Runsas seksikumppaneiden määrä naisella
Mikä on paljon? Liikaa? Vai voiko seksikumppaneita koskaan olla liikaa?
Koetteko että määrä vaikuttaa parisuhteen syntymiseen negatiivisesti?
Itselläni ollut nuorena runsaasti seksikumppaneita nuorena. Sitten pitkä suhde, 14v naimisissa.
Eron jälkeen ensimmäisen vuoden aikana seksikumppaneita 6. Itse en pidä sitä isona määränä. Koen että seksiin ei tarvita rakkautta.
Kommentit (127)
Ei lasteni isää haitannut ainakaan yhtään se että minulla oli ollut noin 3 kertaa enemmän seksikumppaneita (alle 20), kuin hänellä ennen tapaamistamme.
Itse otan tapauskohtaisesti, retostelijaa tai vanhojen perään haikailijaa ei kiitos, muuten se on vaan historiaa. Ja kai kaikki järkevät spt-testauttavat itsensä viimeistään siinä vaiheessa jos pariksi päädytään.
Aiemmassa keskustelussa (nainen lähti karkuun kun kuuli miten paljon mulla on ollut naisia) ihmeteltiin kun naiset eivät hyväksy kymmeniä seksikumppaneita miehiltä. Konservatiivisemmat miehet eivät sitten ole löytäneet tuohon ketjuun lainkaan. :)
c346 kirjoitti:
Olkoon tämä nyt epäsuosittu mielipide tässä ketjussa, mutta minusta seksikumppanien määrä on jokaisen aivan oma asia, eikä se kuulu muille – edes sille tapailukumppanille.
Seksin harrastaminen ei ole väärää ja likaista, eikä siitä ihmisen keho mitenkään kulu tai lösähdä. Sukupuolitaudin voi saada yhtä hyvin ensimmäiseltä kuin sadannelta sänkykaverilta. Toki todennäköisyys saada tauti nousee mitä enemmän kumppaneita on, mutta oman tuttavapiirin perusteella he jotka seksiä ahkerimmin harrastavat, ovat juuri niitä jotka pitävät todella tarkkaan seksuaalihygieniastaan huolta – on ehkäisyt ja käydään säännöllisissä testeissä.
Voi kun nyt päästäisin ensiksi tästä ajatuksesta, että se numero on jotenkin tärkeä ja ihmisen määrittävä asia ja että se pitää ehdottomasti mahdolliselta treffikumppanilta selvittää, ja toiseksi että päästäisiin siitä stigmasta että suuri määrä sänkykavereita tekee ihmisestä jotenkin saastaisen tai löyhämoraalisen. Itselleni tutustuminen ja henkilökemia on äärettömän tärkeä asia sänky- ja suhdejutuissa, joten seksikumppaneita ei ole yksinkertaisesti ehtinyt kertyä kovinkaan suurta määrää kun siihen tarvitaan minun osaltani ensin se tutustuminen. Mutta kun meitä ihmisiä on niin kovin erilaisia, joku tuntee selittämätöntä vetoa toiseen ihmiseen heti ensinäkemältä ja tahtoo seksiä, eikä se tee ihmisestä mitenkään huonoa tai epäkelpoa parisuhteeseen.
Minun kokemukseni mukaan taas lukuisten kumppanien kanssa olleilla on hyvin huoleton seksuaalihygienia. Tuntuu että mitä enenmmän, sitä huonommin huolehdittu.
Ei minua ole koskaan haitannut kumppanini partnereiden lukumäärä. Itse voin harrastaa seksiä ihan fyysisenä kivana, ei tarvitse olla tunteita välttämättä mukana. Toki kivempaa jos on, mutta on se seksi ihan hauskaa puuhaa ilman syvempiä tunteitakin. Tämä kaikki toki niin että molemmat tietävät missä mennään. Jos naisystäväni ajattelee samoin ja pitänyt kivaa aikanaan, niin se on toki ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole mustasukkainen, ja jokaisella on menneisyys, ehkä siksi se muu kokonaisuus ja persoonallisuus vaikuttaa enemmän.
Tietysti jos olet ex aikuisviihdetähti tai ex maksullinen niin sen hyväksyminen ja ns ignooraaminen vaatisi jo melko paljon itsehillintää ja huumorintajua jopa minulta, mutta kaikki tapaukset käsitellään luonnollisesti tapauskohtaisesti.
Miten nainen, joka on ottanut sadat nesteet kasvoille rahasta on huonompi kuin nainen, joka on kiimapäissään ottanut saman määrän? Tietysti jos aisurifetissi on niin ymmärrän
Niin tuo maksullinen on voinut tehdä sen lapsensa takia. Köyhien olojen takia. Suomalaisen naisen ei ole pakko huo rata. Se on vain oma valinta.
mies52v
Kuka puhuu parisuhteessaan tai treffailuvaiheessa että kuinka montaa on pannut? Ei kuulu kellekään menneisyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakkoko niitä on kertoa.
No mitäs niin pahaa niissä on, että pitäisi salailla?
Ei mitään ja siksi niistä on turha puhua ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
c346 kirjoitti:
Olkoon tämä nyt epäsuosittu mielipide tässä ketjussa, mutta minusta seksikumppanien määrä on jokaisen aivan oma asia, eikä se kuulu muille – edes sille tapailukumppanille.
Seksin harrastaminen ei ole väärää ja likaista, eikä siitä ihmisen keho mitenkään kulu tai lösähdä. Sukupuolitaudin voi saada yhtä hyvin ensimmäiseltä kuin sadannelta sänkykaverilta. Toki todennäköisyys saada tauti nousee mitä enemmän kumppaneita on, mutta oman tuttavapiirin perusteella he jotka seksiä ahkerimmin harrastavat, ovat juuri niitä jotka pitävät todella tarkkaan seksuaalihygieniastaan huolta – on ehkäisyt ja käydään säännöllisissä testeissä.
Voi kun nyt päästäisin ensiksi tästä ajatuksesta, että se numero on jotenkin tärkeä ja ihmisen määrittävä asia ja että se pitää ehdottomasti mahdolliselta treffikumppanilta selvittää, ja toiseksi että päästäisiin siitä stigmasta että suuri määrä sänkykavereita tekee ihmisestä jotenkin saastaisen tai löyhämoraalisen. Itselleni tutustuminen ja henkilökemia on äärettömän tärkeä asia sänky- ja suhdejutuissa, joten seksikumppaneita ei ole yksinkertaisesti ehtinyt kertyä kovinkaan suurta määrää kun siihen tarvitaan minun osaltani ensin se tutustuminen. Mutta kun meitä ihmisiä on niin kovin erilaisia, joku tuntee selittämätöntä vetoa toiseen ihmiseen heti ensinäkemältä ja tahtoo seksiä, eikä se tee ihmisestä mitenkään huonoa tai epäkelpoa parisuhteeseen.
Minun kokemukseni mukaan taas lukuisten kumppanien kanssa olleilla on hyvin huoleton seksuaalihygienia. Tuntuu että mitä enenmmän, sitä huonommin huolehdittu.
Varmasti niitäkin on, mutta älä yleistä. Itselläni ja ystäväpiirissäni mielipide on aika selvä. Suojaus kuntoon. Ja kyllä, on niitä kumppaneita enemmän kuin muutama kertynyt 20 vuoden aikuisuuden aikana.
Ajatteleeko ihmiset ikinä, että käytännössä tekevät lapsia näiden lukuisten kumppaneiden kanssa? Ehkäisy on kuitenkin ns. huijausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku 1 tai 2 on sellainen jota harkitsisi 0 tietysti ideaali mutta Tinder ja vastaavat ovat poistaneet nämä keskuudestamme.
Kyllä se kumppanimäärä tulee ikävällä tavalle esille kun joku exhoito tulee moikkaamaan naista virnistäen
Lopettakaa jo tämän valheen jankkaaminen että tuollaiset ihmiset olisivat muka ”poistuneet keskuudestamme”. Se ettet sinä kohtaa meitä ei tarkoita ettei meitä olisi.
Teitä on ehkä kaksi miljoonasta. Toki sekin parempi kuin ei yhtään. M43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole mustasukkainen, ja jokaisella on menneisyys, ehkä siksi se muu kokonaisuus ja persoonallisuus vaikuttaa enemmän.
Tietysti jos olet ex aikuisviihdetähti tai ex maksullinen niin sen hyväksyminen ja ns ignooraaminen vaatisi jo melko paljon itsehillintää ja huumorintajua jopa minulta, mutta kaikki tapaukset käsitellään luonnollisesti tapauskohtaisesti.
Miten nainen, joka on ottanut sadat nesteet kasvoille rahasta on huonompi kuin nainen, joka on kiimapäissään ottanut saman määrän? Tietysti jos aisurifetissi on niin ymmärrän
Niin tuo maksullinen on voinut tehdä sen lapsensa takia. Köyhien olojen takia. Suomalaisen naisen ei ole pakko huo rata. Se on vain oma valinta.
mies52v
Tuo ”oma valinta” kuulostaa ihan positiiviselta.
Vierailija kirjoitti:
Kuka puhuu parisuhteessaan tai treffailuvaiheessa että kuinka montaa on pannut? Ei kuulu kellekään menneisyys.
Sellainen, joka ei halua kumppanikseen irtopanoja keräillyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies52v
Tuo ”oma valinta” kuulostaa ihan positiiviselta.
Kuullostaa aika löyhämoraaliselta. Vertaa juoppo mies/pilviveikko
Vierailija kirjoitti:
c346 kirjoitti:
Kaikkein vähiten kondomia käyttää varatut miehet vieraissa. Sinkkumiehissä aika fifty-fifty, mutta kyllä varatut on niitä joille lähes poikkeuksetta joutuu kumia itse tarjoamaan. Tokikaan en silloin ole tiennyt heidän olevan varattuja. Hrr..
Tuon ekan lainauksen kirjoittajan kanssa olen samaa mieltä. Täällä palstalla on ihan liikaa mustavalkoista ajattelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku 1 tai 2 on sellainen jota harkitsisi 0 tietysti ideaali mutta Tinder ja vastaavat ovat poistaneet nämä keskuudestamme.
Kyllä se kumppanimäärä tulee ikävällä tavalle esille kun joku exhoito tulee moikkaamaan naista virnistäen
Lopettakaa jo tämän valheen jankkaaminen että tuollaiset ihmiset olisivat muka ”poistuneet keskuudestamme”. Se ettet sinä kohtaa meitä ei tarkoita ettei meitä olisi.
Teitä on ehkä kaksi miljoonasta. Toki sekin parempi kuin ei yhtään. M43
Mistä tiedät?
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun ne niitä naisen exkumppaneita alkaa tulemaan kadulla vastaan tai nainen palaa vanhoihin tapoihinsa, saa oppia kantapään kautta naisen menneisyydestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
c346 kirjoitti:
Varmasti niitäkin on, mutta älä yleistä. Itselläni ja ystäväpiirissäni mielipide on aika selvä. Suojaus kuntoon. Ja kyllä, on niitä kumppaneita enemmän kuin muutama kertynyt 20 vuoden aikuisuuden aikana.
Samalla tavalla itsekin yleistit, minun kokemukseni ihan toisenlainen ja tämän perusteella olisin varovainen tällaisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, joka ei halua kumppanikseen irtopanoja keräillyttä.
Tämä. Miten voi olla niin vaikeaa tajuta että eri ihmisillä on eri arvot, ajattelevat seksistä eri tavoin jne.? Monta kertaa sanottu.
Päteekö tuo myös maksullisiin? Seksihän on vain seksiä. Toinen saa tyhjennyksen ja toinen rahaa.
mies52v