Yritin muutama vuosi sitten opiskella kauppatieteitä, mutta en vaan osannut
Miksi juuri minä olen näin tyhmä. En vaan ymmärtänyt, en päässyt edes alkuun.
Kommentit (31)
Voit opiskella jotain omalta tasoltasi sopivaa, joku duunarihomma esim. tarjoilija tai kampaaja.
Vierailija kirjoitti:
Voit opiskella jotain omalta tasoltasi sopivaa, joku duunarihomma esim. tarjoilija tai kampaaja.
Ei niihinkään pääse ihan noin vaan. No, fiksu ihminen pääsee toki melko varmasti. Mutta jos ei olekaan niin fiksu.
Seuraavana kaikki oleellinen kauppatieteestä lyhyesti selitettynä:
1) Osta aina halvalla, myy kalliilla.
2) Ota lainaa yhden korolla, anna lainaa 1,5:llä, mene kotiin kahdelta.
3) Kukaan ei voi syödä määräänsä enempää hampurilaisia, vaikka myisit niitä kuinka halvalla.
4) Vähittäiskauppaa harjoittavaan liikkeeseen ei saa joutua nousemaan yli kolmea porrasta.
Vierailija kirjoitti:
Seuraavana kaikki oleellinen kauppatieteestä lyhyesti selitettynä:
1) Osta aina halvalla, myy kalliilla.
2) Ota lainaa yhden korolla, anna lainaa 1,5:llä, mene kotiin kahdelta.
3) Kukaan ei voi syödä määräänsä enempää hampurilaisia, vaikka myisit niitä kuinka halvalla.
4) Vähittäiskauppaa harjoittavaan liikkeeseen ei saa joutua nousemaan yli kolmea porrasta.
Mitä
Itse en taas pääse edes opiskelemaan. Taitaa tuleva kevät olla jo viides kerta ja ne alat ovat vielä paljon helpompia päästä sisään. Pitäisi laittaa paperit menemään amikseen, mutta en milään tahtoisi. Ja minä en nyt pääse edes Amk:n jos joku niitä aloja pitää sellaisina, että kävellään sisään. Yliopistoon tosin olen eniten hakenut ja sama meno jatkuu niin kauan kun pääsykokeet vielä ovat, sitten kun ne loppuvat voi tämän todistuksen heittää roskakoriin. Näin täällä ja hävettää.
Mulla se sujui ihan vasemmalla kädellä, mutta nyt epäilen että en millään tule pääsemään luokanopettajakoulutukseen.
Työtön ktm
En ymmärrä matematiikasta yhtään mitään.