Mitä videoita katsotte YouTubesta?
Haluaisin löytää mielenkiintoisia videoita. Ei kiinnosta nämä trenditubettajat vaan haluaisin löytää hyviä ruuanlaitto, leivonta, matkailu jne videoita
Kommentit (6158)
Leveli, kaikki kanavat
Myytinkertojat
Petteri Mikkonen
Heikelä& Koskelo
Ivan Puopolo
Etelä-Koreaan liittyviä videoita lähinnä
- BTS:n musiikkivideoita, esiintymisiä ja haastatteluita
- BTS-reaktiovideoita
- Korean kielikursseja
- Korealaisia ASMR-videoita
- House tour-videoita
Musaa lähinnä. Tai oikeammin kuuntelen sitä, en katsele.
Kissavideoita. Joskus urheilua. Joskus ohjeita, mitä joku käytännön asia tehdään, esim. kalan fileointi. Luontovideoita, esim. pesäkamerakauden parhaimmistoa. Muitakin dokumentteja.
Suomun kansa ensin, Ryyppyremmi videoita. 👌🤮
Garand Thumb, Small Arms Solutions
Vierailija kirjoitti:
MetsäMan ja KoneMan.
Nyt on luipakka!
Mistä aiheesta olen milloinkin kiinnostunut. Mä aina hurahdan johonkin ja fiilistelen sitä sit monella tapaa. Oon katsellut minimalismi-videoita, meal-preppaus-juttuja, joulukoristeluvideoita, siivous/järjestely/konmaritus aiheita, vaellusvideoita Suomesta ja ulkomailta, Mt Everest -dokkareita ja muitakin vuorikiipeily/extreme-urheiluvideoita, vaatekaappiprojekteja ja viimeisimpänä videoita jossa vertaillaan LV-laukkuja. Myös sellaisen motivaatio/kannustuspuheet uppoo joskus (Ted talk).
Viimeisimpänä katselin Mad TV:n Steven Seagal -sketsejä.
Ghost Town Living
Lady Colin Cambell
In Deep Geek
Bed Time Stories
Irish in Finland
Mr Ballen
Reading the Past
oon z-sukupolvea ja youtubesta katson oikeastaan vaan "jubilee" nimisen kanavan videoita. Viihdyttäviä, mutta ei semmosta ihan turhanpäivästä suurinosa. Eniten kuitenkin katson Netflixiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äidin puheenvuoron Inarilla on video, jossa tekee sisältöä Lapin matkailuunkin ja erityisesti Sodankylään sijoittuen. Hän on myös videoissaan nostanut esille Lapin elinkeinoelämää, kuten vaikka Poro- tai lammaselinkeinoja.
Pidän myös Kaksi äitiä ja kaksoset videoista, tuovat esille elämää sateenkaariperheen näkökulmasta.
Ikilomallavlogin vanhoissa videoissa on paljon matkailua, nykyään keskitytään perhe-elämään ja yrittäjyyteen maaseudulla.
Näitä videoita omasta näkökulmasta yhdistää se, että ovat hyvin tavallisia, helposti samaistuttavissa olevia persoonia.
suosittelen janita k videoita
Oma mielipiteeni: Älkää missään nimessä menkö tilaamaan tämän Janita K:n kanavaa tai katsomaan hänen videoitaan. Hän vähät välittää muista kuin itsestään.
Onpa ihana todeta, että ole ainoa, kenen mielestä hän on outo ja epävakaa tyyppi. Nykyiset videot ovat täynnä ostamista ja hankkimista - aina täytyy jotain olla hankinnassa. Lisäksi kaikki ostetaan halpiskaupoista, ei mitään kestävää kehitystä. Ruokailu on epätervellistä ja siivous yhtä sähläämistä.
Mielestäni lapsille ja lapsiseuraajilleen antaa huonoa mallia elämästä aina ja vain tavaran muodossa. Menisi töihin, saisi sisältöä elämäänsä. Esittämistä parempaa kuin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse lopetin kyseisen palvelun käytön kun ensimmäisen kerran näin videoissa enemmän mainoksia kun se itse videoo. Onhan se ihan sylkemistä katsoja kasvoille kun 10 min videossa on 7 mainoskatkoa
Riippuu ihan kanavasta paljonko kehtaa mainoksia tunkea sinne. Se on kanavan pitäjän päätettävissä laittaako minkä verran. Mutta lopeta vain koko YouTuben katsominen yhden kanavan yhden videon perusteella. Ei varmasti haittaa ketään. Onnea elämääsi.
Kyllä niitä tungetaan ihan tavallisten musiikkivideoidenkin väliin ihan riittämiin. Esim. koitin katsella yhtä youtuben luomaa listaa. Ennen ekaa oli minuutin mainos, aattelin että katsellaan nyt sitten tää enkä skipannut. Ennen tokaa olikin sitten neljän minuutin mainos joten skippasin sen heti kun pystyi. Kolmas ja neljäs tuli ilman välimainoksia paitsi että neljäs oli pidempi kappale (>10min) ja sinne puoliväliin youtube sitten päätti tunkea taas kerran skippaamattomia lyhyitä mainoksia. Lopetin listan katsomisen siihen koska joku raja tuollakin nyt on mitä sitä haluaa sietää.
Lueskelen NDE- kokemuksia, kuuntelen musiikkia ja astrologisia sivustoja.
Nyt olen katsonut "suomennettuja" Hitler parodioita.
metallimusa, eurodäns ja muukin relektrooninen musakki, ysärimusa, huumorimusa,jotku reaktiovireot (joskin omerikkalainen suunniteltu "täydellinen" reakointityyli aika syvältä), vireoita luonnononnettomuuksista ja räjähdyksistä yms, hampaato läski, ville turkkinen, tallahassessahallat, masaman, vireoita joissa näkyy erilaisia etnisiä ryhmiä, kielikarttoja aika sekava valikoima siis
Michael Penn
MindYourDecisions
Mathologer
Numberphile