... siihenkin sanoisin, että se jolla ei ole kuin yksi tai todella harvoja kumppaneita pettää kun tajuaa myöhemmin "mistä on jäänyt paitsi".

Myös sellainen nainen tai mies ei osaa suodattaa kapakkaflirttiä tosielämästä, vaan ihastuu ensimmäiseen joka latelee oikeita sanoja oikeaan aikaan. Ja kun kokemusta ei ole niin sähläykseski ja sydänsuruihin menee. Pettää koska haluaa tietää miltä se joku toinen tuntuisi. Kokenut tietää jo. Sekä hän on sinut valinnut, koska on sinun kanssasi. Hän hakisi seksinsä muualta, jos olet siinä uskomattoman huono. Hänhän jo tietää mitä se voisi olla.

Vierailija
115/127 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei määrää kannata kertoa jos niitä on paljon. Itsellä lähempänä kahtasataa kuin sataa. Ei tulisi mieleenkään kertoa puolisolle tuota määrää.

Vierailija
116/127 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että naisystäväni on ottanut kukkoa jonkin verran ennen minua. Minä olen myös jakanut kukkoa aikalailla sinkkuaikoina. Olemme ns samalla viivalla ja olemme puhuneet asiasta. Molemmat kävimme suhteen alussa kaikki mahdolliset testit läpi ja terveitä oltiin. Ei se menneisyys saa haitata, yhdessä porskutetaan ja keskitytään meidän tulevaisuuteen.

Vierailija
117/127 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku 1 tai 2 on sellainen jota harkitsisi 0 tietysti ideaali mutta Tinder ja vastaavat ovat poistaneet nämä keskuudestamme.

Kyllä se kumppanimäärä tulee ikävällä tavalle esille kun joku exhoito tulee moikkaamaan naista virnistäen

Näkisittepä sen naisen naaman kun käy häntä ja hänen uutta hoitoa moikkaamassa ja samalla vinkkasee miehelle kuinka kiva oli aikanaan kiksauttaa ja nyt sinä pääset jälkeeni napalangoksi, että tervetuloa veljeskuntaan.

Naisen uusi hoito menee ihan sanattomaksi ja nainen naamalta tulipunaiseksi kun ei pysty edes kiukuttelemaan uuden nähden :):):)

Kenellä hitolla on vain 1 - 2 kumppania elämässään ? Ehkä totta, jos ikäsi on 14 - 16v. Ja 0 ideaali ?? Ei pidä paikkansa. Itse en valitsisi kumppania jolla on 0 kokemusta seksistä

Eri mieltä. Vaimolla ensimmäinen seksisuhde ja sekin vasta häiden jälkeen. Nyt yli 30 v naimisissa.

Vierailija
118/127 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä on ollut paljon naisia niin siinäpä vasta kunnon pukki... mutta jos naisella on ollut monta miestä niin kyseessä on jakorasia, kuluuko värkki käytössä hmmm ei kulu,kuluuko pippeli käytössä, ei taida kulua sekään. Mies haluaa neitsyen ja madonnan mutta aina ei saa mitä haluaa. 

Vierailija
119/127 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on seksikumppani, onko sen kanssa pitänyt olla yhdyntää vai lasketaanko muunkinlainen seksi?

Vierailija
120/127 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kiva tavata tyyppejä, jotka toteavat olleensa myös sängyssä nykyisen naisesi kanssa.

"Oli sillä aika hyvät pillut"

Ei se tietenkään kivaa ole jos vielä useinkin sattuu kohdalle ja kun se on tapahtunut silloin kun oltiin jo  naimisissa.

Kyllä siinä naama punoittaa kun baarissa lähipöydässä asiasta kovaan ääneen miesporukassa puhuvat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi